WIE IN JULI NOD !!!

Inmiddels weer bijgelezen maar geen puf meer om nog te reageren, sorry
Tot morgen! Liefs Nathalie

weltrusten nat

ik zat nog even te wachten of je zou reageren.
nou weltrusten meid tot morgen.
liefs ci lo...

GOEDEMORGENNNNN

Iedereen lekker geslapen? Ik ben benieuwd hoe het met Gerda gaat. Of ze vandaag idd de testen binnen krijgt en nog kan wachten tot morgen ochtend of vanmiddag al gaat testen. Duim voor je meis.

Vandaag is de nod van Esther. Ze is op een beurs, hoop dat haar de rd-tjes bespaard blijven daar. We horen niet eerder dan zondag weer van haar.

En dan hebben we onze lieve vlinder ook nog. Ze kletst hier niet zo heel veel, maar ik spreek haar regelmatig bij de Kluskippies. Ik hoop echt dat het dit keer weer raak mag zijn en goed mag blijven gaan meis.

Hier vannacht weer redelijk geslapen, wel op aparte manier. Hoe kan ik niet uitleggen, maar voel me een beetje vreemd, gek hè. En meiden ik snap ook niks van mijn temparuur hoor 36,72 is nou niet echt bepaald laag voor iemand die nog niet eens haar eisprong heeft. Volgens de berekeningen is die pas 12 juli. Ik voel me ook niet grieperig of ziek ofzo. Ik heb geen idee wat mijn basistemperatuur is. Vorige week vrijdag werd ik ongi en temperatuur nu vanaf 18 juni. Zolang ben ik niet ongi geweest. En mijn temperatuur was wel ffies rond de 36,51 en 1x 36,45 maar gisteren ging ie ineens al omhoog naar 36,61 en vanmorgen 36,72 rara hoe kan dat. Misschien is het gewoon niet nauwkeurig en brengt het niet het goede beeld in kaart. Maar vind het wel een klein beetje vreemd.

Brasilgirl heb je een beetje kunnen slapen vannacht? En hoe is het met je mannetje? De tip van de GGD bellen vond ik wel hele goede. Meis informeer gewoon, misschien heb je dan een beetje meer rust over je.

Hhahah Hi Isa-Lente, ja als je hier ffies niet leesd heb je er bijna een dagtaak aan om ons eerst eens bij te kunnen houden meis. Hoe is ie met jou vandaag meis? Al minder verkouden? En heeft je mannetje het overleefd vannacht of heeft hij jou wakker gehouden omdat ie wel een beetje zielig was. Hhaha tja mannen tis wat hoor. Als je samen ziekjes bent zijn wij degene die voor hun zorgen. Bij zijn gewoon veel krachtiger, daarom lopen wij ook 9 maanden met zwangerschap denk ik, hihih.

Ci Lo meis hoe heb je het gisteren gehad. Nog iets leuks gekregen of doen jullie daar niet aan? Gezellige avond gehad? En dan na die tijd nog ff hier willen komen kletsen en niet kunnen inloggen. Vreemd hoor! Gelukkig ben je er nu weer meis. Ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben.

Wijntje ik heb ook ff in je topic gereageerd vandaag. Ik wou het eerst ff aankijken wat de reacties waren. En heb nu mijn mening er ook maar ffies bijgezet. Kijken wat voor reacties dat weer geeft, hiih.

Meiden hele fijne dag. Ik heb er een kleurrijk berichtje van gemaakt, hiih

Liefs Nathalie

Hoi

Vandaag mijn ovulatietesten binnen gekregen, ben benieuwd
Hoop dan wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus.
De klus weken staan weer voor de deur, nou dat moet wel goed komen, heb net vakantie gekregen
Voor alle dames in het zelfde schuitje, succes  klus ze.
Voor iedereen voor NOD SPANNEND !!!!

Groetjes Mama2006

Carolinda & Mannetje

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Wens jullie een hele fijne mooie zonnige dag
En 1001 gelukwensen voor de toekomst!

Liefs Nathalie

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7 wietske, 37jaar, 13e ronde, 1e kindje
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie 29 jaar,1e ronde, 3e kindje
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
Nijntje, 24 jaar, 2e ronde - 1e kindje

hallo dames

goedemorgen,

nijntje welkom leuk dat je meekletst.

gerda vandaag is jou belangrijke dag hopelijk positief.

hai nat gisteren druk gehad.
bloemen gekregen en van mijn mannetje 2 lantaarns met bloemen erin.
mooi he heb ik later ook wat aan.

verder de bulten nemen vandaag af terwijl ik gisteren er nog een paar bij kreeg.
ik heb mijn kalender nog eens nagelezen en op dag 17 staat dat je lichaam al hcg begint te bevatten en op die dag begonnen de bulten.
en gister weer 2x zere tepel en 2x steek in de buik.
gisterenavond duizelig toen de visite er was en later op de avond kreeg ik honger en nam wat nootjes klein beetje en werd misselijk. toen begon ik echt te denken het is raak en snachts in bed ook een beetje misselijk.
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh   ik hoop het zo.
vannacht goed geslapen.
liefs ci lo...

Ohhh wat leuk zeg. Ja aan die lantaarns heb je later ook nog wat idd.
Fijn om te horen dat je het gezellig hebt gehad.

Ik hoop voor je dat het raak maf zijn meis!

Hier ook allemaal vage dingen, snap er niks van. Ik zit nog niet eens rond mijn eisprong. Ga mezelf niet gek maken. Maar rara waar komt een temperatuur van 36,72 vandaan?
Mijn temperatuur stijgt ipv dalen. Het was ongeveer 36,51 en 1x 36,45 terwijl ik dacht dat basis temperatuur rond de 36,2 of 36,3 ofzo zou liggen. Maar dat verschild per persoon natuurlijk. Maar goed ik hou op met mijn hersenspinsels. Volgens de berekeningen 12 juli pas mijn eisprong dus ik heb nog ffies te gaan.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan