WIE IN JULI NOD !!!

Nathalie,

Zal morgen nog een keer met de banner proberen die ik heb gezien.
Ga nu lekker mijn bedje opzoeken. Ondanks het slaapje op de bank vanavond ben ik nog steeds moe.

Spreek jullie morgen weer.

Debbie

Ha dames ,

Ik duik ook lekker mijn bed in morgen nog een dag werken dan heb ik er weer 8 opzitten.
Weltrusten en ik spreek jullie morgen wel weer.

Liefs Wijnie

hallo meiden

mijn internet vloog er alweer af.
zo schiet het niet op voor mij dus als ik niet reageer dan lig ik eraf dan weten jullie dat.
woensdagochtend komt de monteur en morgen krijg ik mijn nieuwe toetsenbord en muis.

zo even reageren voordat ik er weer af lig.

hai esther bedankt voor het duimen heb ik hard nodig.

hai wijnie jij ook bedankt voor het duimen.

leepat hai meid ik hoop zo dat het morgen raak is je verdiend het zo.
ik hoop dat ik morgen ochtend wel internet heb om je reactie te zien.

hai janien welkom gezellig dat je meedoet.
die kwaaltjes lijken op zwangerschap maar dat kan je volgens mij nu nog niet voelen.
die bultjes van mij waar je om vroeg zitten op mijn gezicht en had ik ook bij mijn zoontje toen ik zwanger was.

maar goed het word afwachten voor mij als ik niet zwanger ben doe ik nooit weer wat op mijn lichaam uit als ik zwanger wil raken. want als ik nu niet zwanger ben dan snap ik er ook niets meer van.
liefs ci lo...

nou mijn internet vloog er alweer af.
nu had ik net alles gelezen ben daar heel lang mee bezig geweest zoveel is er gekletst.
stuur ik eindelijk mijn bericht en dan ligt iedereen te slapen.
wat een pech o ja het toetsenbord doet weer raar.
als ik dit verstuurd heb zal ik er wel weer uitvliegen.
liefs ci lo...

hallo meiden

jammer dat ik vanavond met niemand heb kunnen  kletsen.
maar goed dit is alweer het 500e bericht en een mooie afsluiting voor vanavond ik hoop dat het me morgen mee zit met het internet. en dan kan ik weer lekker met jullie kletsen. weltrusten allemaal en tot morgen.
liefs ci lo...

Slaap lekker allemaal!

We spreken elkaar morgen weer Ci Lo, als teminste je internet er niet uit ligt. Ik hoop morgenochtend hier glitters te lezen van Leepat, hihih. Ik moet van 8.30 tot 9.30 naar hydrotherapie, kom daarna weer gezellig mee kletsen, want hoef pas 's middags weer naar fysio, dus kan ik lekker rr rustig thuis eten enzo.

Liefs Nathalie

Ohhh jammer ik ben nog te vroeg, hihih
Ik ga nu eerst maar lekker zwemmen en dan hoop ik als ik terug bent dat ik heel hard kan juichen, hihi. Alvast een mooi plaatje om de dag mee te beginnen voor jullie allemaal!

Liefs Nathalie

Hoi Wijnie,

Wat dicht bij ik woon in Hengelo. Ik geloof dat ik ziek ga worden, heb van alles.
Jeetje wat voel ik me belabberd maar goed

Succes Leepat vandaag duim voor je. En voor iedereen GOEDEMORGEN

groetjes ramona

Terug
Bovenaan