WIE IN JULI NOD DEEL 2

@ nathalie

er wordt hier zeker veel geschreven, kan het niet allemaal bijhouden hoor, sorry meiden,
net zoals nathalie heb ik ook een ongeluk gehad en daar een whiplash met de nodige klachten aan overgehouden, een daarvan is dat ik totaal geen overzicht heb en dat ik weinig kan onthouden.

enne tuurlijk zeg ik niks ssst

groetjes

Hhahah ons heimpje! Dit is veel leuker kletsen dan over die rot whiplash
Daar is ook zoveel geschreven dat ik het overzicht een beetje kwijt ben
Vanavond had ik een rustig avond dus dan klets ik hier en daar. Nieuwe droom in mijn leventje gevonden. Die hopelijk snel/ooit tot vervulling komt

Liefs Nathalie

Ja ik was daar toch al een beetje uitgeschreven en daar voelde ik me ook niet beter door al die elende. Dit is inderdaad een stuk leuker, een nieuwe fase in ons leven en een andere focus. Ben inmiddels klaar met mn revalidatie dus heb er alle tijd en rust voor.

iedereen heeft het hier over vanalles voelen, voel helemaal niks hahaha
Ben er ook niet zo heel erg mee bezig, vind het leuk om hier te lezen maar heb daarbij niet het idee dat ik met hetzelfde bezig ben. Wil het wel heel graag hoor maar tis nog zo onwerkelijk.

ga zo proberen te slapen (zit weer in mn niet slapen periode)

groetjes

Ohhh gezellig ik ook, hahah. Voor 0.00 uur is het zeker niet de laatste tijd. Eerder 1.00 uur of als het aan mijn lichaam ligt nog later. En dan 's morgens weer kei vroeg de wekker jullie kennen het wel.

Grappig hoor heb zoveel vragen aan je, maar ja das ook zo raar hier hè, hihih.
Ineens iemand die ik ''ken'' Dit is idd nieuwe fase meis! Ik voel op het moment ook niks hoor. Ja moe en vergeetachtig, maar duhhh ikke is whippie! (Zo noemen wij onszelf met whiplash meiden, hihih) Wel toepasselijk in dit geheel hè, hahaha. Nou laat ons maar lekker whippie zijn dan komt dan vast heel mooi kindje van, hihih.

Morgen therapie zwemmen en verder zien we wel wat de dag brengt.

Liefs Nathalie

Hhahaha ik had je al gemaild via hyves had je dat gelezen?
Zal morgen nog wel ff mailen ofzo, kweet het niet meer, hihih

Weltrusten meis! Denk dat hier lang nachtje gaat worden

hej k heb ook hyves, kijk maar eens onder chantalle van ninhuys uit maasbree, kunnen we daar ook kletsen, wel gezellig als je er een gezicht bij hebt!

p.s nog steeds geen ongi vanmorgen, ga zaterdag pas testen als t dan nog zo is!

hai meiden
het is rustig zie ik
ik heb ook weinig te melden ben een beetje chagarijnig
en wordt gek van dit rot weer.
nou ik kap er maar weer eens mee.

patricia hoe gaat het met je?
ik hoop goed.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan