WIE IN JULI NOD !!!

Hallo meiden,

GERDA VAN HARTE GEFELICITEERD WAT LEUK VOOR JULLIE ZEG NOU ALs HET LIJSTJE ZO VERDER GAAT IS DAT EEN GOED TEKEN VOOR DE REST VAN DE MEIDEN.

eindelijk HET IS WEEKEND heb echt zin in het weekend lekker uiteten beetje thuis rommelen ga zo lekker even winkelen met me mannetje.

en het  is  dus ook bijna 8 juli ik kan niet meer wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja mijn vriendin zei het en vandaag zei een man van kantoor het ook tegen mij je ziet er anders uit!! nou ik zie het echt niet hoor.

Ik heb nog niet echt kwaaltjes hoor heb de hele week wel lichte pijn in me buik heb ik nor maal niet als ik ongi moet worden (ben alleen de dag dat ik geworden ben altijd doodziek) verder zit ik wel helemaal onder de pukkels in me nek echt een grote pukkel.  Ik hou altijd veel vocht vast de week voor ik ongi moet worden maar dus misschien dat de mensen dat aan me zien. Verder ben ik ook wel heel moe maar daar hoor ik meer mensen over dus dat kan ook aan het weer liggen.

maar goed we wachten  geduldig af want je lichaam kan je zwaar in de maling nemen en de teleurstelling is dan weer zo groot.  Dit is wel de eerste ronde waarbij ik echt gelukkig ben en niet gestresst ben.  

nou dat was het weer voor vandaag ik spreek jullie straks vast nog

groetjes
leepat

hai dames

ik heb de hele tijd lichte buikpijn.
ik word er gek van.
die buikpijn lijkt wel op die van brasilgirl.
ik ben dat wachten zat.
liefs ci lo...

hey ci lo ik begrijp welke buikpijn jij hebt ik heb het al vanaf afgelopen zaterdag het is niet echt pijnlijk maar het zit er wel het lijkt op een eisprong en hele lichte menstruatiekramp?? of niet

ja dat klopt.
maar ik ben ook duizelig (gisteren)
paar keer zere tepel gehad
gisterenavond had ik honger ging een beetje nootjes eten en werd misselijk, nou dat is voor mij doen niet normaal want normaal eet ik zo 2 schaaltjes op hihihihihihi.
en vreselijk moe maar dat heeft iedereen.
en als ik dan die buik pijn heb twijfel ik maar aan de andere kant is dat denk ik positief want normaal als je geen kids wil dan heb je die buik pijn toch ook niet.
ik heb alleen 1 week voordat ik ongie moet worden buikpijn (dat is heel even) en daarna pas als ik ongie ben.
kortom ik denk dat die rare buikpijn van ons een goed teken is brasilgirl had hem ook wat denk jij ervan leepat.
liefs ci

helaas kan ik van het lijstje af ik ben toch ongesteld geworden.
voel me echt een beetje somber nu dus ik ga ook snel weer.

liefs vlinder

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7    
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie 29 jaar,1e ronde, 3e kindje
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
Nijntje, 24 jaar, 2e ronde - 1e kindje

lieve vlinder

wat balen en je bent al zo lang bezig.
ik weet niet goed wat ik moet zeggen alleen dat ik het heel erg voor jullie vind.
p.s. ik heb je van het lijstje gehaald waar je om vroeg.
doe het rustig aan en sterkte meid.
liefs ci lo     kusjes...

Goedeavond allemaal,

Weer een heerlijke dag achter de rug. Was weer lekker vrij vandaag. Heb elk week lang weekend. Werk alleen op de dinsdagmiddag, woensdag en donderdag dus het weekend begint al vroeg.

Gerda van harte gefeliciteerd. De tweede van de lijst en we zijn net begonnen met de maand. Dat ziet er positief uit. En met alle kwaaltjes die ik bij een aantal lees zou je denken dat er wel meer volgen.

Debbie

Balen zeg. Ik wil een cyclusbanner invoegen maar krijg een foutmelding over maximaal 50 aaneengesloten karakters. Weet nu niet hoe ik hem erin krijg

Terug
Bovenaan