WIE IN JULI NOD !!!

Nadat mijn vriend en ik gisteravond films hadden gekeken en ik dacht dat we naar bed gingen. Ging hij nog ff achter de pc, dus toen heb ik de laptop nog ff gepakt om hier te kijken. In de hoop dat mijn vriend alleen mail ging kijken en ook naar bed kwam.

We hebben vanmorgen uit kunnen slapen (al lukte me dat niet echt, veel wakker) en vandaag lekker rustig dagje gehad. En moe ben ik zowiezo wel. Ik kon zowiezo niet echt slapen, dus vandaar mijn late reactie.

Liefs Nathalie

Hey ci lo,

Thanks voor je geruststellende berichtje! hier heb ik echt wat aan meid! Ik ben met vlagen al steeds blijer en ook rustig hihihi! Misschien moet ik eens niet zo snel denken dat ik een miskraam krijg! We blijven zeker kletsen hoor! Tot gauw

Ha nathalie,

Jij ook bedankt voor je lieve bericht. Ik las hem vrij snel nadat ik m had geplaatst dus dat was wel kalmerend hahaha! Lief dat jullie zo meeleven! Weet dat ik dat ook zeker bij jullie zal doen! Tot gauw

hai brasilgirl

weet je wat ik ook wel eens deed als ik net zwanger was of naar de echo en ik wou echt het zwanger gevoel hebben dan ging ik naar een baby winkel en dan kocht ik een kleinigheidje bv een paar sokjes. dat is heel erg leuk dan krijg je nog meer het gevoel dat het echt is.

liefs ci lo...

Als ik dalijk helemaal onzeker ben over hoe ik me voel kom ik gewoon hier kletsen
We slepen elkaar er wel doorheen!

http://www.babysabbatical.nl/boek.html#2

Ik heb de site ff opgezocht voor die (scheur-)kalender waar Ci Lo het steeds over heeft
Lijkt me echt leuke kalender. Misschien heb je er ook wat aan Brasilgirl
Misschien geeft je dat ook wat meer rust meis.

Liefs Nathalie

ja brasilgirl dat is echt iets voor jou en ik denk dat jij dat heel erg leuk vindt en daar heb je heel erg veel aan.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan