WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai isa
gisteren was ik zo beroerd bah.
mijn kids hebben er nu 2 weken op zitten.
en we gaan jammer genoeg niet weg ik had graag gewild maar ja het zit er niet in dit jaar en dan hebben we ook nog k**** weer. hier regent het ook af en toe en morgen ook nog bah. hier baal ik echt van de kids hebben zich deze hele week verveeld. ga jij nog met vakantie?
liefs ci lo...

Was je zo beroerd??? Bah dat is niet leuk! Was je dat bij je vorige zwangerschappen ook? Dat lijkt me toch wel het mindere.. dat je zo beroerd bent.. Nou ik denk echt dat jij zwanger bent hoor.. kan bijna niet anders..   Als het bij jou niet zo is... dan snap ik helemaal niets meer van het vrouwlijke lichaam... haha.
Voor je kinderen ook niet leuk dat het dan zo slecht weer is. Je kan best een leuke vakantie hebben hier in nederland. Hier is het ook erg mooi. Maarja dat weer blijft toch wel echt nederlands weer... bah! Dan kan je ook niets. Nouja misschien heb je door morgen wel een TOP vakantie!! Want dat komt er  vast een groot feestje in huis!!
Wij hebben pas half augustus vakantie en we blijven ook in nederland.. We gaan naar Ameland. Hopelijk word het dan ook wat mooier weer. Iniedergeval droog want we verblijven in een tent.. En doordat we de auto mee hebben, zitten we ook een beetje vast. Dus als het slecht weer is, zullen we toch moeten blijven.. Auto is namelijk gereserveert voor de boot.
Heb je nog wel een leuke uitje voor de boeg??
Liefs Isa

hej dames ben dr weer van tussen, misschien tot morgen, en succes allemaal die meoten testen morgen, hoop op goed nieuws! tot wer eens

bij die anderen was ik ook wel misselijk maar nooit overgeven gelukkig.
en dan nam ik een augurk daar knap je echt van op.
wij gaan nog naar emmen dierentuin en naar het dolfinarium maar dat doen we pas als het mooi weer is. ben jij eigenlijk slecht te pas of valt het wel mee ik was ook heel erg moe de laatste tijd maar daar hoor je iedereen over dus dat is ook zo moeilijk om wat op uit te doen.
liefs ci

Wat een leuke uitstapjes.. Lijkt me geweldig om met het hele gezin (of met je kind) naar een dierentuin te gaan. Ik vond dat vroeger ook echt geweldig! Al die dieren zijn zo groot in de ogen van een kind.. En die speeltuinen! Geweldig! Daar maak je een kind echt zo blij mee denk ik.. Mij inedergeval wel! haha Helaas ben ik geen kind meer.. haha Maar we komen er nog wel een keer per jaar ofzo..
Hoop voor jullie dat het zonnetje snel weer gaat schijnen.

Ik merk eigenlijk weinig veranderingen aan mezelf.. dat maakt het.  voor mezelf ook zo moeilijk te gelofen als ik wel zwanger ben of niet.
Ik ben alleen sinds een week erg moe. Niet moe in het lichaam maar gewoon moeie ogen. Ze willen de hele tijd dicht. En ik ben snel buitenadem als ik even een trap op moet ofzo.. maarja daarintegen ging het sporten maandag wel goed en hield ik alles goed vol. Nu zit ik weer met twee ogen op half 2.. haha Wil ze wel even dicht doen maar dan ben ik weer bang dat ik vannacht weer niet kan slapen..
Maar verder ben ik niet misselijk of proef dingen anders dan anders.. Soms denk ik dat ik iets anders proef, maar vind het moeilijk te zeggen of het wel zo is of niet..
En tja wat ik dus sinds gisteren heb... een borst die op ploffen staat, terwijl ik gewoon cupje B heb.. haha En dat had ik de vorige keren bij mijn ogestedheid niet.. eigenlijk nog niet eerder gehad.. Maarja dat kan ook gewoon bij je mogelijke ongesteldheid horen...
Verder ben ik volgens mij gewoon nog hetzelfde.. .. denk ik... haha
Ga jij morgen ochtend gelijk testen???

hai isa
sorry beetje laat maar kreeg visite.
ja ik ga me morgen gelijk testen.
jij gaat je smiddags testen he of ben je al van mening veranderd?
nou ik ga me even douchen misschien dat ik je sraks nog spreek vanavond ben ik er ook wel weer.
liefs ci lo...

Hoi Ci lo,

Denk echt veel aan jullie, als ik thuiskom duik ik gelijk weer achter de computer om te kijken of er al nieuws is! Echt spannend zeg, morgen! Laat je zo snel mogelijk hier wat weten? ( moet om 3 uur weg namelijk) leef echt met je mee, nog maar 1 nachtje! Maar het lijkt er toch echt wel op dat je zwanger bent!! Hoop het zo! Ook voor Isa!
Jij bedankt voor het uitrekenen, weet ik wanneer we zoveel mogelijk moeten klussen  en heb je weer iets om 'naar uit te kijken' zeg maar, al lijkt het wel heel lang te duren, maar goed tussendoor op vakantie, dan vliegt de tijd wel weer.

Toch doet het me meer dan ik denk, toen ik stopte met de pil dacht ik, we zien wel... maar nu kan ik haast aan niets anders meer denken, overal zie ik kinderen en zwangere vrouwen, en is dat verlangen ineens zo groot!!

Nou meis, heel veel succes nog tot morgen! Ik duim voor je, en hoop het heeel erg voor je!

groetjes Dinah ( vind ik wat leuker staan dan anoniem, maar weet niet hoe ik het moet veranderen)
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Hoi patricia,

lastig ja die cyclus enzovoorts! maar denk dat ik er nu aardig uit ben! Hoeist het met je? Zijn de rdtjes nog niet in grote getallen aawezig? Moest je nou nog testen?Wanneer? Spannend joh!
Denk aan je!
 groetjes dinah

Terug
Bovenaan