WIE IN JULI NOD DEEL 2

Ga denk ik witlof ham-kaas uit de oven eten
en een karbonade denk ik
met gekookte aardappels

heb nog geen honger, we dan ook  eten pas over 1,5 uur

Ik maak siliciaanse ovenschotel!
Beetje van Honig & beetje van Nathalie, hihih
Staat nu in de oven, we kunnen zo eten

Liefs Nathalie

hoi hoi,

Ik denk ga eens kijken of er al weer glitters gestrooid zijn maar verder geen meiden die positief getest hebben.

Chantalle nog geen RDtjes?? ben benieuwd hoor.

En Wietske al nieuws?

ik ben vandaag van het opruimen en verven ja, ja verven ik had het ineens op mijn heupen en ben gaan verven vandaag moest al een hele tijd gebeuren en ben dat gaan doen. En nog een aantal dingen gedaan die al een tijd liggen maar nog niet aan begonnen was.

Ik voel me verder goed heb alleen s'nachts last van me buik en als ik opsta zodra ik afleiding heb, heb ik nergens last van ik ga dus maandag ook weer werken.

nou meiden spreek jullie misschien vanavond nog even

groetjes
Patries

Ci Lo hoe is het met je meid? weet iedereen nu dat je zwanger bent? en hoe reageerde de kinderen?

Hoi Nat heb je ook hyves?? ben wel benieuwd naar je ik heb ook hyves dus als je het leuk vind........

Hi meiden, fijn dat je weer wat beter voelt Patricia, maar doe je wel rustig aan meis. Dalijk lig je weer in het ziekenhuis en dat moeten we niet hebben natuurlijk.

Is Wietske niet op vakantie meiden? Dat bedenke ik me net.

Ik heb wel hyves ja, maar ga ik hier niet neerzetten. Ik geloof dat jullie dat wel hadden gedaan hè. Ik ga eens ff kijken of ik dat terug kan vinden. Of anders als jullie het nog eens willen neerzetten dan stuur ik wel mailtje ofzo.

Liefs Nathalie

GRRRRR weer mijn verhaaltje verdwenen.

Ga nog een keer alles tikken.

Oke we beginnen opnieuw.

Gisteravond gezellige avond gehad. Waren pas na 23.00 uur thuis en had toen geen zin meer op achter de computer te duiken maar ben lekker mijn bedje in gegaan. Ben nog steeds enorm moe. Zit de halve dag te gapen.

Vandaag de hele dag gewerkt en nu lekker met een koppie thee op de bank.

Nathalie ik hoop toch zo dat jouw gevoel gelijk krijgt. Heb al de hele week lichte buikpijn. Wilde wachten tot de verjaardag van mijn mannetje met testen als ik nog niet eerder ongie wordt maar dat ga ik dus echt niet volhouden. Wil nu al het liefst een test gaan doen maar dat is nog veel te vroeg.

Chantalle heb de eerste vraag gekregen hoor waar ik je van ken op hyves. We hadden het gisteren op de verjaardag over hyves en toen vroeg mijn moeder wie jij en patricia zijn. Heb er gelukkig om heen kunnen praten. hahahah.
Jij wilde volgens mij weten welke test je het beste kan gebruiken. Ik zelf heb iedere keer kruidvat gebruikt en die waren echt duidelijk. Heb ze nu liggen van sensitest. Die zijn een stuk goedkoper. Weet niet hoe die verder zijn.

Ci lo geniet je lekker van je zwangerschap. Heb je het al aan veel mensen verteld? Ik kan zo slecht mijn mond houden. Bij de eerste wist ook iedereen het binnen no time.

Sonja, nog twee dagen.......

Liefs Debbie

hai meiden

vanavond naar de prenatal geweest en een tas vol positiekleding gekocht.
het is daar opruiming dus een hele bult gekocht ook iets van de nieuwe collectie.

ik heb nog niet echt het gevoel dat ik zwanger ben raar he.

mijn ouders reageerden helemaal niet leuk zondag en daar zit ik best mee ik vind het heel erg hoe ze doen.
ik ben iemand die altijd z''n eigen weg volgt en niets op  mijn ouders uit doet maar hier zit ik wel mee ik kon er gister niet van slapen.

liefs ci lo...

Terug
Bovenaan