WIE IN JULI NOD !!!

Hallo,

Mijn naam is Anke, 35 jaar en als het goed is heb ik morgen mijn nod. Sinds januari gestopt met de pil, maar dit is de eerste echte poging die we hebben gedaan om zwanger te worden. Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar nu het echt spannend gaat worden, heb ik me toch maar geregistreerd.

Groeten,

Anke

Hoi Anke,

Gezellig dat je mee doet. Ik vind het super spannend voor je en zal voor je duimen. Heb je nog last van kwaaltjes??

groetjes ramona

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
Nina,

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
16/7
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje

Welkom Anke, heb je bij op het lijstje gezet hoor meis.
Ik sluit me aan bij de vraag van Ramona!

Liefs Nathalie

Hoi Ramona en Nathalie,

Leuk dat jullie zo snel reageren en bedankt voor het invullen op de lijst. Qua klachten, niet echt duidelijk, af en toe een raar gevoel onder in mijn buik en 's nachts badend in het zweet wakker worden. Maar geen zere of opgezette borsten, nu heb ik daar eigenlijk ook nooit last van als ik ongesteld moet worden. Ik ben altijd regelmatig ongesteld geweest, daardoor wist ik wanneer ik het moest worden, niet omdat ik last had ergens van.

En jullie?

Groetjes,

Anke

Hahhah ja Anke ik zit een beetje op wacht tot er weer iemand reageerd en dan spring ik er meteen bovenop. We zitten namelijk op een teken van leven van Leepat & Nina te wachten want die hebben vandaag hun nod. Aangezien ik vandaag rustig aan moet doen van de meiden hier omdat ik gisteren veel te veel heb gedaan. Dacht ik okay dan ga ik maar ff hier gezellig rondhange, hihih. Ik moet om 15.00 uur bij fysio zijn dus dalijk hebben jullie weer ff rust hoor, hihih.

Hier zitten we in ronde 5 van ons 1e kindje. Ik heb een cyclus van gemiddeld 29 dagen. Dus dat is nu gelukkig wel weer een beetje op gang. Ik lette daar vroeger nooit zo op. Ik vond het altijd zo snel gaan als ik weer ongi werd. Tis niet favo bezigheid die rd-tjes en nu helemaal niet meer natuurlijk, hihih. Maar nu is het allemaal anders hè.
Mijn eisprong is nog niet eens. Dus ik leef gewoon met jullie mee en geniet zoveel mogelijk dan moet het vast wel goed komen toch?

Liefs Nathalie

Ik hoop inderdaad dat voor iedereen die nu ook vlakbij hun nod is of nog moet gaan klussen  het goed gaat komen. Wij hebben dan in ieder geval een leuk nieuwtje voor onze bruiloft ( eind augustus) als ik tenminste het nieuws dan voor me kan houden..

Ja dat zou wel heel super zijn als jullie stiekum met zijn 3-tjes kunnen trouwen dan, hihi

Terug
Bovenaan