WIE IN JULI NOD DEEL 2

hoi hoi,

Ik ben nieuw en eigenlijk hoor ik in NOD augustus thuis maar wilde hier toch even reageren op Nathalie. Leuk jou hier ook tegen te komen. Ik ken jou van een ander forum waar wij onze gemeenschappelijke klachten delen.

Wij hebben ook besloten er voor te gaan ondanks de lichamelijke problemen.

Hoop dat het snel positief is :)

Groetjes Lousje

zo even weer pauze met een kop koffie erbij.
en dan ga ik zo stofzuigen en dan weer pauze en dan eten koken.
ik was van plan om ajam ketjap te maken met kroepoek erbij natuurlijk en witte rijst.
ik heb al een tijdje geen indisch gehad en dat vinden wij zo lekker.
dus dat maak ik lekker vanavond.

he nat
wat maak jij vanavond?
ik had trouwens gister ook 2 nieuwe sport bh''s gehaald.
die vrouw zei je kunt beter meegroei bh''s kopen, ik zo die heb ik net allemaal weggegooid die rot dingen dan kun je net zo goed niets dragen.
als je borsten zwaarder worden dan rekt die meegroei zo ver als of het lijkt dat je niets draagt. ik zei doe mij maar 2 sportbh''s waar ze nog wat in kunnen groeien.
ik denk dat ik ze nu heel erg groot krijg.
maar goed daar maak ik me nu nog niet druk om.
liefs ci lo...

hoe is het met de zwangeren? Ik heb nog niet het idee dat ik zwanger ben. Reken oook maar nergens op dan kan het altijd alleen maar  mee vallen.
Gisteren naar hier in Nijmegen naar het vuurwerk geweest. Was een mooie show, mooie muziek erbij. Ze lieten zelfs vuurwerk uit het water omhoog komen.
Was wel weer erg druk maar dat hoort erbij
Voor de rest gezellig gekletst met vrienden, kwamen mijn zwager nog tegen.
Hij wilde me aan de wijn hebben, heb maar gezegd dat als ik 1 wijntje zou nemen, dat ik dan meteen om zou vallen door de vermoeidheid van het  vele werken.
Hij zei verders niets en dat vond ik wel vreemd  want ze zaten in het verleden altijd te zeuren als ik een keer niets dronk. Dna begonnen ze meteen met o ben je zwanger???

Vanavond weer maar lekker de stad. Ik weet nog niet welk bands er zijn maar zal toch wel gezellig zijn.
groetjes vanaf hier

he roosje
veel plezier vanavond geniet ervan.

ik ga nu beginnen met eten koken ik verrek van de honger
ik heb vandaag ook niet echt goed gegeten
dan wordt het vanavond extra lekker smullen.
liefs ci lo...

Je moet wel goed eten nu hoor
Ik ga nog maar even niet koken. Mannetje is pas tegen zessen thuis. We doen maar even niet te moeilijk met eten
heb nog spinazie in de diepvries

We gaan vanavond wel lekker genieten.
Deze week gaat zo gelukkig wel lekker snel.

Morgen gaat mn man alleen met de jongens uit. Vrijdag gaan we denk ik weer samen en dan is het alweer allemaal voorbij
Groetjes

hoi meiden hier weer even een berichtje van mij. Het gaat wel redelijk met me ik slaap heel veel dus ben niet vaak online. Ik heb nu ook erg hoofdpijn maar dat zal wel komen van het vele slapen, jeetje wat kan een mens moe zijn en wist niet dat ik zoveel kon slapen heb volgens mij een hoop in te halen.

Ci Lo ik vind het zo leuk voor je dat je zwanger bent en dat je al positiekleding kan kopen enzo. Nou ik moet nog een klein weekje wachten en hoop dan duidelijkheid te krijgen van de Gyn dus hopelijk mag ik voordat je bevalt volgend jaar ook meepraten over zwanger zijn zou wel leuk zijn.

nou ik ga nog lekker niksen op de bank dat kan ook best lekker zijn

en voor alle andere meiden bedankt voor jullie reacties ik ga zeker op jullie verhaaltjes reageren maar kan me niet zo goed concentreren.

veel liefs
Patricia

Hi meiden, wat ben ik blij dat mijn dagje erop zit zeg. Ben kapot, wat een dag met veel geregel, geklets en gedoe.

Ik weet nog niet wat ik ga kopen Ci Lo. Heb ook totaal geen zin in eten moet ik zeggen. Dat kan ook   komen omdat ik mezelf getracteerd heb op mac Flurry, hihih.
Maar das alweer ffies geleden. Heb totaal geen trek.

Patricia fijn weer iets van je te horen meis. Het enige wat je op dit moment kunt doen is rusten denk ik. Hoop dat je je snel wat fitter voeld.

Busababe aka Lousje, wat leuk jou hier te zien meis. Ook wij hebben besloten er voor te gaan. Zitten al in ronde 5. En jullie? Bijzonder hoor elkaar hier tegen te komen, hihih

Ik ga nu ff naar de winkel!

Liefs Nathalie

Hallo Allemaal!
Ik had gisteren een (Sensi)test gedaan: negatief.
En wat denk je: vandaag RD's  op bezoek!
Dus op naar NOD augustus dan maar.
Ik wil iedereen verder  heel veel succes wensen met zwanger zijn / worden! Dikke kus van Keetje80

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  

5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje 16/7

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

26/7  
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, 24 jaar, 1e ronde - 2e kindje

Terug