WIE IN JULI NOD DEEL 2

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  

5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje 16/7

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

26/7  
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, 24 jaar, 1e ronde - 2e kindje

Bears wanneer is je vriend ook alweer jarig?
Zaterdag is je nod toch? Wanneer wil je testen dan?

Liefs Nathalie

Ci lo wat vervelend dat je ouders niet leuk reageerde. Ben je zelf helemaal happy en dan verwacht je zeker van je ouders dat ze dat ook doen. Kan me voorstellen dat je daar echt over in zit.

Liefs Debbie

Hoi Nathalie,

Hij is pas de 25 ste jarig dus dat duurt nog een hele week. Inderdaad is zaterdag mijn NOD dus zolang ga ik echt niet wachten. hahaha.
Heb net alvast de test gelezen die ik heb liggen en die zou zelfs 4 dagen voor je NOD worden gedaan.

hai meiden

nou ik wist wel dat ze een 4e te veel vonden toen ik zei dat wij een 4e wilden zeiden ze je bent hartstikke gek je bent niet goed wijs.

als ik het er met mijn moeder over had reageerde ze chagarijnig.

dus zondag zei ik ik ben zwanger en toen zei ze op een hele lullige chagarijnige manier gefeliciteerd en ze keek me niet aan en liep de woonkamer uit.
mijn vader zei niets die dacht dat het een grapje was terwijl hij wist dat wij ermee bezig waren. toen ik later zei dat ik serieus was zei hij gefeliciteerd ja ik ben het er niet mee eens ik denk dat jij nog grote problemen krijgt. toen zei ik dat zien we dan wel weer als dat zo is.

bah bah bah dit is mijn laatste zwangerschap waarom moeten hun dit dan zo verpesten voor mij.
mijn schoonouders waren juist heel erg blij en feliciteerden mij en gaven een hand en kusten en omhelsden mij en glunderden het uit.
ze zeggen ook dat ze heel erg blij zijn en lachen elke keer lief naar mij.
en met hun kan ik overal over praten.

ik ben zo kwaad op mijn ouders niet normaal en helemaal op mijn moeder zij wou nl ook altijd 4 kids maar dat wou mijn pa niet het lijkt wel of ze jaloers is.
liefs ci lo...

Wat onwijs vervelend om te horen meis. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Misschien is je moeder inderdaad jaloers omdat zij zelf ook graag  4 kinderen wilde maar ik vind dat je dan niet zo mag reageren.
En het is jullie keuze. Jullie willen graag een groot gezinnetje en daar moeten zij zich bij neerleggen. Maar ja dat is mijn mening en er zijn misschien andere die er anders over denken.

Hoop in elk geval dat je ouders een beetje bijdraaien en het toch heel leuk voor jullie gaan vinden. Gelukkig was de reactie van je schoonouders wel heel lief.

Debbie

Hahhah nee Bears in jou situatie zou ik denk ik ook niet tot de 25ste kunnen wachte
Al ben ik zelf niet zo dringend met testen hoor. Ik wacht meestal ff, maar hele week

Jeetje Ci Lo wat een verhaal meis! Echt niet leuk dat ze zo reageren zeg
Wat voor problemen verwachten ze dan? Is het aan hun om jullie geluk te bepalen?
Als ze zelf een 4e kindje wou, misschien heeft dat er dan ook wel iets mee te maken.

Ben schatjes aan het kijken, jeetje wat een drama zeg.
Ouders die hun kind niet straffen omdat hun zoontje leukemi heeft gehad (of nog heeft) Ruzie met broertje, tot bloedens toe. De moeder klere wijf noemen. Nou alsjeblieft zeg! En als een kleine dan vraag wat ga je dan met me doen? Ja dat zie je dan wel. Wees dan duidelijk in je straf zeg! Ik heb nog geen kids dus ook geen verstand van opvoeding, maar hallo dit is wel heel overduidelijk!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan