WIE IN JULI NOD !!!

hai leepat

leuk dat je vanavond een bbq hebt.
heb je weer even afleiding tenminste als het gespreksstof niet zwangerschap is.
en hopelijk is dat rare gevoel in de buik wat ik trouwens ook de hele dag door voel met vlagen hetzelfde als dat van brasilgirl.
nou veel plezier vanavond en misschien tot later als je de weer bent.

hai nat

leuk dat je het gezellig hebt gehad. en wat leuk die reactie van je vader was je niet helemaal happy toen hij dat zei?
ik heb het ook leuk gehad wij zijn een stukje gaan rijden en toen wou ons zoontje naar mijn moeder en zijn we daar even een kop koffie gaan drinken.
liefs ci lo...

Ja dat lijkt me ook wel ja! En hoe gaat ie met jou meis?

Liefs Nathalie

Jawel, ik merk de laatste dagen echt iets anders aan mijn ouders hoor. En aan mijn omgeving. Krijg complimenten dat ik er leuk uitzie. En Ze hebben het ineens met me over zwangerschap enzo. Mijn ouders maken ook steeds opmerkingen en dat vanmiddag van mijn vader dacht ik echt ff, pap zie je wat anders aan me ofzo? Maar dat heb ik natuurlijk niet gevraagd. Ik zeg meestal dat ze nog maar ff verder moeten dromen, hihih. Maar volgens mij hebben ze allang iets door. Of misschien valt het idd wel aan mijn ogen af te lezen!

Liefs Nathalie

hey meiden

weer een zwanger gefeliciteerd

Nou Ci-lo   als jij niet zwanger zijn weet ik het ook nie hoor,
echt spannend, altijd lang wachten he
Nou Nat hoop echt voor je dat het deze maand gaat lukken (of al gelukt is?)
je ouders kunnen blijkbaar niet wachten

Had vanmorgen iets vies
Had een hele lichtdoor zichtige slijmprop bij het afvegen ( sorry)
Ovu test gedaan maar licht positief
Begin van de avond voel ik toch wat trekken in mijn onderbuik (tis feest daar)
Nog maar een Ovu test en deze echt super positief, ( nog niet zo positief gezien tijdens andere maanden)
mijn ei springt dus zeker dit weekend
nou mijn ventje nog even verleiden

groetjes sonja

hallo sonja

nou dat wordt flink klussen dus maar dat zal geen probleem zijn.
hopen dat het nu een keer raak is van al die ongies wordt je ook niet zekerder.
en de 19e dat valt nog mee toch alleen na het klussen lijken die 2 weken wel een eeuwigheid. maar goed dan bep je lekker met ons om die weken door te komen.
heel veel sterkte  vanavond met klussen en misschien tot straks.
liefs ci lo...

Net terug van de verjaardag van mijn moeder.
Voor de zekerheid maar twee glaasjes rose gedronken want stel je voor ........

Gisteravond nog gezellig aan het klussen  geweest met manlief dus nu weer duimen.
Voorlopig weer twee weken afwachten.

Ben van plan als ik niet ongi wordt de 25ste te gaan testen. Dat is de verjaardag van mijn mannetje, maar hoop dat ik het zolang uithou. De vorige keer heb ik meteen getest de dag dat ik ongie moest worden. Nieuwsgierig. Nee hoor.....

hey ci lo

vorige maand ook op de 18 een positieve (maar   niet zo positief als nu) test gehad en feest in mijn onderbuik
maar werd toen pas 16 dagen later ongi
dus houd nog even de 22ste aan
wel weer twee dagen langer wachten :(
misschien duurt het gewoon langer bij mij?

groetjes sonja

Terug
Bovenaan