WIE IN JULI NOD !!!

Het is idd soms moeilijk om uit elkaar te houden Bears. Ik weet al niet eens meer wanneer jou nod is. Maar ik heb er wel positief gevoel over. Misschien nog een beetje vroeg om uit te spreken. Maar ik heb vaker zo'n voorgevoel gehad. Ik las vanmiddag jou berichtje en dacht ineens hey maar Bears is toch al zwanger, hihi. Zo begon het bij de andere meiden ook, en die hadden zo iets van nou dat moet ik nog zien hoor, maar ik kreeg wel gelijk, hihih. Heb je je eisprong eigelijk al gehad?

Liefs Nathalie

Ha brasilgirl,

Bedankt ik ga direct ff kijken als het dan ooit zo ver is weet ik waar ik moet zijn voor de kado's.
Slaap ze

Liefs Wijnie

Ik weet ook niet in welke ronde Nina zit enzo. Daarom staat het er ook nog niet bij, hihih

Nathalie,

Als ik het goed gevoeld heb is die zaterdag geweest dus kan er nog weinig van zeggen.
Mijn NOD is pas de 19de dus duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang.
Echt heb het idee dat de dagen af en toe zolang duren voordat het weer zover is.
Maar ja iedereen heeft daar last van. En dan is mijn bedoeling ook nog om te wachten tot de 25ste met testen omdat dan mijn man jarig is. Lijkt me zo geweldig als we dan positief testen. De testen liggen in elk geval al klaar. Heb er vorige maand drie besteld van sensitive.

Wijnie,

Hoe krijg jij nou die banner in je scherm geplakt? Toen ik het wilde doen kreeg ik een melding dat ik maximaal 50 items aan elkaar mocht neerzetten ofzoiets.

Debbie

Ik maak de tekens blauw(knippen) en dan plak ik ze hier.

Heb het gewoon geprobeerd en is gelukt dus knippen en dan hier weer plakken succes

Liefs Wijnie

ha Brasilgirl,

Bedankt voor de tip wat een leuke t-shirts ik heb de site onder mijn favorieten gezet voor als het zo ver is dat ik de site dan weer kan vinden.

Liefs Wijnie

Debbie ,

is het al gelukt?????

Hoi Wijnie

Nee ik heb niet bij de Blokker gewerkt dus kan niet je collega zijn geweest. Woon je ook in Overijssel zo ja waar als ik dat vragen mag??

groetjes ramona

Hoi Nathalie,

Wat was vanmiddag je gevoel bij mij??

groetjes ramona

Terug
Bovenaan