WIE IN JULI NOD DEEL 2

Dit is voor mij ook niet goed om te lezen, want heb namelijk ook kei honger
Hoi trouwens meiden, hihih. Ik heb vanmiddag geslapen en voel me nog kei moe. Dacht dat de accu wel opgeladen zou zijn, nou niet dus. En nu best hele erge honger. Ook niet zo gek, want zoveel heb ik vandaag nog niet gegeten. Ja ik weet het, moet goed voor mezelf zorgen, hihih

Jammer Bears dat je negatief getest hebt meis. Niet zorgen dat mijn voorgevoel weggeebt word hoor. Want dat mag niet! Tis wel beetje minder nu. Maar net wat Mama2006 al zegd geen bloed geeft moed.

Mama2006 je kunt van je innestelling soms last hebben en na die tijd kwaaltjes. Dat heeft Joepie van de Kluskippies ook de laatste twee rondes. Die heeft dan ineens zoveel kwaaltjes dat wij denken meis je bent gewoon zwanger. Maar nee weer niet helaas, echt zo sneu. Maar dat wil natuurlijk helemala niks zeg. Sommige meiden hebben vanaf eisprong al klachten. En als je een week voor je nod bijzondere kwaaltjes hebt dan is dat fijne dan dat je ongi klachten krijgt hè. ToiToiToi!

Meiden ik ga wat eten maken, kweet nog niet wat, lekker slim hè.

Tot strakkies!

Liefs Nathalie

Meiden ik heb gedroomd vannacht. Ik weet niet alles precies meer. Maar wat me heel erg is bijgebleven is: Ik ging ergens liggen op de bank in armen van een man en dat voelde zo goed, vertrouwd, rustig en veilig, heel apart gevoel. Net of iets op zijn plek viel. Er zaten nog meer mensen rond ons. Volgens mij ook mijn ouders. En vind het wel vreemd dat ik dan zomaar bij iemand in de armen ga liggen, zou ik niet snel doen. Maar nu komt het; het was mijn vriend niet eens. Dus echt heel apart.

Ci Lo kun je er iets van maken, hihih?

Liefs Nathalie

hihihihihihihihi
ja die is voor mij ook moeilijk.
maar je voelde je super en fijn en geborgen

oke hier komt ie
misschien was die man jouw kind waar je nu misschien wel zwanger van bent
en dat fijne gevoel wat jij voelde dat voelt jouw kind in jouw buik.
hhahahahahahahahaa

nou hoe vond je hem
liefs ci lo...

Hhahah ja heel leuke beredenering, en als je het zo steld kan het.
Maar denk het niet, hihhi. Het voelde idd wel fijn!

Liefs Nathalie

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  

5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje 16/7

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

26/7  
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, 24 jaar, 1e ronde - 2e kindje

Ohh we hadden tegelijk gepost!

Sonja hoe ie ie met je meis? Rd-tjes te zien of is het bij die ene druppel gebleven?

Liefs Nathalie

hej hallo, drukke week achter de boeg, nu nog een druk wiekent, dus ik zal er nit veel zijn dit wiekent!! Bijna vakantie, nog een weekje werken en dan vakantie!! joepie!!
Heb nog steeds geen rdtjes! Maar vanbmorgen toch getest, weer engatief, dus ik denk dat t   ook niet meer positief kan worden, want dan had t er wel al op gestaan! Dus zal wel een lange cyclus hebben, wel baluh hoor, als t dan toch negatief blijft dan laat dri rdtjes maar komen!! Hoest met de rest?

Zie dat er nog steeds geen lachende gezichtjes bij zijn gekomen!

En jij debbie, ook negatief las ik??? te vroeg???
heb nog hoop voor je.....

En patries? Hoest bij jou, beetje beter en uitgerust?

grtjes en tot snel

Mama2006 ik heb morgen mijn NOD dus wellicht te vroeg getest. Hoop het wel in elk geval. Wacht nu gewoon een paar dagen voordat we weer testen.
Heb nog geen gevoel dat ik morgen ongie moet worden. Dus Nathalie ik vertrouw op je voorgevoel.

Chantalle vervelend dat je weer negatief getest heb en dus nog steeds niet weet waar je aan toe bent. Ik ben een ronde twee weken over tijd geweest en dat vond ik ook zeer vervelend. Na 13 dagen getest, negatief, en dag 14 toch eindelijk de rd-tjes.

Terug
Bovenaan