WIE IN JULI NOD !!!

hallo allemaal,

Ik vind het erg leuk om jullie berichtjes zo te lezen! Fijn om te lezen dat iedereen zo met elkaar meeleeft en elkaar advies geeft.

Ik heb wel een vraag aan jullie. Afgelopen maand heb ik geprobeerd de eisprong te ontdekken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt iets gevoeld heb waarvan ik dacht  zou  dat de  eisprong zijn. Overal lees ik dat je dan links of rechtsonderin iets zou voelen maar kan een van jullie het enigszins omschrijven? Ik denk dat het deze maand ergens rond de 10e zou moeten zijn. Ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen wat ik zou moeten voelen dan kan ik er dan weer op letten.

Is het ook normaal dat je meteen vanaf het begin zo  ongeduldig bent? Ik kan nu al niet wachten tot de dagen waarop de eisprong zou zijn. En dan moet je daarna nog eens twee weken wachten... Ik had me van te voren nog zo  voor genomen om niet ongeduldig te zijn...lukt nu dus al niet.

Groetjes Roos

hai roosje

het is een steek die een beetje pijn doet en heel even en dan rechts of links onder in de buik. jij had geloof ik gewoon een cyclus van 28 dgn he.
dan is je ei op de 14e dag. en als je dan van dag 11 tm dag 15 klust dan is het goed dan heb jij je best gedaan meer kun je niet doen. en dag 1 is de dag dat je ongie werd.misschien wist je dit allemaal al maar goed voor de zekerheid.
als je meer vragen hebt gewoon vragen hoor.

liefs ci lo...  

hoi meiden

ik ben weer lekker thuis de bbq was heerlijk moesten even wachten tot de bui over was. Het kwam ineens met bakken uit de hemel, maar naderhand is het droog geworden het was super gezellig en hebben het niet over zwangerschappen gehad  Ci Lo. Er was wel een kleintje bij van 1,5 jaar heel leuk heerlijk ventje.

------> Even over je eisprong voelen de ene vrouw voelt zijn eisprong wel en de ander niet en als je hem voelt is het de ene keer langer dat je het voelt dan de andere keer.
Ik voel hem bijna altijd soms echt wel ruim 1,5 a 2 uur en de ene maand voel ik hem rechtsonderin me buik en de andere keer linksonderin me buik. ik vind het een beetje aanvoelen als hele lichte menstruatiekrampjes.  En je merkt het aan je afscheiding die wordt dan dikker en draderig als je eisprong eraan zit te komen maar dan moet je dus al flink geklust hebben.  (sorry voor de details)

Even een vraagje tussendoor ik heb weleens gelezen dat het handiger is om in de ochtend te klussen!! weet iemand dat? en zeker om de 2 dagen zodat er altijd voldoende "levende" sperma binnen zit. Dat is ook weer beter voor de zaadproductie.

en weten jullie dat je bepaalde dingen moet laten  als je zwanger wilt worden, zoals zachte kazen, brie bijvoorbeeld.  (misschien omdat ik er al wat langer over doe dat ik hierover nadenk) ik dacht hier ineens aan en dacht ga het eens aan de meiden op het forum vragen.

zo ga nu lekker bankhangen en morgen maar even flink huishouden gaan doen dat is hard nodig.

groetjes
Leepat  

Hallo Allemaal,
Ik ben Keetje en heb me toegevoegd aan onderstaande lijst. Mijn cyclus verschilt per maand, maar ik ben nu van 30 dagen uitgegaan. Zit nu in m'n vruchtbare periode waarschijnlijk,  maar m'n man is veel weg voor zijn werk, dus hoop maar dat 't raak is..

NOD JULI
1/7
2/7 Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7
4/7  Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7  Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7 Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje
13/7  Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7 Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
16/7 Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
             Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
            Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7  Carolinda,1e ronde - 2e kindje
            Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7 Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje
24/7  Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
25/7  MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
            Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
            Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7 estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje
28/7  Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
            Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje (kan nog net in dit lijstje)

hai leepat

je hebt gelijk over dat eten er zijn veel dingen waar je rekening mee moet houden.
bv. filet american te veel sla is niet goed en je moet je groente heel goed wassen en eten uit de koelkast wat je weer wilt opwarmen moet je heel heet opwarmen om de bacterien te doden etc etc

dat over het klussen wordt ook gezegd maar als je man goed zaad heeft kun je het gerust elke dag doen. ik heb deze keer van dag11 tm dag14   1x per dag gedaan.

die kalender wat ik toen aan iedereen had aanbevolen dat is echt iets voor jou leepat en daar staat ook alles in waar jij het net over had. en het is zo leuk om te lezen je geniet er gewoon van.

liefs ci lo...

hallo keetje

leuk dat je je hebt toegevoegd.
volgens mij heb ik een keer eerder met je gepraat maar ik weet niet meer op welk forum.
maar goed leuk ik zei toen tegen jou volgens mij dat als hij die ene dag thuis zou komen dat je dat dan goed moest benutten.
liefs ci lo...

oh je filet american daar ben ik gek op en heb dat ook vaak gegeten de afgelopen 2 weken, maar ja dat kan ik nu niet meer terug draaien.

Waar kan ik zo'n kalender kopen? lijkt me ook wel heel leuk ja maar ik dacht dat, dat een kalender is voor als je zwanger bent? en niet voor ervoor?

gr
Leepat

hai leepat
dat klopt maar hij begint bij dag 1 dus je menstruatie.
en wat jij allemaal vroeg staat in het begin.
ik heb hem in een cadeau winkeltje gekocht.

maar ik had de schrijfster laatst op internet gevonden en daar stond ook de kalender op misschien kun je hem wel bestellen.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan