WIE IN JULI NOD !!!

oh oke nou zal eens gaan kijken naar zo'n kalender lijkt me zeker leuk om te lezen.

en heb jij nog steeds last van lichte buikpijn? ik wel wordt er gek en onzeker van weet niet wat ik ermee aan moet. zal denk ik wel gewoon ongi worden van de week, heb ook al heel de avond last van me darmen ik denk van de bbq daarna kreeg ik dat en me man had er ook last van.

ik had trouwens ook 1 moment in het begin van de avond dat ik ineens heel duizelig werd was heel vreemd dat heb ik echt NOOIT. Heb jij dat ook?

liefs
leepat

hai leepat

ja ik ook lichte buikpijn de hele tijd, duizelig, misselijk, zere borst/tepel, bultjes op mijn gezicht en gisterennacht ijskoud niet normaal heb met 2 pyamas aan geslapen.
en vandaag was ik pips in mijn gezicht. ik denk echt dat ik zwanger ben en als ik jou zo hoor lijkt het bij jou ook zo te zijn. ik hoop het zo voor jou je bent al zo lang bezig.

hier heb je de gegevens van de kalender:9 maanden kalender (scheurkalender)
beatrijs smulders & mariel croon.
ik had laatst op internet haar site gezien.
het is een vrouw die veel doet en bekend is.
liefs ci lo...

nou dat zou wat zijn zeg als we zwanger zijn deze ronde!! en de andere meiden uiteraard ook. Dan gaan we echt een feestje bouwen hier op 't forum hihi.

nog 3 dagen dan ben ik uit me lijden verlost weet nog niet of ik direct ga testen op 8/7 misschien wacht ik 1 dag als ik dan nog niet ongi ben.

nou hoop niet dat je ziek gaat worden en dat je het zo koud hebt is ook gek zeg het is bloedheet in bed teniminste dat heb ik.

liefs
leepat

hai leepat

nee ik word niet ziek dat koud hebben had ik ook bij mijn zoontje voordat ik dus de test deed. en vanochtend was de koffie ook vies net als bij mijn dochters.
ik heb er een goed gevoel over.

ik hoop zo dat we zwanger zijn en de andere meiden ook natuurlijk.
ik ben benieuwd of je 1 dag kan wachten met testen.

nou ik ga naar bed weltrusten en tot morgen.
liefs en een dikke kus ci lo... morgen nog 2 dagen voor jou...

goodmorning ladies
          rise and shine !!!!!!!

nieuwe week en kansen voor anderen.
deze dames hebben deze week hun nod:

* leepat
* isa lente
* ci lo

ja wij zijn de gelukkigen voor deze week aaaaaaaaaahhhhhhhhh
spannend.
liefs ci lo...

hai brasilgirl

hoe gaat het met je.
tijdje niets gehoord.
liefs ci lo...

Hi Meiden, ik zie dat er nog gezellig gebabbeld is gisteren.
Ik heb met mijn mannetje film gekeken en had 's avonds laat geen puf meer om hier nog alles te lezen en reageren, want nam dat niet meer in mij op.

Sonja en is je eitje al gesprongen meis? Veel klusplezier!

Bears nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mams! Het zou wel een heel mooi verjaardagscadeautje voor je mannetje zijn als je de 25ste positief mag testen hè.

Esther jammer dat je ongi bent geworden meis. Heb je het ondanks die domme rd-tjes naar je zin gehad op de beurs? Nog iets leuks gekocht?

Hi Roosje, sommige meiden voelen hun eisprong niet hoor meis. Dus je hoefd je er niet helemaal op te focussen. Je kan ook je slijm (tja beetje smerige verhaal) in de gaten houden, als die wat draderig is dat je er tussen je vingers draden van kan trekken dan zit je rond je eisprong. Maar ook dat is niet bij iedereen zo geloof ik. Ik heb er zelf ook niet zoveel last van namelijk. De 1e ronde voel je toch van alles. Alles is nieuw en je houd je lichaam ineens heel goed in de gaten wat er allemaal gebeurd e.d. Geniet gewoon lekker met je mannetje, dan komt het vast allemaal goed.
Ik had voorgaande rondes niet zo dat ik vanaf begin van mijn cyclus al zo ongeduldig was, maar herken nu wel wat je zegd hoor. Snap ook niet waar het vandaan komt. Wij zitten nu in ronde 5 van ons 1e kindje. Heb gisteravond besloten mezelf toe te spreken en het meer rust te geven, want anders gaat het echt niet werken.

Leepat, jij had het ook al uitgelegd zie ik. Nou ik laat mooi mijn verhaaltje staan, dat is dan maar beetje bladvulling, hihih. Ik weet niet of het beter is om 's ochtends te klussen. Maar dat je niet elke dag moet klussen weet ik wel, want dan is het zaad idd niet meer krachtig genoeg. Dus aangeraden word om de dag of om de 2 dagen. Er moet ook weer niet al te veel dagen tussen zitten heb ik wel eens gelezen. En het klopt idd dat je op bepaalde dingen moet letten als je zwanger wilt worden.Nou ja moet, het word geadviseerd laat ik het zo zeggen.

Welkom keetje, gezellig dat je meekletst. Wat balen dat je man tijdens jullie  vruchtbare periode weg is zeg meis. Maar je eisprong kan ook eerder of later komen hè. Heb je al een beetje  zicht in je cyclus? Ik zag dat jullie nu in ronde 2 zitten, klopt dat? Heb je de pil geslikt hiervoor? Hoe  was je  cyclus toen?

Ci Lo hoe heb je vannacht geslapen meis? Nog steeds zo koud? Die kalender  is wel interessant zeg. Ik ga zo eens ff op internet kijken.  Jullie zijn weer een dagje dichter bij je nod.  Duim duim duim!

Liefs Nathalie

goedemiddag dames,

ik moet eerlijk bekennen, ik ben nog niet zo lang wakker  heb heerlijk geslapen.

nog 2 dagen wachten en dan is het zover voor mijn NOD maar dames ik verwacht gewoon de RDtjes zo'n gevoel heb ik. En ik heb ook totaal geen last van mijn borsten en dat is toch het eerste wat gevoelig/pijnlijk moet zijn ze zijn alleen opgezet maar dat is altijd als ik ongi moet worden.

Het is koopzondag bij ons in Rotterdam dus ik ga straks even naar de winkels en dan weer thuis verder met me huishouden dat moet af vandaag.

nou spreek jullie vast nog wel vandaag

een hele fijne zondag in ieder geval

liefs
leepat

Terug
Bovenaan