WIE IN JULI NOD !!!

Hallo,

Hier ben ik nog even, volgens mij heb ik ene foutje gemaakt en is mijn NOD op de 24 als ik uit ga van 26 dagen en de 26e als ik uit ga van 28. Wat is zou beter zijn om aan te houden. Voor dat ik ooit aan de pil ging was het volgens altijd 28 dagen. Dit is wel 12 jaar geleden of zo dus zeker weten doe ik het ook weer niet...

Groetjes Roos

hai roos

ik zou gewoon uit gaan van 28 dgn omdat je dat vroeger ook had.
het maakt niets uit dat je aan de pil bent geweest.
dus ik zou hem op 26 juli laten staan.
ja het lijkt een lange rit he naar de 26e.
maar goed dan ga je je maar eerst op het klussen verheugen en dan duurt het nog maar 2 weken voor je nod hihihihi
liefs ci lo...

he nat

ben je daar nog?
hoe gaat het nu met je heb je nog steeds z,on zere hoofdpijn?
die hoofdpijn komt natuurlijk door de ongie of heb jij je druk gemaakt?
nou ik hoor het wel als het wat beter met je gaat.
misschien tot straks liefs ci

Ik kruip ffies in bed en dan ga ik jullie berichtjes ff lezen en reageren
Tot strakkies! Liefs Nathalie

Sorry meiden ik kan me niet concentreren, ik reageer morgen weer okay?
Heb al paracetamol genomen. Hopelijk zakt het dalijk idd wat af
Ga je naar de sportmasseur om juist niet zoveel hoofdpijn en last van spiertjes te hebben en nu heb ik hele erge hoofdpijn. Schiet lekker op, hè.

Maar vannacht goed slapen en dan gaat het morgen vast beter.
Rd-tjes zijn allang weg hoor Ci Lo had ik vorige week vrijdag. Vooral 's nachts heel hevig. Zaterdag overdag ook nog een beetje. 's Avonds dacht ik dat het al bijna weg was. En zondag nog wat druppels enzo. Stelde echt niet veel voor deze maand.

Ik klets morgen weer verder. Liefs Nathalie

hallo meiden

nou er is niemand meer online dus kap ik er ook maar mee
ik zou zeggen weltrusten allemaal en morgen zijn we allemaal weer 1 dag dichter  bij onze nod.

he nat goed slapen en hopelijk ben je er morgen vanaf. en dat ik dacht dat je ongie was had ik uigerekent op de kalender en je had dat natuurlijk wel vertelt maar de laatste tijd komt er zoveel info binnen van de meiden dat mijn hersens me soms in de steek laten sorry dus dit is de klusweek wanneer valt je ei als je het al gezegd hebt neem het me dan niet kwalijk mijn hersens maken overuren.
nou lieverd slaap lekker ik hoop dat je morgen weer fris en fruitig bent dat kunnen we hier wel gebruiken.
liefs ci lo...

hallo meiden

GOEDEMORGEN

ben nog niet helemaal wakker maar de kleinste schreeuwde me wakker.
gisterennacht had ik het zo koud dat ik er niet van kon slapen.
ik had al een zomer pyama aan en heb daar over  heen een winter pyama aangetrokken.
ik had al 2x geplast en toen had ik nog het gevoel dat ik moest plassen.
vanochtend zette ik koffie met de zelfde pad als gister bbbbbaaaaaaaaahhhhhhhhh.
heb gelijk weer een nieuwe gemaakt die wel goed was maar die smaakte me ook niet.
wwwwwwwwaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
zal ik dan echt zwanger zijn?
op deze kwaaltjes zat ik te wachten en heb gisteren de hele dag dat rare gevoel gehad in mijn buik.
nog 8 dgn te gaan het schiet op.
liefs ci lo...  

goeiemorgen allemaal,
er valt veel te lezen als je een dagje er niet opkijkt.
Ik ben kraamverzorgster en moest vannacht mijn bed uit voor een bevalling.
Op het moment dat ik ga staan wordt ik toch misselijk, kon het nog maar net binnen houden.
Zal dit iets te betekenen hebben??
Groetjes nijntje

Terug
Bovenaan