WIE IN JULI NOD !!!

Ohhh wat leuk zeg. Ja aan die lantaarns heb je later ook nog wat idd.
Fijn om te horen dat je het gezellig hebt gehad.

Ik hoop voor je dat het raak maf zijn meis!

Hier ook allemaal vage dingen, snap er niks van. Ik zit nog niet eens rond mijn eisprong. Ga mezelf niet gek maken. Maar rara waar komt een temperatuur van 36,72 vandaan?
Mijn temperatuur stijgt ipv dalen. Het was ongeveer 36,51 en 1x 36,45 terwijl ik dacht dat basis temperatuur rond de 36,2 of 36,3 ofzo zou liggen. Maar dat verschild per persoon natuurlijk. Maar goed ik hou op met mijn hersenspinsels. Volgens de berekeningen 12 juli pas mijn eisprong dus ik heb nog ffies te gaan.

Liefs Nathalie

hai nat

gewoon blijven tempen en dan zie je wel hoe het verder gaat.
dan kun je in ieder geval een structuur zien.

zaterdag gaat het koken niet door mijn ouders hebben een verjaardag.
vind ik niet erg ik was nl al helemaal dood op van gister.
ook zo raar normaal op een verjaardag heb ik 3x zoveel visite en dan kan ik het makkelijker aan en gister had ik het veel moeilijker was erg moe en nu nog steeds.
liefs ci lo...

Probeer nu wat meer je rust te pakken en je lichaam ff de kans te geven wat bij te tanken. Wie weet meis. We zullen nog aantal daagjes moeten afwachten hè.

Heb je veel plannen die echt moeten voor de aankomende dagen dan?

Liefs Nathalie

nee ik heb niets bijzonders en daar ben ik blij van.
nog 9 dagen ja het wordt het nu aftellen he.
ga jij nog wat doen dan de komende dagen?
en je oma was die nou gister jarig of zaterdag?
liefs ci

Ik ben weer helemaal fris en fruitig. Boven opgeruimd en bed opgemaakt enzo. Heb mijn sportkleding al aan. Heb zelfs sportschoenen gekocht omdat ik bij fysio in de zaal ga oefenen, het lijkt net echt. Maar pfff wat heb ik warme voeten in die dingen zeg. Denk dat ik ze nog maar ff uitrek, hahah. Heb trainingsbroek aan, maar dat ik me daar nou zo happy in voel kan ik ook niet zeggen. Misschien kleed ik me dalijk nog wel ff om, hihih. Tis wat vrouwen!

Ohhh mams komt!

Liefs Nathalie

ik ga de afwas van gisteren in de vaatwasmachine pakken en douchen en waarschijnlijk weer op de bank liggen slapen. o,ja vlees uit de vriezer halen anders hebben we vanavond niets te eten. ik ben doodmoe wat klagen weer he verschrikkelijk.
liefs ci lo...

Zo mams is weer weg. Die zit het helemaal zitten om oma te worden hoor. Ze moest eens weten dat we gestopt zijn met de pil en in ronde 5 bezig zijn, hihih. Nu doen we er lacherig over en zeg ik dat ze nog maar ff verder moeten dromen. Maar ondertussen, hihih.

Nou meiden ik heb toch andere kleding aan hoor. Want pff met lange trainingsbroek aan was toch wel beetje warm en als het niet lekker zit dan zit je er steeds aan te plukken hè. 's Avonds thuis op de bank is wat anders dan als je weg gaat. Voel me er dan niet echt in thuis. Dus hup weer andere kleding aan en wasje die alweer draaid. Gaat gewoon door. Ik doe het nu allemaal in delen, dan ben ik het weekend er lekker klaar mee. Nou jaaa die was af en toe. Zijn maar met zijn tweetjes, maar heb het idee dat ik blijf wassen, hahah.

Klaag klaag, zullen we het nog ff over het wisselvallige weer hebben? Hahah nee gelukkig is her hier droog. Soms heb je gewoon ff van die dagen meis. Geeft halemaal niks. Klets lekker van je af. Hoop dat je vanmiddag nog ffies kan rusten. Hier net 1 broodje geeten en smaakte me niks. Wat heb ik toch?

Liefs Nathalie

hoihoi meiden

Ik heb een tel fout gemaakt waaaaaaaaa en nu heb ik dus 2 dagen later mijn nd dus dat pas ik even aan bijdeze
tword wel spannend nu!!!! ik hoop zo dat het raak mag zijn!!! duimen maar weer

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7 wietske, 37jaar, 13e ronde, 1e kindje
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie 29 jaar,1e ronde, 3e kindje
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
Nijntje, 24 jaar, 2e ronde - 1e kindje

en brassilgirl gefeliciteerd, ik weet niet of ik het al heb gedaan maar dan nog maar een   keer ihihhih lekker vergeet achtig

liefs vlinder

Terug
Bovenaan