WIE IN JULI NOD DEEL 2

Net is die mevrouw van de gemeente geweest. Ze hebben nu eindelijkkkk ons badkamerprobleem duidelijk voor ogen. En denk dat die schuine wand idd weg gehaald gaat worden yes! Ook heeft ze rapport met betoog/pleidooi gemaakt voor mijn individuele vervoersvergoeding, dat ligt nu bij beleidsmedewerker die beslissing moet nemen dus *duimduimduim*

Het is in elk geval weer een klein lichtpuntje. Ik gooi het strijdbijltje voor vandaag ff neer. Ben zo moe nu! Ik moet ff rusten, want vanavond ook nog verjaardag. Als ik daar heen wil moet ik wel fitter zijn dan nu. Zelfs mijn paps hoorde het aan de telefoon dat het ff niet zo lekker ging. Ben kapot van fysio en dan als die huisbezoeken en gedoe en geregel van deze week. Dat breekt je wel op hoor. En tis toch rot weer hier, hahah

Liefs Nathalie

Het is behoorlijk stil hier vanmorgen. Heb al eerder gekeken maar toen was het laatste berichtje nog van gisteravond. Iedereen is vast weer aan het werk ofzo.

Ga straks even bij een vriendin op bezoek. Die heeft een zoontje van bijna 2 en is zwanger van de tweede. Toen ik van haar hoorde dat ze zwanger was was ik echt enorm jaloers. Wilde ook zo graag maar mijn mannetje wist het toen nog niet zeker. Gelukkig inmiddels lekker wel. hihih.

Ben zo dom geweest om vanmorgen al een test te doen. Die was natuurlijk zo negatief als maar kan. Geen streepje te bekennen en op de bijsluiter stond nog wel dat je hem zelfs 4 dagen voor je ongie kon doen dus ben er nu helemaal van overtuigd dat we nog een extra ronde in gaan. Zit dus ook al een paar dagen mee te lezen op de topic NOD in augustus en heb gezien dat ik daar niet de enige ben.

Nou ja aangezien er verder niemand is ga ik nog even lekker op de bank liggen voor zolang als het mag van mijn dochter. Zit nu te spelen maar houd ze nooit lang vol.

Debbie

Hoi

Ik wordt knetter gek van mezelf.
Ik weet zeker dat ik mijn eisprong (10 juli) gevoelt heb  en volgens mij ook de innesteling, ongeveer 3 uurtjes kramen en steken in mij buik (16 juli)
Mijn NOD is dus 24 juli, maar heb het idee dat ik nu al  echt zwanger ben.
Maar ben erg bang dat mjn lichaam me voor de gek houd.
Voor zover ik weet had ik bij mijn dochter ook geen kwaaltjes in het begin, en nu heb ik af en toe steken in mijn (.)(.) en met vlagen een beetje misselijk en moe.
En natuurlijk het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn.
Ik kan niet wachten tot 24 juli, maar wil ook niet negatief testen BAH!!
Wortd gek van die onzekerheid

@ bears
Je zit toch nou 2 dagen voor je nod.
Misschien was  de test te vroeg, nou ja zolang er geen rd's zijn is er nog hoop
( al denk jij volgens mij van niet )
Groetjes Mama2006

hallo meiden
ik heb de hele ochtend boodschappen gedaan bij 3 verschillende winkels
ik heb nu net pas gegeten en vanochtend alleen een maaltijdreep gehad
ik ben   helemaal kapot het liefst ga ik nu pitten maar dat kan niet want ik heb ze alle 3 de kids thuis en  wakker.
ik ben zo moe en dan komt er vandaag ook nog iemand bij ons thuis om nog een klusje te doen.

maar gelukkig hoef ik vandaag niet te koken ik heb mijn zoontje beloofd dat we pizza gaan halen. hij is net zo verslaafd aan pizza''s als ik, toen ik zwanger was van hem ging ik 2x in de week uiteten naar de pizzeria om pizza te eten ik droomde er zelfs van.
vorige week waren we ook uiteten geweest naar de pizzeria o wat lekker en mijn zoontje maakte allemaal geluiden tijdens het eten zo lekker vond hij het en ik zelf kan ook niet meer wachten op de volgende pizza als ik zwanger ben dan is die drang altijd veel groter.
dus vanavond heerlijk pizza     mmmmmmmhhhhh

liefs ci lo...

hai mama2006
ik had deze keer ook veel sneller kwaaltjes en dat ik dacht dat ik zwanger ben.
en ik vond het ook allemaal heel vroeg veel vroeger als bij die andere kids.
maar toch klopte het
dus het kan maar zo probeer rustig te blijven en vol te houden tot je nod en dan testen.
ik hoop dat je zwanger bent.
liefs ci lo...

Hey ci lo

Ja, ik vind het raar dat ik al zo vroeg kwaaltjes kreeg, we zullen wel zien!!
Wij zijn hier ook dol op pizza, bij ons zit er een goede pizzeria aan het eind van de straat
Ik maak vanavond lekker lasagna, mmm
Wel goed blijven eten, he

Groetjes Mama2006

o aan het eind van de straat nou dat zou voor mij niet goed zijn jam jam jam.
en lasagna lekker dat kan mijn schoonmoeder heerlijk maken.
ja sorry maar als ik zwanger ben denk ik altijd aan eten en dan loopt het water uit mijn mond hihhihihihihi
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan