WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand die kan beantwoorden:
Ik heb weleens last van blaasontstekingen (een paar keer per jaar) en meestal voel ik ze aankomen als ik vaak moet plassen en pijn in de buik enzo...
Nu is dat vandaag dus het geval! Ik moest wel 6x in een uur (het is nu weer wat rustiger) en tja de buikpijn kan ik niet echt onderscheiden van de buikpijn die al voel sinds ik weet dat ik zwanger ben...
Ik heb van die cranberrycapsules in huis van lucovitaal en heb er 1 ingenomen  ik ben zooo bang dat ik een blaasontsteking krijg want ik vind  het echt zwaar irri!
Mja weet iemand of dat kwaad kan? Het is een beetje dom maar wat ik zag aan ingredienten was vooral kruiden enzo..Ik vraag het maandag ff aan de huisarts maar meestal kan ik de blaasontsteking al aardig tegengaan met deze dingen dus dat zou wel fijn zijn! Alvast bedankt

hoi dinah
wat lief dat je aan me denkt.
ik lag net op de bank ik moet nog eten maar heb nergens zin in ik wou naar de cafetaria maar ik denk dat ik dat er ook niet in krijg. ik weet gewoon niet wat ik moet eten, ik zit maar boeren te laten en heb het koud van vermoeidheid.

morgen test ik me gelijk smorgens dus je weet het op tijd hoor.
liefs ci lo...

hai brasilgirl
als je het nu wilt weten kun je zo de dienstdoende apotheek bellen doe ik ook altijd.
en als je weer bl.ontsteking hebt krijg je amoxiciline die mag nl bij zwangerschap.
ik heb bij mijn laatste zwangerschap ook bl.ontsteking gehad.
liefs ci lo...

Hoi Brasilgirl,

Het is inderdaad een goed idee om even de apotheek te bellen. Sommige cranberry tabletten mogen wel tijdens zwangerschap, anderen niet!

gefeliciteerd met je zwangerschap! En geniet ervan!

groetjes Dinah

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichje van mij. Ik heb het erg druk om mijn werk dus heb niet zo veel tijd gehad afgelopen week. Heb drie avonden langer gewerkt en aankomende week is het zeer druk bij ons. Daarna is het gelukkig iets rustiger.
Van de ene kant ben ik blij dat ik het druk heb, dan ben ik hier tenminste niet de hele tijd mee bezig. Van de andere kant denk ik dat ik iets te druk ben en dat dat niet echt positief is.... Maar goed. Volgens mij zou ik vandaag mijn eisprong hebben dus gaan nog maar even flink klussen en dan is het even afwachten.
Aankomende week zal ik er ook niet veel zijn door drukte op mijn werk maar daarna hoop ik jullie wat kwaaltjes te kunnen vertellen..... Ik duim voor iedereen die een deze dagen kan testen en klussen (veel plezier hierbij!)

Groetjes Roos

Meiden ik kom later kletsen okay? Hier gaat alles zijn gangtje
Moet ook alles nog lezen, vandaag geen tijd gehad
Ben naar de kapper geweest. En chinees gegeten bij mijn opa & oma

Liefs Nathalie

Hey allemaal

Lekker weekend aan het houden
Hier in Zeeland lekker zonnig en nog best warm vandaag, morgen hoop ik weer.
Heb niks geplant voor morgen maar ga   wel lekker met de hond een lange wandeling maken.

Leuk Roos dat je er weer bent, nog even klussen en dan maar weer afwachten 2 weken, hoop dat het lukt.

Isa ga jij ook morgen gelijk testen net als Ci-lo ben benieuwd hoop op positieve testen, we kunnen nog wel wat lachtende gezichtjes in de lijst gebruiken.

Ik moet zelf nog een week wachten, en ga denk ik op de 21ste testen als ik dan nog geen Rdtjes of tekenen hiervan heb (verwacht zo rond de 19de al bloed bij afvegen heb ik altijd een paar dagen eerder)
Heb voor de rest nooit krampen of iets voor de Rdtjes, maar heb nu lichte krampjes/trillingen onderin mijn buik.
Had erg gevoelige tepels van de week maar vandaag eigenlijk geen last van.
Voor de rest wel extreme honger, heb zelfs om 8 uur al ontbeten vandaag, terwijl ik dit dus meestal pas doe rond een uur of tien,
Mijn lunch vandaag al om half 12 genomen, mijn maag knorde gewoon,
Wel weer laat gegeten vanavond om half 7 pas, maar had vanmiddag dan wel een ijsje op in de stad (ook iets wat ik normaal nooit moet hebben, hoed er niet van, maar had er vandaag zin in?, maar  toen ik er eenmaal mee bezig was vond ik het eigenlijk raar smaken?

Nou we zullen maar afwachten, nog maar een weekje.

Ci-lo & Isa succes morgen met testen en anderen weer een dagje dichter bij hun NOD

groetjes sonja

Hoi,

Even kijken naar de laatste berichten. Net weer een uur op de bank geslapen. Kon echt mijn ogen weer niet ophouden en nu nog steeds niet. Wat kan een mens moe zijn.....

ci lo en Isa: Wilde jullie nog heel veel succes wensen. Hoop zo dat jullie test positief is.
Vind het zo goed dat jullie jezelf hebben kunnen inhouden om niet eerder te testen.

Wil zo graag dat we een week verder zijn. Dan mijn NOD.

Debbie

Terug
Bovenaan