WIE IN JULI NOD !!!

Gerda & Mannetje, van harte GEFELICITEERD
met jullie zwangerschap!!!

Wat super zeg. Je hebt ons idd wel lang in spanning gelaten hoor.
Kom maar op met die glitters. Ohh gaat de goede kant op met ons lijstje zeg!
Hopelijk nog veel meer glitters en zwangere meiden. Dan kunnen we lekker blijven juichen. Wie is de volgende?

Liefs Nathalie

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7    
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7
Vlinder, 11e ronde - 2e kindje
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie 29 jaar,1e ronde, 3e kindje
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
Nijntje, 24 jaar, 2e ronde - 1e kindje

het is hier mooi weer en wij gaan nu eten
MACARONIE
tot na het eten en iedereen eetsmakelijk.
liefs ci lo...

hallo ben er weer
weer een hoop gezeur en gezanik gehad aan tafel.
de meisjes zijn al van tafel en de oudste zit weer te pieren zoals elke dag.
die zit nog wel een half uur aan tafel en dan is het nog niet op.
ik was vroeger ook een moeilijke eter.
nou meiden brand los wie heeft er nog wat te vertellen.

brasilgirl
hoe gaat het nu besef je het al een beetje en dat je het vol kan houden om het niet aan je moeder te vertellen. als ik zwanger ben vertel ik het de hele wereld ik kan het dan echt niet voor me houden. ik vertel het al als we het willen nog een kindje erbij.
ik kan zulke dingen nooit voor me houden dat heeft trouwens niet altijd in mijn voordeel gewerkt.
je gaat toch nog wel gezellig met ons kletsen he?
liefs ci lo...

Ik heb mijn bordje ook leeg. Het koste ff wat moeite, maar tis me gelukt, hihih
Laten jullie hem dan gewoon aan tafel zitten tot hij zijn bord leeg heeft? En is nu iedereen van tafel? Werk dat? Weet je ook waarom hij zo slecht eet dan?

Ik ga strakkies nog ff zwemmen, omdat ik maandag niet heb gezwommen. Wel ff lekker met dit regenachtige weer hiero. En verder vanavond lekker film kijken denk ik. Hier verder weinig nieuws. Mijn ouders of omgeving weet niet dat we gestopt zijn met de pil. We vinden het leuker om op speciale manier te kunnen vertellen. En ik heb niet zoveel trek aan bezorgde blikken en dat er gevraagd word e.d. Is natuurlijk dan heel goed bedoeld. Maar duurt het wat langer dan word het wel steeds moeilijker hè. Een vriendin met wie ik in revalidatiecentrum heb gelegen heb ik laatst wel in vertrouwen genomen. Ze is zelf nu 25 weken zwanger denk ik. Dus best wel bijzonder allemaal. Verder hoorde ik gisteren dat een vriendin zwanger is. Daar ga ik volgende week ff heen, hadden we al afgesproken omdat we elkaar al tijd niet gezien hadden, maar ze vertelde het al op msn. Ik weet niet of ik het dan voor haar verborgen kan houden dat onze kinderwens ook steeds groter word. Ik zie wel!

Ik ga hier de vaat maar eens ff weg werken. Liefs Nathalie

he meiden,

hoezo verstrooid whahahaha had ik het nog niet verandert maar ci lo bedankt!!!!
en Gerda ZWANGER joepieieieieieieieie gefeliciteerd, is de tweede al he bij deze topic, helemaal super!!!

Ik heb niet echt   kwaaltjes ofzo behalve dat ik nogsteeds enorm veel dikke afscheiding heb ( lekker he) ihihih maar ja dat is wel waar en vanmiddag zat er 1 dun sliertje bloed bij een heeeeel klein beetje, dat vond ik wel vaag normaal als ik ongi word dan zit het hele wc papiertje er meteen onder en dat is nu dus niet zo dus ik weet het ook niet zo goed.en nu moet ik ook nog eens wachten tot maandag inplaats van morgen waaaaaaaaaaaaa

nou ik ga snel verder want mmn mannetje is thuis en die wil eten hihihih mannen!!!

groetjes vlinder

hai vlinder

dat kan innestelingsbloed zijn.
tenminste dat hoop ik voor jou.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan