WIE IN JULI NOD !!!

bedankt wijni,

ik hoop het ook niet maar denk echt dat de RDtjes er aan komen, wat dat betreft ken ik me lichaam te goed en zeker na ronde 19

liefs
leepat

Hoi leepat,

Ik zal ook voor je duimen hoor!! Ik had ook het idee dat ik ongi werd, maar niet dus.
Dus het kan wel.........   Hoop het zo voor je, vooral omdat je al zolang bezig bent.

Liefs Gerda

Hallo lieve meiden,

wat hebben jullie gisterenavond en vandaag veel gekletst zeg. Duurt dan wel weer even voor je alles gelezen hebt. Leepat, ik hoop dat de rdtjes weg blijven, ik duim voor jullie, jullie wachten al zo lang. Brasilgirl: ik snap dat je je liever niet wil inenten. ik zou ook bang zijn dat dat niet goed is. Is gewoon goed opletten wat je doet en lekker relaxen en op het resort blijven is ook geen straf denk ik.
Wij hebben pas begin september vakantie dus wij mogen nog even doorwerken. Ik hoop trouwens dat niet iedereen zo meteen tegelijk weg is van jullie..... maar goed dat merk ik dan wel.
Ga zo ff lekker filmpje kijken met mijn mannetje...en dan op tijd slapen. De komende tijd is het heerlijk druk op het werk.
Fijne avond iedereen
Groetjes Roos

vind het zo leuk dat iedereen meeleeft. Ik hoop het ook zo Gerda dat het niets is maar heb echt al van die voormenstruatiekrampen om het zo maar even te noemen.

we zullen wel zien als het morgen nog niets is ga ik gelijk testen (die heb ik op voorraad!)

gr
leepat

Hallo iedereen,
Volgens mij ga ik gewoon ongi worden rond de 19e.
Heb vandaag de schoonmaakkriebels en ben al de hele dag aan de vreterij, ondanks mijn goede voornemens om af te vallen.
Ik wil de zwangeren onder ons trouwens van harte feliciteren!
En voor de anderen: duimen en afwachten maar.
Groetjes Keetje

hoi Keetje,

de 19e dat duurt nog even maar hou de moed erin schoonmaak kriebels hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent!! we duimen

groetjes
leepat

Kijk eens wat voor leuk plaatje ik heb gevonden.
Voor ons allemaallllll Ik duim wat af, hihih

Uhm doordat ik net al heel wat getypt hebt weet ik nu niet meer wat ik wou zeggen heel irritant.

Keetje dat je aan het poetsen bent geslagen wil niet zeggen dat je niet zwanger bent hoor. Kan ook innesteldrang zijn hè, hihih

Leepat meis na 19 rondes zul je je lichaam wel heel goed kennen, maar hoop dat je dit keer niet gelijk hebt. En morgen een positieve test in handen mag hebben. Er dachten hier wel meer meiden dat ze ongi werden. Maar die hadden het ook lekker mis, hihih. Zo niet dan slepen we gewoon mee naar de volgende ronde. En zijn we er voor je. Maar ik stuur je bij deze ff wat positieve energie, hopelijk helpt het, hahah

Wijntje ik heb vandaag idd TE veel gedaan. Maar ja een dag heeft maar 24 uur en een week maar 7 dagen. Soms moet je iets. Morgen weer druk met therapie e.d. Al weet ik dat dit ook niet verstandig is geweest, maar had het denk ik ff nodig. Morgen idd weer een dag. Daarom lig ik nu lekker op de bank. Nou ja liggen, hangen hihih

Roos ik ga halverwege augustus pas op vakantie hoor. Dus we verdelen het wel een beetje, hihih. We gaan waarschijnlijk een weekje of langer naar Luxemburg. Heb er nu al zin in!

Uhm verder weet ik het niet meer sorry!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan