WIE IN JULI NOD !!!

Ohhh geeft niet meis, ik ben ook vergeetachtig (dat wijdt ik dan aan mijn whiplash)
Mijn tante word vandaag 60 idd. Jeetje zie dat het al 12.45 uur is. In topic fage kwaaltjes kun je ook lezen wat ik vorige maand allemaal had.

Mijn neus was ook nooit super en toen rook ik ineens van alles. Ook in de supermarkt enzo. Echt heel vreemd. Maar ik ga proberen rustig te blijven.

Liefs Nathalie

lieve nat

blijf maar rustig  dat is beter voor jou ik sleep  je wel naar de 26 ste.
oke ik ben er voor je
liefs ci  

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 12:27:22'));

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7    
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!
6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje
14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje
15/7
16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
23/7
Klarie 29 jaar,1e ronde, 3e kindje
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje
27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
Nijntje, 24 jaar, 2e ronde - 1e kindje
30-7
kan nog net in dit lijstje Sahiton 33jaar  11e ronde 2e kindje.

he hallo Allemaal

Ben ik weer even.

Brasilgirl,Gerda gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan.

Vlinder wat balen zeg dat het niet gelukt is.

Welkom voor de nieuwe lingen onder ons.

Weet je ik vind die uitgerekende vruchtbare dagen soms best lastig want het klopt niet altijd. Ik ga er tegenwoordig niet meer vaanuit. Sinds ik ovulatietesten gebruik zie ik ook dat mijn dagen soms ook eerder zijn,deze x ook.
Het is meer een beetje een houdvast, ik denk dat die testen toch meer zeggen.
Mijn cycles zit tussen de 27 of 28 dgn nu was ik ook een dag eerder geworden.

Ik heb vrijdag het zaad van mijn vriend weggebracht spannend hoor wacheten tot do of vrij.
Mijn nieuwe NOD valt nog net in juli.
en blij dat het mooi weer is scheelt weer.
Ik ga weer even verder druk druk.

spannend hoor Ci lo nog even wachten.

gr Sahiton

hai sahiton

leuk dat je erweer bent ja de reden is natuurlijk minder leuk..
ik hoop dat het deze ronde raak is voor jou.
nou ik spreek je nog ik ga even weg met mijn gezin.
liefs ci lo...

Hoi meiden,

daar ben ik weer, hoe gaat het met iedereen?

het is lekker zaterdag ben al op pad geweest met me mannetje en ga straks naar me vriendin die belde of we kwamen bbqen het is wel warm maar de zon schijnt niet.Zo erg is   het ook niet, als het maar niet regent.

Nou, ik ben vanmorgen opgestaan met het gevoel dat ik ongi moet worden had echt zo'n gevoel in me buik. Maar dat heb ik nu weer niet dus hoop dat het net als bij brasilgirl een positief teken zal zijn.

nou misschien tot straks nog even ga over een uurtje weg iedereen in ieder geval een hele fijne zaterdagavond geniet er lekker van allemaal.

veel liefs
Leepat

Hi meiden, ik ben weer terug van de verjaardag. Was behoorlijk warm in het gebouw, gelukkig kon een schuifpui open. Mijn tante was erg blij met alle cadeautjes. Ik heb 76 foto's gemaakt. Dalijk maar ff kijken wat er van gelukt is. Gewoon veel geknipt, hihih. Das het handige van een digitale camera hè. Mijn andere tante wou ze graag ook hebben, dan kan ze via internet er een foto album van laten maken. Dat wou ze een keertje proberen, maar hun waren de camera vergeten. Dus ze was blij dat ik die van ons mee had. Zelf sta ik op geen enkele foto bedenk ik me net.

Ik kreeg complimenten over mijn nieuwe kleding. Paps zei: staat je leuk, dat past dalijk ook nog wel. Dus ik kijk hem dan weer aan en vraag dan wat nog een keer wat ie zegd, maar hoor het dan wel. En dan doen we er wat lacherig over. Gaan we weg zegt ie: ik hoor het wel hè als het zover is. Ik snap er niks van meiden, waarom heeft ineens iedereen met mij over zwangerschap e.d. Zien ze het aan mijn neus ofzo. Ik heb het toch echt niet op mijn voorhoofd geschreven hoor. En dit dan in combi met hoe ik me voel, dan denk ik pfff jeetje ik weet het niet hoor, hihih.

Gezellig Sahiton dat je erweer bent. De maand juli kan dus ook nog veel moois voor jou brengen. Leepat ik hoop dat je gevoel van ongi worden voor jou ook net zo positief uit gaat pakken als bij Brasilgirl meis.

Ci Lo heb je leuke middag gehad?

Ik ga nu ff foto's op laptop zetten en bekijken. Mits ik dit typ krijg ik toch buikkrampen. Zou mijn eisprong zijn. Ik denk dat ik maar eens ff een ovulatietest gan proberen ofzo. Heb die wel in huis, maar ik twijfelen of ik die wou gaan gebruiken. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nathalie

hey nathalie.
Ja ik blijf dan ook bij de bevalling.
Vanavond verjaardag en dan ga ik weer de wacht in voor de volgende bevalling.
Erg leuk hoor elke keer zon kleine uk..
groetjes nijntje

Terug
Bovenaan