WIE IN JULI NOD DEEL 2

nou ik heb net mijn oma gebeld en mijn hart gelucht.
dat was fijn ik voel me nu een stuk beter.
mijn oma zei wacht maar ik zal eens met je moeder praten
ik hoop dat ze mijn moeder flink aan pakt.

mijn oma was wel heel erg blij dat deed me erg goed.
liefs ci lo...

Fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij je oma meis
Als je moeder er ideen of meningen over heeft. Of misschien niet verstandig vind
Dan hoeft ze dat dan toch niet zo DUIDELIJK te laten merken.
Ze zou toch juist blij voor jullie kunnen zijn dat jullie zo gelukkig zijn en dat het goed met jullie gaat? Tuurlijk ken ik jullie niet persoonlijk en jullie situatie en achtergrond niet, maar dan nog!

Liefs Nathalie

ach ze zeurt gewoon altijd over dat ik boven te weinig ruimte heb
maar dat gaan we volgend jaar uitbouwen maar daar wou ik niet op wachten ik ben er nu klaar voor om zwanger te raken en ik wil niet te veel leeftijdsverschil dus ik ga geen jaar wachten. + dan zegt ze 3 kids is al druk hoe wil je dat dan met 4 in gods naam doen?
ja hetzefde als nu die 4e komt ook wel groot. wat een gezeur net alsof zij er voor moet zorgen. nou ze past nooit op dus ik snap niet waar zij zich druk om maakt ik zorg altijd zelf voor de kids.
liefs ci lo...

Knuffff meis!
Ik was ff met mijn broertje op msn, die had ik al tijdje niet gesproken

nou ik kap ermee voor vandaag
ik ga lekker bij mijn man op de bank zitten lekker warm
ik heb een zere rug en die wou hij zo masseren fijn he kan ik wel gebruiken
nou tot morgen en weltrusten alvast
liefs ci lo...

Goedemorgennnn, nog niemand wakker? Of niks om te kletsen dus dan maar niet posten, hihih.

Hier al om 8.30 uur fysio vanmorgen dus heb het idee dat ik er al een dag heb opzitten. Om 11.30 uur keuring/huisbezoek van de gemeente, maar dacht ff hier kijken hoe het hier is. Denk dat ik daarna ff wat ga eten en ff ga rusten want vanavond verjaardag van de kameraad van mijn vriend dus ff bijtanken.

Als ik dus wat rustiger ben vandaag, weten jullie waardoor het komt.
Pff en ik weet ook nog niet wat we moeten eten vandaag *zucht* nou je das voor latere zorg!

Regend het bij jullie ook? Ik heb shirtje met korte mouwen aan, maar heb het gewoon koud. Hallloooo zomer waar blijf je. Zonnetje kom maar, kom maar, kom maar!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan