WIE IN JULI NOD !!!

hai nijntje

als je zwanger bent dan ben je zwanger van de vorige ronde toen je niet aan de pil was.
maar van deze ronde kun je niet zwanger zijn want jou klus week moet nog beginnen.
misschien werd je wel misselijk omdat je er in een keer uit moest tewijl je sliep.
of je hebt een griep onder de leden die heerst nl overgeven en diaree.
liefs ci lo...

Hi Meiden, gelukkig voel ik me beter dan gisteren.
Ik zal eerst ff vertellen hoe het hier gaat en dan dalijk ff berichtjes terug lezen. Vanmorgen temperatuurde ik. En alweer hoger, ik snap er niks meer van meiden. 12 juli is mijn ei pas volgende de berekeningen. Als ik uitga van cyclus van 22 dagen (van ronde 1 maar lijkt me onwaarschijnlijk want zit nu netjes op gemiddeld 29 dagen) dan is dit weekend mijn ei.   Mijn temperatuur is gestegen naar 36,74 elke dag stijgt ie een beetje. En temperatuur steeds om 8.00 uur. Zelfs vanmorgen de wekker gezet (werd om 7.59 uur wakker dus hoefde niet af te gaan. Ik vind het maar vreemd. En als je dan gaat terug denken aan dat ik niet eens zolang ongi was enzo. Tja dan denk je hoe kan dit?

Mijn mannetje is met een kameraad nu aan hun auto's aan het sleutelen. Ik heb al beneden opgeruimd, bed opgemaakt, wc boven schoon, stofgezogen beneden. En al naar mijn mams geweest die ff mijn witte linnen broek voor me heeft gestreken. Dus heb er al heel ochtendje opzitten. Alweer over mijn grenzen heen eigenlijk, maar ja vanmiddag maar ff rustig aan dan. Krijg te horen dat we om 13.30 uur eigenlijk al op de verjaardag van mijn tante worden verwacht. Kweet niet of we dat gaan redden. Dalijk maar ff lekker broodje maken voor de mannen en dan ga ik mij wel lekker douchen en klaar maken. Dan zie ik wel hoever ze zijn. Anders ga ik wel ffies alleen.

Trouwens de pukkeltjes en plekjes in mijn gezicht trekken ook maar niet weg. Okay nu ophouden Nathalie het zal er wel gewoon allemaal bij horen en tis nog lang geen 26 juli!

Ik ga ff jullie berichtjes lezen meiden, dit was ff ego berichtje sorry!

Liefs Nathalie

Zooo ben ik weer. Maar ff twee schermpjes open gezet, want anders kan ik het allemaal niet onthouden hoor.

Annerobe, gezellig dat je met ons mee kletst meis. Is er nog geen maart 2009 zwanger forum? Openen ze die van JG ofzo? Wat speicaal dat je kids naar KDV gaan op een soort kinderboerderij. Hoe kwam het dat je vorige zwangerschappen met kiezersnede gebeurde?

Welkom Roosje, gezellig dat je met ons mee kletst meis. Ik zie dat tegelijke tijd met mij de nod hebt, leuk zeg. Wij zitten inmiddels in ronde 5 voor ons eerste kindje. Succes meis!

Hi Brasilgirl, fijn dat je nog geen gekke dingen voeld, maar kan me ook wel voorstellen dat je denkt, voelde ik maar van alles dan weet ik dat het zowiezo goed zit. Meis probeer te genieten. Helaas heb je het zelf niet in de hand als het wel fout gaat. Daar moet je ook niet van uit gaan. Ook al is alles nu zo heel onwerkelijk, er groeid een wondertje in je buik. Zou wel heel speciaal zijn als jullie het idd op jullie trouwdag vertellen zeg, hihih. Succes met het niet van de daken schreeuwen.

Ohh de mannen komen binnen, tot strakkies!

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7    
4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje

15/7
16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje

20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie 29 jaar,1e ronde, 3e kindje
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
Nijntje, 24 jaar, 2e ronde - 1e kindje

hai nat

ik heb even terug zitten lezen op jou forum (nathalie) en zag dat jij je niet getest had de laatste keer daar was ik nl naar op zoek.
ik snap dat als je ongie word je je niet gaat testen.
maar nu zat ik te denken A je temp stijgt
                                                                        B je hebt ook van die bultjes
                                                                         C je bent ook zo moe
                                                                         D je hebt ook rare dromen
                                                                        E je bent maar heel kort ongie geweest.
ik wil je geen valse hoop geven maar sommige vrouwen worden nog 1x ongie terwijl ze zwanger zijn. ik weet niet hoe jij er verder over denkt maar ik wou dit toch even aan je kwijt omdat ik natuurlijk met je meeleef.
liefs ci lo...

Ze kwamen alleen ff wat drinken en sigaretje roken. Ik heb broodjes in de oven gedaan. Dus dalijk ff lekker eten.

Ci Lo meis je krijgt steeds meer kwaaltjes. Ik hoop echt voor je dat het raak mag zijn deze ronde. Dat de koffie niet meer smaakt had ik vorige ronde ook. En allemaal rare luchtjes in mijn neus, alles sterk ruiken enzo. Heb je daar ook last van?

Nijntje heb je nog een beetje kunnen slapen na de bevalling?
Moet je daar als kraamverzorgster dan ook bij zijn?

Ik ga hier ffies weer wat doen. Anders branden de broodjes aan. Voordat ik weg ga kom ik nog wel ff kijken of jullie nog gekletst hebben. Hier is het trouwens stralend weer vandaag. Ik ga mijn nieuwe tuniekje met witte linnenbroek aan doen naar de verjaardag. Dalijk eerst ff lekker douchen en tutten. Proberen die vlekjes en pukkeltjes een beetje weg te werken, hihih (ben niet zo'n make up freak eigenlijk)

Liefs Nathalie

Hhahah meis probeer ik net weer een beetje te landen uit die droomwereld lees ik jou berichtje. Krijg er de kriebels van. En tja als ikd an ook nog ga zeggen dat ik soms eetlust heb en soms na 1 broodje eten al wat misselijk voel, gaan jullie natuurlijk helemaal zeggen meis je moet testen, hihih.

Toen ik ongi werd waren de erge kwaaltjes ook een beetje weg, maar merk dat ik me nu nog anders voel, heel gek. Kan het ook niet goed omschrijven, dat typte ik gisteren al. Koffie smaakt me wel weer. Drink vaak maar 1 kopje dus. En heb ook niet zo dat ik extreme geurtjes meer ruik. Al had ik gisteravond toen mijn vriend naast me zat naturel chips te eten wel zo iets bah wat stinkt dat. Dus die dingen ga je dan aan denken en denk je van nee dit is niet normaal. Maar ik denk dat mijn lichaam gewoon van slag is hoor. Lijkt me vreemd dat bij mij nog wel 1x beetje ongi word en toch zwanger blijk te zijn.

Vanmorgen lag ik in bed weg te dromen, ik weet niet of ik sliep of dagdroomde, maar droomde dus wel over positieve test. Helppp Nathalie doe normaal, gewoon met beide beentje op de grond blijven!

Liefs Nathalie

hai nat

ja vreemde geurtjes ik zat net buiten om een sigaretje te roken en dacht wat een heerlijk weer en snuifde in de lucht naar zuurstof alleen ik rook geen lekkere frisse lucht maar riool lucht ik dacht hoe kan dat nou dus ik snoof weer en wat denk je ruik ik niets lekker vaag allemaal. en ik heb al geen goede neus.

trouwens heel veel plezier op de verjaardag van je tante ik vroeg laatst wanneer de verjaardag van je oma was sorry beetje in de war.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan