WIE IN JULI NOD !!!

grrr nee dus. Krijg ik alleen de lettertjes in het scherm. Irri

hallo dames

daar ben ik weer eindelijk mijn internet lag eraf.
en nu doet mijn toetsenbord het weer niet tot zo als hij het weer doet.
liefs ci lo...

Gelukt maar dit is dan een andere die ik wilde. Zal dus wel daaraan hebben gelegen. Die andere was veel uitgebreider. Die gaf ook aan wanneer je eisprong is en waneer je ongie moet worden en als je zwanger bent wanneer je uitgerekend bent.

Helaas die lukt dus niet. Blijf het gewoon proberen. hahaha

Bears als je een bannertje maakt ergens dan krijg je voorbeeld te zien hoe jou bannertje word. Dan doe je met rechtermuisknop kopieren en dan hier plakken.
Als je dan onder je berichtje wil, dan kopier je hem gewoon weer via hier, hoeft niet steeds bij een site een nieuwe te maken hoor.

Ik dacht al dat ik wat vroeg was met mijn voorgevoel kenbaar maken. Maar las vanmiddag je berichtje en toen dacht ik hey Bears is toch al zwanger, hihih. Maar eigenlijk wist ik al van niet. Zo begon het ook bij een paar meiden, en die zeiden ook ohh nee joh eerst zien en dan geloven, maar ik had wel gelijk, hihih. Ik hoop dat mijn gevoel bij jou ook positief blijft.

Ramona ik heb geen gave ofzo hoor. Ik spreek alleen mijn gevoel uit. En tja dat komt soms zo in mijn op. Ik krijg ook geen duidelijk gevoel bij Ci Lo ook al heeft ze heel veel kwaaltjes. Maar dat wil niet zeggen dat zei dan niet zwanger is hoor, hahah. Moet er niet aan denken dat ik van iedereen voorgevoel door krijg van of het wel of niet raak is. Wou alleen dat ik over mezelf eens een wat positiever gevoel krijg. Want mijn gevoel zegd namelijk dat het hier nog wel een tijdje kan duren. Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg, hihih.

Liefs Nathalie

Ha Ramona,

Ik kom uit Nijverdal en heb altijd met een ramona gewerkt en toen dacht ik dat zou lachen zijn als het de zelfde ramona is.
Maar waar woon jij?

Gezellig dat je achter de pc met elkaar kletst en misschien bij elkaar in de buurt woont!!!

liefs Wijnie

Terug
Bovenaan