Kijk eens wat voor leuk plaatje ik heb gevonden.
Voor ons allemaallllll Ik duim wat af, hihih
Uhm doordat ik net al heel wat getypt hebt weet ik nu niet meer wat ik wou zeggen heel irritant.
Keetje dat je aan het poetsen bent geslagen wil niet zeggen dat je niet zwanger bent hoor. Kan ook innesteldrang zijn hè, hihih
Leepat meis na 19 rondes zul je je lichaam wel heel goed kennen, maar hoop dat je dit keer niet gelijk hebt. En morgen een positieve test in handen mag hebben. Er dachten hier wel meer meiden dat ze ongi werden. Maar die hadden het ook lekker mis, hihih. Zo niet dan slepen we gewoon mee naar de volgende ronde. En zijn we er voor je. Maar ik stuur je bij deze ff wat positieve energie, hopelijk helpt het, hahah
Wijntje ik heb vandaag idd TE veel gedaan. Maar ja een dag heeft maar 24 uur en een week maar 7 dagen. Soms moet je iets. Morgen weer druk met therapie e.d. Al weet ik dat dit ook niet verstandig is geweest, maar had het denk ik ff nodig. Morgen idd weer een dag. Daarom lig ik nu lekker op de bank. Nou ja liggen, hangen hihih
Roos ik ga halverwege augustus pas op vakantie hoor. Dus we verdelen het wel een beetje, hihih. We gaan waarschijnlijk een weekje of langer naar Luxemburg. Heb er nu al zin in!
Uhm verder weet ik het niet meer sorry!
Liefs Nathalie