WIE IN JULI NOD !!!

Ik kwebbel heel wat af idd, hihih.
Eerst ronde is alles heel bijzonder meis
Hoe was je cyclus toen je aan de pil wat?
Heb je lang de pil geslikt?
Maar het kan natuurlijk in 1x raak zijn hè dat lees je ook wel hier

Liefs Nathalie

Ik slik de pil nu even denken 5 jaar.
Daarvoor was ik altijd vrij regelmatig ongesteld.
Meestal rond de 28 a 30 dagen.
Dus ben benieuwd...
Idd ik heb hier en daar gezien dat het de 1e ronde lukt.
Alhoewel ik daar niet vanuit ga, blijf stiekem wel een beetje hoop houden.
En jij, ben je al lang bezig?

Hhahah ben ik ff blij dat ik mijn eigen laptop heb. Mijn mannetje zit ook op auto forum. Het weekend was een kameraad van hem hier ff. En toen moest hij ff iets weten. Floep weg mijn laptop onder mijn handen vandaan. Beetje jammer! Maar hij heeft gelukkig zijn eigen pc. Soms is het ff moeilijk hier alles uit elkaar te halen hè, heb ik zelfs nog hoor.

Liefs Nathalie

Wij zitten in ronde 5 van ons 1e kindje dus valt opzich mee
Al hoop ik natuurlijk net als iedereen deze ronde zwanger te mogen worden

Je hebt de 26e je NOD als ik het goed gelezen heb!
Spannend! Vooral omdat je al een paar maanden bezig bent!
Nou ik ga even mn mannetje gezelschap houden.
Fijne avond!

Nou wij denken erover om toch ook maar een extra laptop aan te schaffen.
Toen we zwanger waren van ons eerste kindje heb ik uren op marktplaats zitten zoeken op marktplaats naar spulletjes. Heb alles weer verkocht wat ik toen via marktplaats heb gekocht dus als het weer zover komt kunnen we weer opnieuw gaan zoeken.
Tja dan heb je toch echt een tweede nodig.

Leepat. Hoop zo voor je dat je morgen de test kan gaan uitvoeren en dat je een positieve uitslag heb.

Nina, Voor jou geld natuurlijk hetzelfde. Weet niet in welke rond jij bent en hoeveelste kindje. Staat niet in de lijst en heb even geen zin om alle berichtjes terug te gaan lezen. Het zijn er inmiddels zoveel.

Het wordt hier steeds moeilijker om alle namen uit elkaar te houden maar we doen ons best. Net even een tweede scherm geopend om een beetje terug te kunnen lezen.

Liefs Debbie

Hey Wijnie,

Die shirtjes bestel je op www.funprints.nl Is een hele leuke site met vanalles en nog wat erop. Voor die shirtjes moet je kijken bij 'divers textiel' en klikken op 'mini t-shirtjes'
Ze hebben ook nog andere leuke dingen voor zwangerschapsaankondiging daarvoor moet je kijken bij 'speciale gelegenheden' en klikken op 'zwangerschapsaankondiging' staan ook leuke dingen bij vanuit het oudere broertje en/of zusje voor degene die al kindjes hebbennou ik ga lekker pitten tot gauw!!

Doei

O ja herinner me ineens dat iemand gevraagd had hoelang het de vorige keer duurde voordat ik zwanger was. Precies weet ik het niet meer. Ik was toen eigenlijk nog niet
regelmatig ongie toen ik al zwanger was. We waren er toen nog niet zo heel erg meebezig. We wilde zwanger worden maar hadden verwacht dat het wel even zou duren. Denk dat ik met drie maanden toen zwanger was.

Heb een hele goede zwangerschap met bijna geen klachten. Alleen in het begin ontzettend moe maar dat heeft volgens mij echt iedereen. Bevalling daarentegen was een ramp dus eigenlijk wil ik die deze ronde overslaan als het kan.

Terug
Bovenaan