WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hallo allemaal!!
Iedereen ontzettend bedankt voor alle felicitaties! Geweldig al die berichten..
Langzamerhand begint het tot ons door te dringen... heeel langzaam hoor, want het is nog allemaal zo raar!!
Vanmiddag naar een goede vriendin van me geweest ivm de verjaardag van haar dochter. Ik vond het heel spannend om het te vertellen, maar uiteindelijk kon ik het ook niet langer meer vol houden.. Ze werd helemaal gek...! echt geweldig! Helaas gaat ze eind deze week op vakantie.. dus kan ik haar niet zo vaak bellen deze weken. Dat vind ik wel jammer.
Omdat mn man het allemaal nog liever geheim wilt houden tot de eerste echo en ik het eigenlijk nu al aan iedereen wil vertellen zijn we dan toch tot een compromi gekomen! haha
Ik mag het iniedergeval aan mijn 2 beste vriendinnen vertellen.. Nou dat scheelt mij al een hoop!
En pas voor onze vakantie halverwege augustus vertellen we het de familie.. Ik hoop dat ik mn mond dicht kan houden op mn verjaardag en dat ik niet te snel groei! haha!
Nou ja dat zien we dan wel weer!
Mn vriendin wou gelijk al allerlei boeken voor mn pakken, maarja haar huis zat vol visite (waaronder ook een collega van mij) dus dat komt dan wel later.
Ik zit al vanalles op te zoeken op internet over wat wel eten en wat niet en waar je op moet letten.. poeh hoe moet ik dan toch allemaal onthouden.. Komt ws vanzelf wel!

Ik hoop dat er nog veel meer zwangeren komen deze maand!! het is zo leuk!!!
De komende 3 dagen nog 5 (!!!) mensen die hun NOD hebben... Spannend meiden.. Hoe gaat het met jullie?? Houden jullie het vol om tot morgen te wachten??
Succes... en ik ben benieuwd wat ons morgen weer gaat brengen!

veel liefs! Isa

Lief zeg Annerobe dat je langs kwam. Ik val mocht het raak zijn denk ik niet meer onder het maart 2009 forum hoor. Maar voorlopig is het nog lang niet zover.
Ben benieuwd wat mijn ovulatietest en temperatuur morgen zegd, want nog steeds geen ei gevonden hier.

Liefs Nathalie

he hallo Allemaal

Gefelciteerd Ci LO en Isa.
 Gelukkig weer een paar zwanger,staat wel leuk zo op het lijstje.
Ik hoop dat er meer gelukkig zijn deze mnd (ik zelf natuurlijk ook)
Houd de rest het nog een beetje vol?

Ik ben op mijn vruchtbare dagen aan het wachten.
Druk wknd gehad pff moe nu.

Morgen weer lekker werken.
gr sahiton

Ik wacht en wacht maar op mijn eitje!
Maar nog niks te zien, maar hou jullie op de hoogte

Liefs Nathalie

hallo meiden

ik ben er weer allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties.
wat een buld lieve reacties ik keek mijn ogen uit.

vandaag aan de familie vertelt en beste vriendin en vriend van mijn man en morgen zal de rest wel volgen.

zo nu is eindelijk de spanning eraf ik had vannacht haast niet geslapen hopelijk kan ik dat vannavond wel.
liefs ci lo...

oke nieuwe week
nu zijn anderen aan de beurt voor hun nod nl

sarah b
chantalle
wietske
ramona
sonja
bears
keetje

nou dat zijn er veel
meiden heel veel succes deze week en we duimen.
liefs ci lo...

nou er is niemand meer dus ik ga slapen ik ben heel erg moe !!!
en de spanning van de afgelopen dagen is nu ook eindelijk voorbij.
ik hoop dat ik heerlijk zal slapen.
en weltrusten allemaal slaap lekker.
tot morgen...
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo

Alsnog van harte gefeliciteerd. Ik ben woensdag aan de beurt. Maar ja denk het niet. Wel zijn mijn tepels twee keer zo groot en krijg er steeds meer bultjes erop ben ze elke dag aan het tellen haahhah maar ja afwachten. Ze zeggen dat je zelf pas na een week positief kunt testen

groetjes ramona

Terug
Bovenaan