WIE IN JULI NOD !!!

hai brasilgirl

wat grappig he dat met je moeder.
hoeveel weken ga je dan nog wachten want je wou het voor je bruiloft toch zeggen.
tenminste alleen aan de ouders toch en de rest op de bruiloft.

ze zeggen dat vrijen de baby niet kan raken, maar ik heb 3 kids en ben nu ook gewoon een beetje bang ik weet dat het geen kwaad kan maar toch ik heb hetzelfde als jou.

hallo ramona

leuk dat je meebept.
en jou nod duurt ook niet meer zo lang dat scheelt.
en op vakantie geklust dat moet goed komen.
liefs ci lo...

Hoi Nathalie,

mijn mannetje is ook 24 en we hebben een kruising tussen een chiwawa en een maltezer. Het is zo'n schatje. We zijn naar oostenrijk geweest en hebben daar heerlijk warm gehad 35 graden. Ik kom uit Overijssel en jij??

groetjes ramona

Hier drenthe! Ohh hehe tis weer door hier hoor en word wat lichter. Net donkere lucht en ineens regen en harde wind. En nu weer zonnetje. Wat is het toch raar weer.

Hahah ja idd brasilgirl moest wel lachen dat je moeder er naar vroeg. Ze voelt het blijkbaar aan. Dat hebben ouders geloof ik. Die van mij zitten ook al steeds hints te geven. Ze weten niet eens dat we gestopt zijn met de pil, teministe niet offficieel, hihih

Hoe was jou dagje Ci Lo? Is je dochter alweer terug van oma of nog niet?

Liefs Nathalie

hai nat

ze is terug en ik bep zo met je verder.
ben aan het koken na het eten meld ik me weer.
liefs ci lo...

Lieve CiLo,

Ik zag dat je mijn berichtjes niet meer beantwoord.......
Ik begon me al meteen druk te maken wat ik fout had gedaan...........????
Je reageert nl op iedereen en niet meer op mij??
En je bent zo'n lieve bep!!!

Ik moest even de berichtjes terug lezen.....
Dus ook gekeken op t maart mama's 2009 topic.
In de tijd dat ik deze berichtjes schreef was ik  misschien wel veel  met mezelf bezig....was heel onzeker over dat hyperfentileren. Ik had echt even een bedankje voor je lieve berichtjes moeten schrijven.

Het spijt me als ik je gekwetst heb door niet op je berichtje te reageren.
Dat deed ik natuurlijk niet expres!!!! Ik zie nu dat ik wel op die van Maria heb gereageerd en niet op die van jou, echt niet bewust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat had je natuurlijk niet verdiend na dat lieve berichtje!!!! Sorry meid!
Ik vind het heel lief dat je dit berichtje gestuurd hebt en ik hoop hiermee de lucht geklaard te hebben
Misschien verbeeld ik het me maar maar ik moest het toch even kwijt.
Ik wilde niet dat je je rot voelde door mij. Echt niet, dikke kus erop!!!!!

Liefs van  AnneRobe enne wat ik niet ook al schreef ik hoop echt je te spreken op t maartmama's forum....dat zal wel met al die kwaaltjes, hihi

hai meiden,

Zo daar was ik weer. Hoe is het hier dan? Er is weer ontzettend veel bijgekletst. Had even nodig om bij te lezen.
Ci-lo jij hebt volgens mij enorm veel symptomen van een zwangerschap! Je hebt al  ervaring hiermee, maar je weet het natuurlijk nooit met je eigen lichaam. Ik ga voor je duimen!!    
Ik heb een rustig dagje gehad, nog niet echt bijgekomen van het beursbezoek voor mijn werk. Maar neem deze week lekker een dagje vrij. Beurs was goed en interessant. Veel mooie dingen gezien. Niets gekocht, maar wel afspraken gemaakt, voor vervolgafspraken.  

Nu zit ik in een warm bad, want mijn rug doet zo'n pijn. Had niet echt een lekker bed in het hotel, grrr.... Dus nu heb ik een stijve rug. Ga toch maar even kijken of ik deze week naar de fysio kan, voor een massage of zo. Gek word ik ervan.
Het weekend lekker in de tuin gewerkt. Onkruid weggehaald enzo. Dat groeit als kool met dit weer. Blijf aan de gang zo. haha!
Ouders en mijn broertje kwamen nog langs, waren net terug van vakantie, dus was even leuk om elkaar weer te zien.

Voor de rest niet echt veel meegemaakt. Er komen straks weer aardig wat NOD's aan!! Ik ga duimen voor jullie!!

Tot snel,

Es

Hi Esther, hier gaat het allemaal zijn gangetje meis. Zit je nou gewoon vanuit bad met ons te kletsen? Pas je wel op dat je laptop niet nat word dan, hihih.

Tja niet lekker hotel bed (jeetje wat was dat voor hotel, grrr) in combi met in de tuin werken doet niet veel goeds voor je rug hè meis. Goed van je dat je dagje vrij neemt deze week. En hoop voor je dat je bij fysio terecht kan.

Hier nog niet eens gegeten. Zie ineens dat het al 18.15 uur is. Ohh erg
Heb helemaal nog geen trek eigenlijk. Maar ja moet maar weer hè.

Liefs Nathalie

hi Nath,

Ik heb zo'n badrekje, heel handig om je laptop op te zetten!! haha. Maar geloof niet dat het heel erg goed is voor de laptop, zo'n warm bad! Maar anders kan ik niet gezellig met jullie kletsen... hihi.

Let je wel een beetje op jezelf. Wel goed eten hoor! Anders maak ik me zorgen om je. Jeetje, ben nog geen moeder, maar klink al net als mijn eigen moeder, oeps... Bedoel het goed Nath!!!

Nou doeggg

es

Terug
Bovenaan