WIE IN JULI NOD !!!

Hallo Allemaal,

Ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen omdat iedereen nu hier is en er niet meer geklets word op de juni NOD; Ik ben net terug van vakantie en heerlijk uitgerust. Hebben weer geklust dus we zitten weer te wachten. Ik zal me eve toevoegen op het lijstje,

AnneRobe; veel plezier op vakantie, hoe is het nu verder met je??

groetjes ramona

Was vergeten iedereen te feliciteren die nu zwanger is GEFELICITEERD. Zelf ben ik nu verschrikkelijk moe en duizelig en soms misselijk. Voor de rest geen last nu maar wachten tot volgende week

groetjes ramona

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7
4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!
6/7
7/7
8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
Nina,
9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje
13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje
14/7
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje
15/7
16/7
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje
17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje
20/7
21/7
22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje
24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje
27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje
28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje

he Ramona,

Je wat balen voor je dat je toch niet zwanger bleek te zijn op je vakantie, je had de testen nog wel in je koffer.
Was je toch ongi geworden???? Of heb je cht moeten testen. Je voelde je toch wel zwanger toch of heb ik t mis??

Maar goed balen meid, hoop echt voor je dat je vlg week meer geluk hebt.
Zo na de vakantie zou dat best eens kunnen zijn want dan ben je een stuk relaxter. Ik ben al twee keer zwanger geworden op vakantie.
Van de oudste in Mexico en van de jongste in Spanje. En nu dus gewoon in Nederland....haha

Ik voel me goed hoor, wel veel misselijk. Gelukkig hoeg ik niet te spugen ofzo.
Ik heb nu wel ineens licht roze afscheiding. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben nu 6 weken zwanger??? Ik maak me er geen zorgen om hoor dat niet.

Ik heb trouwens echt al een buikje en kan mijn eigen broeken al niet meer aan. Altijd mt 36 en nu ineens niet meer, echt snel!! Wel balen, de buren zagen het gewoon aan me gisteren op een feestje....
4 aug heb ik mijn 1e echo. Spannend.

Maar goed lang niet zo spannend als t zitten op t wachtbankje dat realiseer ik me wel!!

Liefke veel succes en ik ga vandaag op vakantie en zal ik niet meer heel veel kunnen reageren. Ik ga natuurlijk wel mijn best doen.

Dikke kus enne nog even voor CiLo : ik heb een berichtje achter gelaten voor je op maart 2009 mama's......

Kus AnneRobe

Welkom Ramona, gezellig dat je met ons mee kletst meis. Ik zie dat je net zo oud bent als ik, leuk. Nog weekje wachten voor jou spannend hoor. Wil je wat meer over jezelf vertellen? Misschien kent niet iedereen je hier (ikke namelijk nog niet, hihih) We duimen gewoon met je mee hoor meis. Veel lees & kletsplezier!

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik woon nu samen met mijn vriend gezellig in ons nieuwe huisje (sinds februari) en we hebben een hondje. Vorige maand is het niet gelukt en deze maand hebben we het om de dag gedaan dus nu maar hopen. Ik ben alleen verschrikkelijk moe. En jij??? Wat wil je nog meer weten??

groetjes ramona

Hey ci lo en de rest,

Ja ik ben heel blij dat ik de beslissing toch genomen heb om de inentingen niet te doen! Ik kijk gewoon goed uit op vakantie!
Ik had zojuist mijn mams aan de tel. zegt ze zo: he jij moest toch weer ongi worden deze dagen? (dat weet ze altijd omdat ik niet te genieten ben als ze me dan ziet) dus ik me eruit gelult en het laten overkomen alsof ik het was hihihi! Wat was dat lastig zeg!! Zat ik ook net de shirtjes te bestellen voor in de auto te hangen met de tekst: HOERA WIJ WORDEN OPA EN OMA hahaha! Had dus bijna niet meer gehoeven. mja ik houd jullie allemaal op de hoogte!

ps: ik raak nog steeds bij ieder steekje een beetje in paniek! Als ik nies voel ik een steekje en ik vond de sex met mijn mannetje de afgelopen dagen ook heeel eng! Hij was heel voorzichtig hoor en ik voelde daarna ook geen pijn ofzo in mijn buik mja beetje minder panisch zou wel fijn zijn

Hoi Anne Robe,

Ja was jammer nee ik werd een dag eerder ongesteld. Had wel de mazzel dat ik het dan niet had op vakantie. Ja lekker geklust tijdens de vakantie dan gaan die weken heel snel en heel relaxed dus nu maar hopen dat het is gelukt. Ik wens je heel veel plezier en spreek je wel weer als je terug bent PS hoe lang ga je?

Ik heb geen brandende vragen hoor Ramona, dat komt allemaal vanzelf. Ohh wacht hoe oud is je mannetje en wat voor hond hebben jullie, hihih. En ben wel nieuwsgierig waar je ongeveer vandaan komt? Welke provinicie? Dus toch nog weer vragen hè, hihih

Brasilgirl meis ik hoop dat je snel een beetje meer rust vind en kan gaan genieten!

Waar ben je eigenlijk heen geweest op vakantie Ramona (of stond dat er al? hihi)

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan