WIE IN JULI NOD DEEL 2

Ramona en Chantalle,

Kom op meiden! Voor jullie schiet het ook al aardig op! Ik duim voor jullie, en ik hoop dat we weer 2  aan de lijst kunnen toevoegen!
En die kwaaltjes... ik heb er ook niet veel verstand van, maar als je dat zo allemaal eens leest van al die meiden, is het bij iedereen anders, en kan het altijd raak zijn!! ( ook al denk je van niet!) Dus succes!!

Groetjes Dinah

Ci lo en isa lente geweldig nieuws, allebei zwanger ( ik had al zo'n vermoeden, maar dat is makkelijk gezegt achteraf ).
Dames geniet ervan !!
Het gaat zo wel erg hard met ons lijstje, dat is natuurlijk alleen maar goed

Ik snap nu waar voriger maand mijn pijn vandaan kwam, het was mijn EISPRONG.
Heb hem nog nooit eerder gevoeld, maar afgelopen donderdag ( dag 14 ) weer hetzelfde een paar uur flink wat pijn in mijn onderbuik en dankzij mijn ovulatietesten weet ik dat het inderdaad mijn eisprong was.
Toen ik de vorige x was gestopt met de pil had ik het niet, maar volgens andere dames op internet kan het na de 1e zwangerschap en is het normaal.
Nou ik ben blij dat ik dat gelezen heb, maakte me al behoorlijk zorgen dat er wat met mijn eierstokken mis was.

Dames in de klus periode succes, en alle wachtende spannend!!

Mama2006

ga zo naar vrienden toe, vanavond is mijn zusje er, dus kom morgenavond pas weer denk ik! Allemaal succes en fijn weekend nog!

Liefs Dinah

Volgens mij is iedereen feest aan het vieren omdat Ci Lo & Isa-Lente zwanger zijn, hihih

hallo cio en isa-lente
van harte met jullie zwangerschap!!!!
het is jullie gegund!!

liefs sirion

Allebei zwanger echt super

GEFELICITEERD

strooi maar veel glitters misschien volgen er dan nog meer.

groetjes sonja

Hoi Isa-Lente en Ci-lo, gefeliciteerd!! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. Geniet ervan!! Ci-lo, kom je nog een keer kletsen binnen de andere topics of wordt dat teveel? Moet je helemaal zelf weten hoor. We hebben je nog in onze lijstjes staan. Het geeft ons wel goede moed, eerste ronde raak!!

Liefs, ikke

Lieve meiden,

Wat is het heerlijk (en veel) om terg te lezen wat jullie allemaal schrijven....hihi
NATUURLIJK Cilo en Isa Lente super gefeliciteerd met jullie zwangerschap.Echt super voor jullie en Cilo ik dacht t ook al wel hoor met al die kwaaltjes bij de 4e weet je het dan wel hé.
Ik ben blij te lezen dat we straks met velen zullen zijn op t maart forum.
Ik ben nog op vakantie maar ik wist dat er nog een paar NOD aan zaten te komen dus ik moest vandaaag even een int. café opzoeken hoor. Echt super. Trouwens een irri toetsenbord hier. Ik doe een half uur over dit berichtje denk ik....

Maar goed ik hoop dat er nog heeeeeeeeeel veel van jullie zullen volgen hoor. Nathalie en Wijnie zet m op hé. Denk aan jullie.
En alle anderen natuurlijk ook.
Straks lekker op t maart 2009 forum JOEPIEIEIEIEIE

Met mij gaat het goed al ben ik wel heeeeel erg misselijk de hele dag hoor. Dat had ik bij die andere twee helemaal niet.
Lieve schatten heel veel vakantiegroetjes uit Belgie Kus van AnneRobe

Terug
Bovenaan