WIE IN JULI NOD !!!

Kennen jullie deze site trouwens al:

http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.php

Hier kan je precies zien wat je vruchtbaarste dag is. Bij mij is dat vandaag dus vanavond maar eens mijn mannetje verleiden. hahaha.

Hi meiden, ik heb net ff lekker gezwommen. Niet heel veel baantjes, maar gewoon beetje geploeterd en gekletst. Ik heb namelijk na het eten erge hoofdpijn gerekgen en lijkt erger te worden. Ga je naar de sportmasseur om niet zoveel hoofdpijn te hebben en vervolgens krijg je hel erge hoofdpijn, lekker dan. Dus ik lig nu op de bank met een dekentje. Kan alles wat ik gelezen heb niet zo goed in me op nemen.

Vlinder jammer meis dat de rd-tjes toch gekomen zijn. Wel fijn dat je cyclus meteen weer op gang is naar je mk. Maar kan me voorstellen dat je ffies heel verdrietig bent. Knufff!

Leepat & Ci Lo voor jullie is het wel erg spannend meiden.

Dank je voor de site Bears, is wel handig. Ik reken het meestel uit via predictor.nl
Maar mijn nod is nog lang niet en mijn eisprong duurt ook nog ff. We genieten vooral en dan hoop ik dat het goed komt.

Momenteel schijnt hier het zonnetje, wat is het toch raar weer.
Fijne avond allemaal! Liefs Nathalie

Zo daar ben ik weer even.....kennen jullie me nog van t andere topic.
Sommige meiden denk ik wel.
Ik had een storing met mijn internet verbinding en had een wk geen internet....
Maar goed nu kan ik weer lekker mee kletsen!

Ik zie dat jullie al 2 zwangeren in jullie midden hebben, ik was van de juni topic(maar die is dood...) dus kom ik maar even hier kletsen!

He Brasilgirl en Gerda, jullie zijn ook maart mama's he??
Ik ook, ik ben 3 maart uitgerekend.
Ik zit echt te wachten op ons zwangerforum maar t wil maar niet komen. Hoesnel starten ze zoiets???
Wanneer zijn jullie eigenlijk uitgerekend?

Maar goed het gaat dus goed met me voor de gene die me nog kennen. hihi
Ik voel me goed!
Ik zal wel  eind feb moeten gaan bevallen denk ik, ik moet een geplande keizersnede. (im al twee keizersnede's) ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat als het gepland is. Heeft iemand daar ervaring mee hier??

Voor die die me nog niet gesproken hebben, ik ben dus zwanger geworden in juni en ik heb al twee zoontjes. Een van 4 en een van 2 jaar. Oh zo gezellig hier thuis!

Vandaag afscheid genomen van het kinderdagverblijf van mijn oudste, even slikken hoor! Zo leuk daar!!! Het is een soort kinderbierderij, de kinderen spelen zo veel mog buiten en verzorgen de hele dag door de dieren.  

Maar goed,  nu lekker vakantie voor 6 weken, dat is wel heerlijk. (ben juf)
Maandagavond vertrek ik voor een mnd naar Belgie, lekker er tussen uit. Ik heb er zo'n zin in. de eerste wk met opa en oma en dan komt mijn man voor 3 weken.

Trouwens had ik al verteld dat de opa's en oma's inmiddels ook al op de hoogte zijn van het gelukkige zwanger nieuwtje.
4 aug heb ik mijn eerste echo. Ik vind het wel heel spannend hoor!
Bij de VK ben ik al op bezoek geweest (ivm mijn vakantie)

Lieve meiden allemaal heel veel succes, ik denk dat veel van jullie inmiddels wel op t wachtbankje zijn beland. Heel veel succes, ik vond het echt moordend, ik kon het ook niet goed los laten.....

Hele dikke kus aan jullie!!!!
Liefs AnneRobe

hallo bears

nou succes met klussen vanavond
doe je best, maar dat zal wel goed komen.

hallo nat

wat vervelend dat je hoofdpijn hebt anders neem je toch paracetemol.
of lekkere warme melk.

liefs ci lo...

Hallo,

Ik vind het leuk om mee te doen. Ik ben Roos, 28 en we gaan nu voor de eerste keer proberen! Ik heb jullie berichten gelezen en lijkt me fijn om op deze manier contact te hebben met mensen die dezelfde wens hebben. Onze omgeving weet van niets en dat wil ik graag zo houden  maar het is eigenlijk toch ook wel leuk om het er over te kunnen hebben dus dit lijkt me een leuk alternatief.

Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste ongesteldheid gehad sinds ik gestopt was met de pil.  De afgelopen maand leek het ons beter om nog even niet zwanger te raken. Deze cyclus was 26 dagen ipv de gebruikelijke 28 dagen. Volgens mij zou mijn NOD dus 26 juli moeten zijn. Hoe kan ik dat in jullie lijstje erbij zetten? Wel leuk dat er al 2 zwanger zijn! Gefeliciteerd!!!

Hallo allemaal,

Voor degene die me nog gefeliciteerd hebben: thanks  Ik vind het echt leuk al die interesse die jullie tonen! Ik ben ook altijd benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, maar heb wel veel werk met teruglezen hahahaha!
Ik had nog niet eerder tijd vandaag we hebben nu het 1 jarig dochtertje van vrienden een nachtje te logeren dus kunnen we fijn ff oefenen hihihi! Niemand weet t nog hoor...
Ik was vandaag erg moe liep steeds te gapen en af en toe kokhalzen mja zal er wel bij horen..Ondanks mijn blijdschap en vlinders in de buik (en de klachten + geen menstruatie) ben ik nog steeds bang dat de test het fout heeft hahaha! Ik denk dat ik m morgen weer ga doen. hihihi

ci lo: Ik ga mijn mond echt nog houden tegen iedereen hoe moeilijk dat ook is! Ik ben namelijk echt een kwebbel! We hebben 24 juli de eerste echo dan ben ik 7 weken. Er is dan nog geen hartje waarschijnlijk maar wel een stipje en kunnen ze kijken of dat goed is blablabla. Als ik 9 weken ben kunnen we waarschijnlijk vlak voor onze trouwdag het hartje horen. We hebben dan de mooie gedachte om het op het trouwfeest door de microfoon te zeggen zo van: mensen wij staan hier op dit moment met zijn 3en op het podium hihihi. Onze ouders willen we het vantevoren persoonlijk vertellen die week. Ik zag op een site zo'n klein t-shirtje voor in de auto met de tekst: hoera wij worden opa en oma! nice he!!
Je vertelde over je klachten momenteel, die lijken erg op die van mij de afgelopen week dus wie weet meid!! Ik stuur je hierbij veel glitters!!

nathalie: ik heb het nog een keer aan de huisarts gevraagd en die zei dat het geen probleem was die vaccinaties. Ik las ergens op een site dat spuiten tegen malaria e.d wel kwaad kunnen maar  DTP en hepetitis  A dus niet...Maandag nog ff bellen want ik hoorde van de ggd iets over vaccinaties speciaal voor zwangeren...Ik ben 7 weken zwanger als we vertrekken en 8 weken als we daar zijn...Ben heel benieuwd! Verder voel ik me best goed! Ik denk dat de gekkigheid nog moet komen hihihi. Ik houd je op de hoogte van alles.

wijnie: ik was indd degene die begon over de navelpiercings. Ik ben op positieve manier in aanraking geweest met acupunctuur en de chinese geneeswijze. Ik zag hier en daar veel negatieve reacties op de topic over dat onderwerp, jammer hoor...Bij de acupunctuur zeiden ze me dat over de navelpiercings en ze hebben er ervaringen mee gehad dus ja..Toeval of een feit ik weet het niet. Natuurlijk zijn er ook meiden die er geen last van hebben met zwanger raken. Maar er zijn er ook die WEL gevoelig zijn voor metaal in die streek en dus negatief beinvloed worden. Dat is heel persoonlijk...Voor degene die al langer bezig zijn en zo'n ding hebben: haal m er toch lekker uit! Vroeg of laat in de zwangerschap gaat zo'n ding waarschijnlijk toch irriteren. En proberen kan nooit kwaad toch? Dan heb je voor je gevoel wel alles geprobeerd! Misschien bijgeloof mja..Meestal als je ergens in gelooft zal het je helpen kijk maar naar mij met mijn acupunctuur voor de vruchtbaarheid

Nou ik ga eens lekker relaxen want ik ben kapot! Mijn mannetje vraagt veel aandacht deze week hahaha. Hij moet volgens mij meer wennen aan de gedachte als ik mja dat is meestal met mannen hihihi

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7    
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie 29 jaar,1e ronde, 3e kindje
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 1e ronde, 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
Nijntje, 24 jaar, 2e ronde - 1e kindje

hallo roosje

leuk dat je meedoet ik heb je al aan de lijst toegevoegd.
klopt het 1e ronde 1e kindje?
als je vragen hebt brand maar los wij zijn er voor je.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan