WIE IN JULI NOD !!!

Hoi Anke,

Mijn kwaaltjes zijn:

Met vlagen misselijk
Steken links in mijn lies en buikpijn (steken)

Geen last van zere borsten

Hoop dat het deze maand wat word verwacht het niet dan kan het alleen maar meevallen. Moet wachten tot volgende dinsdag of woensdag.

groetjes ramona

Het zou inderdaad super zijn om met zijn drietjes te trouwen. En ik ben net zoals Ramona, ik verwacht niets ( ik word gewoon ongesteld denk ik) dan kan het alleen maar heel erg meevallen als er toch een zwangerschap zou zijn!

Nog een vraag, hoe lang wachten jullie met testen? Gelijk op je nod dag of een paar dagen erna?

Anke

quote: anke21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2008 14:16:04'));

Het zou inderdaad super zijn om met zijn drietjes te trouwen. En ik ben net zoals Ramona, ik verwacht niets ( ik word gewoon ongesteld denk ik) dan kan het alleen maar heel erg meevallen als er toch een zwangerschap zou zijn!

Nog een vraag, hoe lang wachten jullie met testen? Gelijk op je nod dag of een paar dagen erna?

Anke

Hoi Anke,

Ik heb net weer nieuwe besteld bij Matcare; ik ben altijd veel te nieuwchierig dus denk dat ik het zondag al ga proberen drie dagen voor de tijd.

groetjes ramona

hallo meiden

ik heb weer even internet ik weet niet voor hoelang morgen komt de monteur gelukkig.

leepat ik denk al aan je vanaf gisterenavond ik baal dat ik niet even met je kon praten maar mijn internet vliegt er steeds af. ik hoop dat je vandaag goed nieuws hebt.

welkom anke leuk dat je meedoet en morgen nod wat spannend.
ik test me trouwens op mijn nod met ochtend urine.
wat ga jij doen?

nina voor jou vandaag ook de nod hoe staat het ermee?

meiden ik heb de hele tijd last van mijn buik, borsten en vannacht weer met winterpyama geslapen brr koud koud koud.
nou als jullie weer niets van me horen lig ik weer van het net.
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo,

Ik had je al gemist normaal klets je altijd lekker veel. maar het is nu erg stil. We zitten allemaal in afwachting van Leepat en Nina. Ik ben wel de hele dag met vlagen ontzettend misselijk en moet veel boeren/bulken. Hopen dat dat weer een positief kwaaltje is.

Nou hoop dat er iemand snel reageerd.

groetjes ramona

hai ramona

ja hopelijk positieve kwaaltjes.
maar 3 dgn voor je nod testen,is dat niet te vroeg.

hai nat

hoe gaat ie?
kan even met je kletsen ik weet niet voor hoe lang voor dat ik er weer af lig.
vanavond gaan de 2 oudsten weer naar mijn ouders uit logeren.
de vorige keer was een succes en nu wil mijn zoontje het ook een keer proberen.
komt goed uit want morgen komt de monteur.

ik heb de hele tijd zo''n ongie pijn in mijn buik elke dag.
trouwens die pijn wat je een week voor de ongie voelt heb ik niet gehad.
dus het ziet er allemaal positief uit voor mij. nu nog hopen dat het echt zo is.
liefs ci lo...

Hoi,

Ik denk dat ik morgen nog afwacht en dat ik dan ( als de RD's er nog niet zijn) donderdagmorgen ga testen. Iemand ervaring met de predictor?

Anke

Terug
Bovenaan