WIE IN JULI NOD DEEL 2

hallo allemaal,.
hoest met jullie?
moest even bijlezen hoor!!

By the way nog steeds geen rdtjs!! dus nog niet ongi.........zou t??? Denk t niet ,heb geen zwanger gevoel!! (vreet nog steeds als een heijmejer!)
wanneer zouden jullie weer testen?

En patricia hoest met jou? voel je je al weer een beetje beter?

En hoe ist met de zwangeren?? nog geen misselijkheid te bekennen of andere gekke dingentjes?

Heb vanmiddag eindelijk mijn postpakketje gekregen, had hele leuke vlaggetjes lijn voor mijn dochter bestelt op www.1001feestjes.nl   en had een lapjes deken bestelt op www.maisonmarcella.nl  (was de laatste). Zijn allebei erg leuke sites trouwens!
Mijn dochter wordt over 2 weken precies 1 jaar!! Dus daar gaan we een leuk feestje van maken!

grtjes en ik ga nu feest vieren, mijn schonvader is jarig, wordt 59 jaar!
denk tot morgen

@ Nathalie
Ja zeker heel leuk hihi
Dit is de eerste echte ronde zeg maar, vorige maand bewust rond de tijd even voorzichtig gedaan vanwege het stoppen met medicijnen en de pil. Tis nu dus afwachten voor ons.

groetjes

Goedeavond,

Zit nu op de verjaardag van mijn ouders maar toch even er tussenuit geglipt om berichtjes te lezen.

Chantalle, blijf voor je hopen.....het kan nog steeds.

Keetje jammer dat het deze maand er niet in zit.

Sonja, volgens mij zijn wij de volgende dan. Voor een van ons moet het toch gelukt zijn. Deze week moet er toch iemand aan de lijst van zwangeren kunnen worden toegevoegd.
duimen, duimen, duimen maar weer.

Debbie

Hhaha hey meiden hier was ik ook weer. Vind het wel spannend hoor. Keetje jammer dat je ongi bent geworden. Misschien zien we elkaar wel weer in de augustus topic.
Ik ga dalijk daar maar alvast inlezen. Ja ik weet het meiden, ik ben nog niet ongi en mijn nod is pas volgende week, maar mijn gevoel trekt naar augustus. Grr dat gevoel van mij, hihih.

Bears meis gezellig dat je er ngo ff bent. Ohhh op de verjaardag van je ouders, hihih.
Gefeliciteerd meis. Er was nog iemand op verjaardag. Geloof Chantalle. Ohh dat geheugen van mij.

Bubababe dit is goede training voor ons geheugen hoor, hihih. Pas maar op dit forum is verslavend.Wens jullie heel veel geluk meis! Wie weet kunnen we over tijdje samen verhalen uitwisselen. Mondje dicht nog ff hè *knipoog*

Chantalle als ik jou was zou ik morgen ochtend testen ofzo. Dan is het de 17de en je had de 15e je nod toch? Wie weet weet meis

En hoe is het met Wietske en Sonja? Meiden er komen echt teveel rode gezichtjes nu hoor. Ik wil smiliessss!

Fijne avond! Liefs Nathalie

hey Allemaal

Hier weer een druk dagje gehad met eigenlijk niks belangrijks te doen
Vanmorgen wou ik naar de dierenarts, maar dacht eerst even voor de openingstijden op internet kijken, blijkt dat ze in de zomer niet open zijn op woensdag, ik blij dat ik eerst keek is toch 30 km rijden van hier.
Dus maar gewacht tot mijn schoonmoeder er was, hadden afgesproken om naar de stad te gaan, ik moet morgen voor het eerst werken en moet een zwarte broek aan en een wit bloesje, truitje en dat had ik dus niet.
ze heeft zelf een hond en pas op een hondje dus wij eerst onze honden een uur uitgelaten, zodat die thuis konden blijven.
Hierna de stad in, ook een mac flurry op die nieuwe met bosbessen. ( en jij Nathalie)
Gelukkig wel geslaagd voor de kleren.
Hierna boodschappen gedaan bij de supermarkt, had ik mijn lichten aan laten staan (ja blond haha)
dus kom terug accu leeg, ik mijn schoonvader opgebeld of die even kon komen om de auto te starten met start kabels, binnen een kwartier was hij er en de auto starte gelijk gelukkig.
eindelijk thuis boodschappen uitgelaten,  ging er een cola fles lek heel de voorraad kast onder de cola, ( soms zit ook alles tegen)
Hierna nog even  met de hondjes maar even om brood bij de bakker zijn die ook gelijk weer uit gelaten.
rond  4 uur  waren we weer thuis en ben ik lekker op de bank gaan zitten, viel natuurlijk in slaap werd om 6 uur wakker
mijn schoonmoeder was er nog gewoon en zat tv te kijken en werd dus om 6 uur opgehaald
we aten weer laat rond 7 uur maar heb 2 happen op smaakte me niet, (zou het dan toch echt?)

Nou tis een lang verhaal geworden

groetjes sonja

hey ci-lo nog even antwoord op je vragen vanmorgen
maar goed even over jou.
als ik je hoor praten heb ik het gevoel dat je zwanger bent.
wat denk je zelf ben je wel of niet?
en waarom wil je wachten met testen omdat je bang bent dat dat dan een vergooide test is misschien?
of omdat het een teleurstelling is een negatieve test?
ja als je ongie wordt dan is het toch ook wel en teleurstelling maar met een test weet je sneller waar je aan toe bent.
nou ik hoop zo dat je zwanger bent heel veel succes en laat ons niet te lang in spanning zitten meid toi toi toi

weet dus echt niet of ik zwanger ben heb wel een gevoel maar durf niet goed om teleurstelling te voorkomen.
mijn mannetje dacht het wel weer vandaag omdat ik nu dus ook niet het eten luste, ( had wel om 4 uur nog een koek op maar we aten pas om 7 uur half 8, en wou om half 7 eigenlijk al een boterham eten omdat ik honger had, maar niet gedaan omdat we zo gingen eten)
Ik wil pas maandag testen omdat ik nu 2 cyclussen van 33 heb gehad ( de eerste twee) en twee van 31 ( de laatste twee) zaterdag is dag 32. dus kijk wel even
Wil ook niet te vroeg testen om teleurstelling te voorkomen.

hey bears, hoop dat het voor ons beide gelukt is zou leuk zijn we blijven maar weer duimen

groetjes sonja

Hhahah lekker bezig Sonja. Wel goed dat je keek naar de openingstijden van de dierenarts. Maar had me niks verbaasd als je daar vandaag ook was heengereden om tot de conclusie te komen dat ie gesloten is, hihih. Je lijkt wel een zwanger muts
Hoop het voor je meis, wie weet. Wanneer ga je testen?

Chantalle had jij gisteren al getest? Dan kan je misschien beter nog ff wachten tot vrijdag of zaterdag met opnieuw testen. Elke 2 a 3 dagen stijgt de hormoon spiegel namelijk
Een weekw achten is helemaal zo lang hè, hihih.

Hier net weer ovulatietest gedaan, die is keurig negatief dus volgens die dingen mijn eisprong gehad. Heb alleen niks gevoeld, hahah.
Maar wel geklust die dag dat de ovulatietest positief was en gisteren was ie ook nog positief dus kweet niet of ie eergisteren of vandaag was.

Ik voel me anders dan anders en moe, maar verder niks geen kwaaltjes gelukkig dit keer. Hoef ik ook niet persee als het niet raak is hoor. Heb al genoeg kwaaltjes gehad de vorige ronde. Misschien nu ik niks voel dat het beter is, hihih. Voel me gewoon anders.

Mijn mams zei dat ik dikker was geworden, en bedankt! Ja door stoppen van de pil, maar dat weet zei (nog) niet, hihih. Al hebben ze volgens mij wel een vermoeden hoor.

Liefs Nathalie

Ohhh ja ik had mc flurry rolo meis, hihih. Lekker hè
Nu wou ik nog wat zeggen, maar weet het al niet meer *zucht*

Terug
Bovenaan