WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai sonja

ja de kwaaltjes zijn nog het zelfde maar lijken minder erg omdat ik nu zeker weet wat het is. nu denk ik als ik een kwaaltje heb o ik ben zwanger en dan voel ik me weer rustig. het is echt fijn als je weet waar je aan toe bent.
ik heb gisteren een mooie capri broek van esprit gekocht (positie) van 76 voor 40 dat is lekker winkelen he. ik had al mijn positie kleding nl weggegooid op een setje na die was best duur en heel mooi dus die kan ik straks mooi weer aan.

maar goed even over jou.
als ik je hoor praten heb ik het gevoel dat je zwanger bent.
wat denk je zelf ben je wel of niet?
en waarom wil je wachten met testen omdat je bang bent dat dat dan een vergooide test is misschien?
of omdat het een teleurstelling is een negatieve test?
ja als je ongie wordt dan is het toch ook wel en teleurstelling maar met een test weet je sneller waar je aan toe bent.
nou ik hoop zo dat je zwanger bent heel veel succes en laat ons niet te lang in spanning zitten meid toi toi toi
liefs ci lo...

Ik hoopte dat ik ff tijd had om op jullie allemaal te reageren, maar toen kreeg ik alweer telefoon dus kon alleen op het 1e berichtje van Rampna reageren.
Ik ga ff proberen verder te lezen, maar moet dalijk ook alweer weg sorry meiden
Tis hier gewoon heel hectisch op het moment!

Liefs Nathalie

hai nat
doe het maar rustig aan
ik hoop voor jou dat dat klussen nog heeft geholpen en dat jou eitje mee heeft gewerkt.
het wordt nu wel een keer tijd dat jij ook last krijgt van kwaaltjes om de goede redenen dan he. en dat jij dan ook volgend jaar jouw kindje in je armen vast houd (een meisje)
hahahahahaha dat zal mooi zijn als dat uit kwam met naald en draad.
liefs ci lo...

Het is spannend zeg voor een aantal meiden. Bears heb nog steeds positief gevoel over je hoor, hihi. Grappig hè, hopelijk krijgt mijn gevoel gelijk.

Patricia hoe voel je je vandaag meis?

Ci Lo leuk hoor dat je capri boek hebt gekocht. Scheeld idd. Dat word dalijk weer shoppen als je buikje dikker word. Kun je merken dat je buik nu dikker word na mate je meer kindjes krijgt of valt dat wel mee, hihih.

Sonja ook al spannend en nog een paar meiden, sorry ben zo chaotisch in mijn hoofd nu dat ik niet alle namen kan onthouden. Zou er iemand vandaag testen?

Liefs Nathalie

Hhahah dank je Ci Lo, gisteren zei mijn vriendin dat meiden zo hard kunnen gillen, dus mag ook wel jogentje zijn hoor, hihih
Ik vind het wel ff goed zo zonder kwaaltjes heb op het moment genoeg aan mijn koppie. En vorige ronde voelde ik van alles en mocht niet zo zijn, nu is het rustig aan het front. Gisteren ook nog positieve ovulatietest, en heb tot nu toe nog helemaal geen steekjes gevoeld. Mijn temperatuur was vanmorgen 36,74 dus we wachten ff af wat het morgen is.
Voel me anders, maar dan zonder al te veel kwaaltjes zeg maar.

Liefs Nathalie

hallo Allemaal

He wat een vervelend nieuws lees ik weer allemaal.
Er zijn er weer een paar ongi geworden balen zeg.
sterkte Ramona,Chantelle.

Patricia hoe is het nu met jou was wel even schrikken lijkt me,ik hoop dat je snel weer opknapt.

Met de zwangere gaat het ook de goeie kant op leuk hoor.

Welkom Lot we vallen nog net in juli.
Zo de klus dagen zijn weer voorbij bijna dan is het weer wachten.
We hebben een afspraak staan voor aug bij de Gyn dan is ook weer mijn Nod voorbij. Ik ben dan ook bijna een jr bezig als ik daar heen moet.
Ik hoop dat ik die afspraak kan afzeggen maar ja nog 2wk wachten.

Vanochtend lekker gesport en wat boodschappen gedaan.
Merel is heerlijk aan het slapen.

nou doeg sterkte en succes
gr Sahiton

Hoi dames,

Ook weer terug van vakantie. Jemig moest wel veel lezen hier hoor lekker gezellig. Nou de eerste 4 dagen van de vakantie heeft het alleen maar geregent en met een kleine is dat in een caravan niet leuk. Gelukkig  hebben we daarna droog weer gehad en dus toch nog een mooie vakantie. We waren in Drenthe eigenlijk is het vlakbij ons huis maar, toch compleet anders.

Onze trouwdag was geweldig het was droog en we hebben echt genoten

Hier mochten we 2 witte duiven laten gaan lief he!

Ja ook hier is het nu wachten geblazen 22e is mijn NOD dus ben echt benieuwd. Op dit moment voel ik me nog steeds als anders dus ik heb nog geen verschijnselen. Misschien is het daar ook nog te vroeg voor hoor.

@Patricia: Wil je even sterkte vinden en ik hoop dat je snel opknapt.
@ de zwangeren: Iedereen van harte en ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap hebben.

Liefs Linda,

Oja we gaan morgen verbouwen en dan moet de pc tijdelijk uit dus weet niet wanneer ik weer kan reageren maar ik hoop snel.

hai nat
ik ben zowieso iemand die snel begint te groeien als ik zwanger raak
dat heb ik bij alle kids gehad tussen de 2 mnd en 3 mnd loop ik al met positie kleding.
nu heb ik al een week dat als ik zit mijn broek los moet doen als ik sta is er gelukkig nog niets aan de hand. en mijn buik is al heel erg slap de laatste zwangerschap hing mijn dochter heel laag doordat alles zo slap was na de vorige geboortes.
met als gevolg continu druk op de blaas dat zal nu wel nog erger worden maar dat heb ik er wel voor over.

hai carolinda
ik dacht vandaag nog aan je toen ik de lijst bekeek.
wat een mooie foto je zult wel een hele mooie dag hebben gehad.
en wat zal het dan mooi zijn als je ook nog zwanger bent.
dus de pc gaat eraf voor een paar dagen je kunt toch wel op je nod reageren?
of ga jij je niet testen op je nod?
nou ik hoor het wel.

nou ik ga weer verder met het huishouden doen dit was even pauze voor mij en mijn rug doet alweer pijn bah
liefs ci lo...           ik kom straks weer even kijken.

Terug
Bovenaan