WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hoi ci lo,

Ik heb bij mijn tweede kindje ook een miskraam gehad met 11 weken.. Maar noem deze poging toch mijn 2e kindje zegmaar:)

Mijn eerste dochtertje was niet gepland maar zeker wel gewenst, we hadden het over dat we wilde stoppen met de pil en toen ik dat uiteindelijk deed bleek ik al een tijd zwanger haha.. Achteraf herken je dan alle kwaaltjes wel haha..

Ga je hierna ook nog voor een 5e of houdt je het bij 4?

Wij willen het bij 2 houden, maar meer omdat we beide werken en ik het anders niet meer te combineren vindt. Werk nu 4 dagen en ga straks 3 dagen werken maar denk dat je bij meer dan 2 kindjes toch wel huismoeder moet zijn.. Zou ik graag doen hoor maar we leven naar onze salarissen en dan zou het ineens wel een beetje tegen vallen kwa vrijetijds bestedingen zegmaar ;-) Nu het beste van beide haha..

Wanneer ben jij uitgerekend?

Liefs Lot

lieve patricia
wat vervelend wat er allemaal is gebeurd.
ik wist het wel dat er wat ergs aan de hand was.
omdat je toch was flauwgevallen ik dacht er is daarna weer iets ergs gebeurt
ik wist het zeker ik dacht het moet iets ergs zijn anders had ze allang gereageerd.
mijn gevoel zat dus helemaal goed.

ik wil je zeggen rust heel veel uit
ga niet gelijk weer aan het werk
laat je lichaam eerst tot rust komen
ik weet dat je werk je lust en je leven is en dat je niet zonder kan maar als je toch door gaat doen zoals je bezig was dan lig je de volgende keer langer op het ziekenhuis.
lieve meid doe het alsjeblieft rustig aan en denk aan je zelf.
nou knap maar eerst eens even op en als je goed te pas bent dan hoor ik wel weer van je.
liefs + dikke kus en een bosje rozen voor de patient  
ci lo...  

Pfff net weer een berg strijk achter de rug. Nu lekker op de bank met een kop thee om alle verhalen weer te lezen.

Patricia wat een rot week heb je achter de rug zeg. Hoop dat je je nu ook wel een beetje beter voelt.

Ramona jammer dat de rd-tjes zijn gekomen. Hopelijk lukt het volgende maand wel.

Chantalle je hebt van de week negatief getest maar zijn de rd-tjes er bij jou al of kan je van de week nog een test doen?

Lot, volgens mij heb ik jouw verhaal al in een andere topic gelezen. Gezellig dat je nu ook hier komt praten. Het is wel verslavend hoor.

Nog 4 dagen en dan is mijn NOD. Ga steeds meer denken dat ik misschien toch wel zwanger kan zijn. Mijn borsten doen zeer en heb ook al een paar dagen buikpijn. Het voelt een beetje of ik ongie moet worden maar heb nog nooit een week van te voren hier al last van gehad. Meestal alleen de eerste dag   van mijn ongie dus wie weet.
Wilde wachten met testen tot de 25 ste als de rd-tjes dan nog niet zijn gekomen maar denk dat ik niet zo lang kan wachten. hahaha.

Ga morgen eens informeren naar van die bedukte t'shirts. Vlak bij mijn werk zit zo'n winkeltje dus dan hoef ik hem niet te bestellen.

Verder met iedereen alles goed?

Liefs Debbie

hai lot
we houden het bij 4 kids
mocht er nu wel een zwangerschap niet gepland hierna komen dan is het natuurlijk van harte welkom maar niet gepland een 5e.
ik ben 22 maart 2009 uitgerekend.
ik heb beide meisjes in februari jarig
en straks denk ik 2 jongens in maart.
liefs ci lo...

meiden
ik ben doodmoe
ik ga lekker op de bank liggen en doe mijn ogen dicht.
ik voel me ook niet echt lekker.
misschien tot later anders tot morgen
liefs ci lo...

Hey Ci Lo,

Bedankt voor je reactie. Ik lig niet te creperen op zo'n pijnmoment maar ik ben wel ff niet goed en moet ff gaan zitten, begin beetje te zweten (waarschijnlijk angst) en misselijk. Na 5min trekt het weer weg en is het weer helemaal goed. Erg vreemd..Mijn darmen borrelen daarna wel flink dus dat kan het ook zijn. Mja we wachten 24 juli maar eens af! Het is indd wat vroeg, ben dan 6 weken en 5 dagen. Maar ze kwamen er zelf mee misschien omdat ik aangaf dat ik daarna een week met vakantie ga. Tussen de 9 en 12 weken krijg ik er weer 1 en dan met 20 weken.
Ik kijk nog wel ff wat ik doe met moeders voor moeders. In principe is het geen ramp als mijn vriendin het dan weet want een week erna zou ze het toch horen op onze bruiloft bedacht ik me vandaag hihihihi dus ook dat komt goed! Ik houd je op de hoogte!

Groetjesss

Hey

Jeetje Patricia das niet niks, hoop dat je je snel beter voelt. Rust voorlopig maar lekker uit.

He debbie, heb ook zon beetje het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn,
Het ook gevoelige borsten en lichte buikpijn, heb ik ook anders nooit, heb eigenlijk nooit echt krampen voor mijn ongi heb ook maar 2 dagen echt bloed. Verder heb ik wel last van een beetje witte  afscheiding?
Was vandaag wel wat eerder geirriteerd, dus hoop maar niet dat dat door een naderende ongi komt en had weer hoofdpijn vandaag maar gelukkig niet zo erg als van de week.

Zou leuk zijn als wij ook beide positief testen.
Ik ga denk ik testen op de 21ste als ik het zo   lang kan uit houden.

He Ci-lo zou leuk zijn als het een jongen werd, samen met zijn broer jarig in maart.

groetjes sonja

hoi hoi meiden,

Het was idd geen leuke week maar ja kom er wel weer overheen.

ik ga het zeker rustig aan doen hoor Ci Lo. Ik hou van me werk maar weet ook dat me gezondheid belangrijker is dan werk dus ik doe het rustig aan en kijk wel wanneer ik weer ga werken.

bedankt voor je lieve bericht en ga nu komende dagen naar jullie leuke positieve verhalen uitkijken. heb dat wel gemist hoor even niet kletsen.

ik heb net 5 uur liggen slapen en ga nu weer slapen ik spreek jullie morgen weer

dikke kusss
patricia

Terug
Bovenaan