WIE IN JULI NOD DEEL 2

Ohhh ja dat ik ook maar een paar eten heb gehad vanavond, totaal geen trek
Stukje vlees gegeten, beetje aardappel en doperwtjes met wat appelmoes, maar niet eens mijn bord leeg!

hallo ,
daar ben ik weer,

nog steeds niet ongi! maar durf nog niet zo snel testen dit keer, wacht to vrijdag of zaterdag denk ik!! Dan ben ik zelf ook wat rustiger denk ik! En wil dit graag doen met mn man! P.s je moet toch altijd sóchtens testen he, dan heb je de meest betrouwbare test he? en welke testen zijn t betrouwbaars, heb dr nu nog een van clear blue en een van de kruidvat!

En jullie,....kom op met dat goeie nieuws!

hej nathalie,
ik zie dat jij zegt dat je dikker bent geworden, ik ook, maar   ik weeg nog t zelfsde als voorheen, kan alleen mn broeken niet meer zo goed dicht als eerst, rara hoe kan dit?

hallo meiden
nou ik had toch zo''n honger nou ik   vond het niet echt lekker maar heb wel met lange tanden mijn bord leeg gegeten.

kwamen we net thuis we waren naar mijn ouders geweest heb ik alweer zo''n honger toen heb ik een pak kletskoppen gepakt en bijna voor de helft op gegeten.
bah dat viel ook niet super ik voel me raar en weet niet wat ik moet nemen om me lekkerder te voelen.

keetje
wat balen dat je ongie bent geworden en ook nog 3 dgn te vroeg.
nou ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor jou.

wietske
vandaag is het jouw dag we zijn benieuwd laat je nog even wat van je horen
we hopen dat je zwanger bent natuurlijk.

sonja
leuk dat je nog even antwoord gaf
maar ik blijf denken dat je zwanger bent
ik ben benieuwd of ik het goed heb.

patricia
lekker uitrusten
dat is goed voor je en dan hoor ik het wel weer als je je beter voelt.

nat
ik was benieuwd wat je vanavond had gemaakt maar dat weet ik nu dus
en het klonk lekker.
liefs ci lo...

Was ik ook weer, hiih. Nou het smaakte me voor geen meter Ci Lo
Ik weet niet hoeveel ik nu weeg Chantalle. Maar het valt me op dat boven mijn navel dikker is. Had al wel een vet rolletje hoor, dus niet dat er niks zat
En broeken passen ook gewoon goed. Moet zelfs als ik 3/4 broek aan heb er een riem om. Maar ja tis nu geen weer voor die broek, beetje jammer. Maar tis dus meer mijn bovenbuik zeg maar. Heel vreemd.

Over welke test goed is? Ik lees veel positiefs over kruidvat test, gewoon waar 1tje in zit, die is ook niet zo duur en erg betrouwbaar schijnt.

Verder weinig nieuws aan het front!

Liefs Nathalie

hej nathalie,
ik heb die van de kruidvat waar dr twee in zaten, maar daar heb ik er al een van gebruikt, en heb dr nog een van clear blue!

Maar ga nu lekker slapen!
laat nog van me horen! grtjes

Weltrusten meis. Ik ga ff mijn nachtkleding aan trekken en denk ik met lappie (mijn laptop, hihih) in bed liggen.

Is er nog iemand online? Ik ben van de kwebbel vanavond zoals jullie merken, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan