WIE IN JULI NOD DEEL 2

nou meiden
morgen is het dan zo ver eindelijk.
gelukkig kan ik de laatste paar uur er slapend van door brengen dat scheelt.
en ik doe de test gelijk nadat ik de kids eten heb gegeven zodat ik er rustig voor kan gaan zitten en de tijd voor me zelf heb.
vandaag begon ik alweer ik word ongie maar volgens mij is dat gewoon om me zelf in te dekken voor een eventuele teleurstelling. en het is natuurlijk heel wat als die test inderdaad posi is dat kun je je ook haast niet voorstellen dat is niet een alledaags iets.
je kunt je ook haast niet voorstellen dat je weer zoiets mee kunt maken het is heel wat.
ik ben nu super rustig en laat het over me heen komen zo rustig ben ik al die dagen nog niet geweest. dat zal morgen wel weer anders zijn hahahahaha

isa lente jij ook heel veel succes morgen en laat ons niet lang in spanning zitten.
liefs ci lo...

Ci Lo... We hebben de 2 weken overleefd...!!!
JOEPIE!!! Het is vandaag de dag van de waarheid...
Eeerst nog even slapen en dan is het zo ver.
Ik weet niet of ik het durf om morgen te testen... Aan de ene kant wil ik wel, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik morgen gelijk na de test ongi wordt... zul je zien..
Tot nu toe nog geen rd tegen gekomen.. mn rechter borst knapt uitelkaar vannacht denk ik.. en overmorgen de linker... pfff niet fijn!!
Even dit bericht posten... zie dat je net nog online was...

hai isa
ja ik ben er nog.
dit is de eerste keer dat jij nog zo laat op bent komt dat door de zenuwen.
liefs ci lo...

He patries..
Dus jouw rd zijn nu toch echt gekomen... balen dat je dan gelijk zo beroerd word zeg... en flauw valt.. hoe kan dat?? Verlies je dan zoveel bloed ofzo?? (klinkt lekker... maar kan toch??) Nouja beterschap iniedergeval. Ik hoop dat je je morgen, eeeuh over een paar uur, weer beter voelt.

Ik was na mn werk echt moe moe moe... ben dus na mn laatste berichtje even op bed gegaan.. daarna belde mn broer, of we uiteten wilden met hun. En ik ben altijd in voor gezeligheid dus daar maar ja op gezegt. Dus gezellig met zn vieren.. nouja vijfen want mn schoonzusje is 7,5 maand zwanger... September uitgerekend... leuk leuk leuk, word eindelijk tante! haha Heb er erg veel zin in!!
Daarna film gekeken met mn mannetje "Quit Man" wel een leuke film.
Na mn middagdutje tot nu denk ik dat ik wel 20 keer naar de wc ben gegaan omdat ik denk iets te voelen en mn rd aan zie komen! OOh word gewoon chagerijnig van mezelf.. dat ik zoveel naar de wc ga om het te checken.. zit ik weer net en denk.. ja nu is et echt begonnen.. weeeeer naar de wc.. oh otch niet.. Nu maar met mezelf afgesproken dat ik alleen nog naar de wc mag als ik ga slapen.. haha Mn man word namelijk ook al helemaal gek van mij!
Het is wat... Ben blij dat ik morgen hopelijk eindelijk zekerheid heb.. Ik weet alleen echt niet of ik het wel durf en morgenochtend denk... laat ik nog maar 1 dag weten.. Maarja dan ga ik weer de hele dag naar de wc! hihi.. ook niet leuk..
Morgen iniedergeval nog een verjaardag van een dochtertje van een vriendin van me.. Die wordt 2 jaar. wel leuk! Alleen minder leuk als ik morgen positief test... want dan wil ik denk ik alleen maar bij mn mannetje zitten. Ik ben namelijk een open boek en zou het heeeeeel moeilijk vinden om het zolang geheim te houden.. Maar mn man wil het tot de 10 weken geheim houden.
Ach ik loop op de zaken vooruit...
Nog even wachten.,.. morgen meer duidelijkheid.
Ps het eten smaakte me niet echt trouwens.. wel raar want wat ik at vind ik altijd lekker.. en die cola... Verrukkelijk!!! hmmmmmm
nog even wachten.....

jaaaaaa ik ben zenuwachtig!!!! Zeker nu het eindelijk zo ver is bijna...
Jij dan niet????

Ci lo...
Dat tweede berichtje 2e deel was voor jou bedoeld hoor... vergat er je naam boven te zetten...

Goedemorgen,

Ben natuurlijk veel te vroeg met kijken maar ja was toch wel nieuwsgierig....

Dan maar eerste even douchen. Straks weer terug

Liefs Debbie

Terug
Bovenaan