WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai sonja
als ik je zo hoor lijkt het wel of jij ook zwanger bent.
en helemaal omdat je je anders voelt als normaal spannend hoor gelukkig hoef jij ook niet meer lang te wachten. ik ben benieuwd.

hai nathalie
vandaag heb jij je ei toch?
nou heb je nog flink geklust van de week?
en vanavond er tegen aan he meid!!!
liefs ci lo...

Het is weer stil vanavond. Iedereen komt zeker weer klesten als ik alweer uren in
bed lig.....hahahahah

Vanavond zo'n last van mijn borsten. Doen niet echt zeer maar lijken wel opgeblazen en ook in mijn buikje gaat van alles te keer. Toch denk ik dat het deze rond niet raak is. We hebben namelijk alleen de dagen voor de verwachte eisprong geklust en de dagen er vlak na niet meer. Dus als mij ei een dagje later was dan hebben we pech deze ronde.
Blijf natuurlijk stiekem hopen dat het gelukt is.

Debbie

Vond het hier ook al zo stil! Hahaha,

Hoop voor je dat het toch raak is! Wanneer is je NOD?

Groetjes

Duik weer mijn bedje in.

Welterusten en tot morgen. Kom weer vroeg kijken of er al  glitters zijn.

Slaap lekker allemaal.

Debbie

Hoi meiden,

Wil Ci Lo en Isa Lente even een goede nachtrust toewensen en veel geluk voor morgen zodra ik wakker ben zet ik me laptop aan om te kijken of er positieve berichten staan. meiden toi toi toi.

Mijn etentje was leuk alleen  veel te kort mijn man heeft me opgehaald omdat ik ziek was.  Ben de hele  dag al zo ziek als een hond van de ongi dacht dat ik deze maand flauwvallen zou overslaan maar helaas was het vanmiddag weer raak ik was nog wel alleen thuis ook dus  was lichtelijk in paniek, heb toen een paar uur geslapen en ben toch maar uit bed gegaan om boodschappen te doen en even naar me vriendinnen  geweest.  Maar goed had daar nu nog willen zitten maar voelde me echt niet lekker. dus nu lig ik al op bed en ga zo lekker slapen.

Heel veel glitters morgen hoop ik*****************************************

dikke kus

en spreek jullie morgen weer.

Patricia

hallo meiden
ben net thuis heb even 3 gezinnen een goede reis gewenst omdat ze morgen allemaal op vakantie gaan.
is er nog iemand?
liefs ci lo...

nou volgens mij slaapt iedereen al.

patricia wat vervelend wat je vandaag mee hebt gemaakt.
en wat jammer dat je niet langer bij je vriendinnen kon blijven.
maar ja volgende keer beter dan maar he.
ik hoop dat je je nu wat beter voelt.

nathalie hoe gaat het met je ik hoor de laatste tijd weinig van je gaat het wel goed met je meid. ik hoop dat het goed met je gaat.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan