WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hoi Brasilgirl,

Goed dat je trouwens mee doet met moeders voor moeders. Ik heb bij mijn eerste kindje niet meegedaan en zal het bij de volgende ook niet doen. Waarom niet zou je zeggen.
Ik woon in een appartementencomplex op de 7de etage met een afgesloten deur. Heb dus niet de mogelijkheid om die flessen voor de deur te zetten en om ze nou neer te zetten waar echt iedereen het uit het complex kan zien vind ik ook niet gepast. Als we anders hadden gewoont had ik het zeker ook gedaan.

Weet iedereen trouwens hoeveel kinderen ze zouden willen als het allemaal lukt? Wij willen er graag twee. We zijn al op de helft. hihi

Debbie

Hoi Sonja,

Hoop zo dat het bij ons ook is gelukt. Zoals ik al schreef heb ik ook niet echt last als ik ongie moet worden en nu  dus wel al wat kwaaltjes. Was van de week ook al erg geirriteerd om niets. Ben er nu ook zo erg mee bezig. Daar zullen ook wel wat symptomen van komen ben ik bang. We moeten nog even volhouden maar dat gaat ons wel lukken. Toch.

Debbie

Hey Debbie

gaat ons zeker lukken.
merk dat ik er deze maand ook weer veel mee bezig ben
maar wil het ook zo graag.
denk ook wel dat je symptomen denkt te voelen, door er zo veel mee bezig te zijn.

had vorige maand  allerlei kwaaltjes en werd toen toch ongi dus weet het ook niet
mijn vriend denkt dat het misschien nu wel raak zou kunnen zijn, merkt ie aan mijn manier van doen?   hoop dat ie gelijk heeft.

groeten sonja

Hoop dat je mannetje gelijk heeft en je inderdaad zwanger bent.

Heb gezien dat er inmiddels een nieuwe topic is opgesteld voor degene die in augustus hun NOD hebben. Ramona en Chantalle hebben zich inmiddels aangesloten. Chantalle heeft vanmorgen negatief getest maar is nog niet ongie dus voor haar is er nog hoop.
Hoop dat ik me bij die topic niet meer hoef aan te sluiten.

Ga zo weer lekker mijn bedje in. Morgen een halve dag werken en dan naar mijn ouders. Mijn vader is jarig en mijn ouders vieren morgen samen hun verjaardag. Gezellig.

Maar weer geen wijntje nemen want wie weet........

Welterusten allemaal.

Debbie

Jeetje zo word er niet meer gekletst en zo heel veel. Gezellig hoor hihih
Ik was vanaovnd film aan het kijken met mijn mannetje en hoop dat we vanavond nog ffies gaan klussen. Want mijn ovulatietest is vandaag postiever dan gisteren.
Gisteravond geklust, dus wie weet wat voor moois daar uit voort komt.
Ik ben nu eigenlijk te moe om alles nog te lezen. Ik denk dat ik mijn energie maar ga gebruiken voor andere dingen *knipoog*.

Morgen erg druk dagje meiden, maar probeer zsm langs te komen.

Liefs Nathalie

goedemorgen dames

wietske vandaag is jouw grote dag.
nou hoe gaat ie heb je al getest hoe voel je je ?

voor de rest ook super spannend voor
sonja
keetje
bears
die moeten nu toch ook al van alles merken maar wat ik begreep over wat ik gisteren las proberen ze nog rustig te blijven.
ik denk zelf dat er wel 1 of 2 van de 3 zwanger zijn.
fijne dag allemaal liefs ci lo...

goedemorgen allemaal

Hier begint toch al een beetje de spanning te werken hoor.
maar nog maar 3 daagjes wachten, dus schiet al op.

Ci lo hoe voel je je, nog veel last van je kwaaltjes?

groetjes sonja

Hi meiden, ik reageer ff in delen.
Allereerst Ramona ik begreep dat je meer zekerheid wou rond fybromialgy en zwangerschap. Dat je mams een luie baarmoeder enzo heeft wist ik toen nog niet hè. Jeetje naar zeg. Hoe lang duurde het voordat ze zwanger was van jou en je zusje?
Wel fijn dat je zo'n goede huisarts hebt. Hopelijk kun je wat duidelijkheid krijgen
Maar het is nog steeds afwachten voor iedereen met of zonder beperkingen.
Wens je in elk geval heel veel geluk en succes!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan