WIE IN JULI NOD !!!

Lekker hoor meis, daar is de zondag voor hè.
Je hoeft niet persee gevoelige borsten te hebben hoor
Niet iedereen heeft veel of dezelfde kwaaltjes hè
Brasilgirl dacht ook dat ze ongi moest worden en kijk nu, hihih

Fijne dag vandaag! Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

@ci lo: het klopt dat je me eerder tegenkwam, dat was in de 'NOD-juni-lijst'.
@ Nathalie: mijn man komt gelukkig wel dagelijks thuis, maar dat is midden in de nacht.
Als ik op m'n 'slijm' afga, dan ben ik nu nog niet vruchtbaar...
Met de pil had ik netjes een cyclus van 27, 28. Ben 16 maart jl. gestopt met de pil, daarna cyclus van resp. 27, 34, 30. Ik ga nu dan ook van 30 dagen uit, de middenweg zeg maar. En ik slik sinds 17 mei jl. dagelijks 2 capsules Etos Multi Zwanger Worden. We zitten nu in ronde 2, klussen nu ongeveer om de dag. En in 1e ronde om de 2 dagen geklust. We proberen gewoon wat. Ik  wil me er niet zo super druk om maken; om nu meteen te gaan tempen en ovulatietesten te doen vind ik het nog een beetje te vroeg voor. Ik denk maar zo: als je er  zoveel met bezig bent, dan lukt het toch niet zo snel.
Nou, ik stop maar weer eens. Iedereen nog een fijne zondag.
Groetjes Keetje

Gezellig Keetje ik ben ook gestopt in maart met de pil. En klets ook mee met de kwebbelmeiden van maart. Je cyclus is dus nog een beetje wisselvallig. Ja dan kun je het beste van het laatste uitgaan als je dan naar 30 dagen nog niet ongi bent is er hoop hè. Maar je cyclus heeft misschien ff tijd nodig om op gang te komen. Dat heeft bij mij ook ongeveer 3 rondes geduurd. Wij zitten nu in ronde 5 voor ons 1e kindje. En zit gemiddeld op 29 dagen cyclus. Jij ook fijne zondag!

Liefs Nathalie

Hey ci lo,

Wat lief dat je naar me vraagt hihihi! zolang was ik toch niet weg, ik heb vrijdagavond nog een vrij lang berichtje erop gezet hoorkijk maar ff terug...
Ik ben een weekend aan zee geweest bij mijn fam. en het was heeeel moeilijk mijn kop te houden, zeker tegen mams hihihi. Maar het is toch gelukt. Wat ik vragen wou: is het normaal dat ik af en toe wat steekjes voel links en rechts in de buik? Ik maakte me suuuuuper zorgen de afgelopen dagen zeker als je leest dat buikpijn meestal voorafgaand is bij een miskraam...Nou ja ik had niet langdurig buikpijn maar af en toe steekjes die me om de paar seconde dan ff plaagte. Vooral als ik me snel beweeg met opstaan enzo. Ik vind het nog allemaal zo eng! Ik geniet nog helemaal niet voel steeds angst  Ik heb zelfs gister nog een keer getest hahahaha! Wat een onzekerheid he, natuurlijk gaf hij weer postief....Mja ik houd jullie op de hoogte! Ik denk dat ik ook af en toe ga meepraten nu bij de afdeling 'zwanger zijn' dus als jullie ff niet weten hoe het met me gaat, moet je daar ff lezen hahaha. Maar ik kom hier ook nog zeker want ik ben super benieuwd hoe het jullie vergaat. Ik stuur jullie bij deze heeeeeel veel geluk toe voor de komende weken!!

Liefs,
Brasilgirl

Hi Brasilgirl, volgens mij is dat heel normaal hoor. Je darmen die wat borrelen. Je baarmoeder die groter word. Het zijn zoals je zelf zegd steekjes. Als je miskraam zou krijgen dan heb je volgens mij hele stekende buikpijn/hele hevige buikrampen en dat langere tijd en niet ff 1x. Teministe dat is mijn beleving erbij en hoor je vaker.

Fijn dat je het weekend ook wel een beetje heb kunnen genieten.
Probeer jezelf niet te gek te maken meis. Tis echt waar, geniet!

Liefs Nathalie

NOD JULI
1/7
2/7

Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje
13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje
14/7
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje
24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje
27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje
28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje

Wat zijn we stil vandaag zeg? Allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer?

hai brasilgirl

die steekjes had ik ook altijd in de zwangerschappen en natuurlijk bij de eerste heb ik me daar ook ongelovelijk druk om gemaakt. de een heeft het wel en de ander niet.
ik heb zelf een hele gevoelige buik en voel altijd alles.

toen ik de miskraam kreeg mijn 2e zwangerschap dat was heel erg anders.
die pijn was zo heftig dat ik me haast niet kon bewegen.dat is wel 10x zo erg als een goede ongie.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.
en wel blijven kletsen he.

ha nat
ik heb goed geslapen en nu wel warm.
jeetje wat was jij nog lang aan het forummen gisteravond.
ik zag vanochtend dat je om half 2 nog wat verzonden had.
was je niet bekaf vandaag?

liefs ci lo...

Terug
Bovenaan