WIE IN JULI NOD !!!

Ja meis, ga ik doen. Ben al aan het koken. Maar heb totaal geen eetlust op het moment. En schrok zelf ook een beetje van de tijd hoor. Hebben vammiddag ook pas later geluncht, misschien heeft het daarmee te maken. Best druk dagje gehad namelijk.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik vind het indd fijn dat ik nu een datum weet! Nu kan ik er lekker naartoe leven. Het besef komt wel steeds meer hoor, ik moet eens niet zo bang doen hihihi! Ik duim voor jou deze maand meid!

Hoi ci lo

Dat was echt een raar moment met mijn mams ja hahaha! Wij zijn van plan om het een paar dagen voor de trouwdag  aan de ouders te vertellen, met die t-shirtjes hihi. De rest krijgt het te horen op de trouwdag zelf!

Ha Nathalie,

Doe je wel rustig aan je moet nog heel lang met je lichaam als kraamverzorgster zeg ik altijd WAT VANDAAG NIET AF KOMT DAT KOMT MORGEN WEL!!!!!!!!.
Dus MEID rustig aan doen!!!

Wij gaan Zaterdag weg en blijven 2 weken in Italie we gaan met mijn zus en nichtje van 10 jaar (mijn zus is alleenstaande moeder) lekker luieren op de camping.
Mijn zusje komt ook nog voor 5 dagen langs in Italie zijn woont met haar man in Stuttgart (duitsland) en voor hun is het net zo ver 600km naar overijssel  of 600 km naar Lazise Italie.
Ik zou ook voor Italie Gaan veel mooier weer dan hier in Nederland was vandaag wel op de radio dat het noodweer in Italie was hagelstenen zo groot als een golfbal!!!!! Hopelijk blijft ons dat bespaart (net een nieuwe tent).

De vriend van mijn zus is ook goed gekleurt ik ken hem al 4 jaar ze draaien al 4 jaar om elkaar heen maar nu hebben ze officeel verkering.

Gaingen jullie nog weg ???Ik weet namelijk niet meer wie er nou weg gingen of niet .

Rustig aan doen he!!

Liefs Wijnie

Ha Ramona,

Fijn dat je hier weer mee praat.
Ik zat ook bij Juni NOD.
Misschien een brutale vraag maar heb jij ooit bij Blokker gewerkt??
Zo ja dan denk ik dat jij mijn collega was.

Liefs Wijnie

Ha Ci lo,

Ik hoop zo dat je zwanger bent je hebt zo veel kwaaltje dat je wel zwanger moet zijn nog een paar dagen en dan weet je het.
Ik weet als geen ander dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden!!!!
Maar nu duim ik voor je dat je zwanger bent.
Succes met het wachten.

Liefs Wijnie

Ha Basilgirl,

Wat fijn dat je een datum hebt.
Wat knap dat je je mond hebt kunnen houden tegen je moeder ik zou dat echt niet kunnen ik ben namelijk echt een flapuit.
Waar kun je die t-shirtjes voor in de auto bestellen lijkt me namelijk een heel mooi cadeau voor als het bij ons zo ver is.

Geniet van je zwangerschap en hopelijk blijven je de kwaaltjes bespaart.

Liefs wijnie

hoi meiden,

Ben ik weer, heb gister niet meer kunnen reageren heb het zo druk gehad dus heb net even alles terug gelezen hoe het met iedereen gaat.

Nou ik ben bang dat ik vannacht of morgenochtend ongie wordt want het rommelt al aardig in me buik en ik was vandaag niet te genieten op me werk. Ik ben vanmorgen opgestaan met veel duizeligheid en het is nu nog niet over!! dat is wel gek. Ik ben ook echt doodmoe nu ga ook niet zo laat slapen.

Morgen weer een drukke dag voor de boeg moet van 9 uur tot 21:00 werken nou dan kan je me echt opvegen aan het einde van de dag.

Ci lo ik denk ook echt dat je zwanger bent zou echt heel leuk zijn.

nou ik spring even lekker onder de douche ik spreek jullie straks weer

groetjes
Leepat

Ha Leepat,

Ik zal voor je duimen en hopoen dat je niet ongi wordt.

Succes

Terug
Bovenaan