WIE IN JULI NOD !!!

hai ramona
je vraagt om een snelle reactie terug en die krijg je dan en dan reageer je zelf niet.

hai anke ja een dag wachten heb ik ook weleens gedaan dat kan nooit kwaad.
dan zit er nog meer hcg in je urine.
liefs ci lo...

hallo ci lo,

wat leuk dat er nog veel meer in de buurt zitten van mijn nod ! mijn nod is de 15 e juli, en ben nu eigenlijk een beetje aan t afwachten!
Heb al een dochtertje van 11 maand! En toen raakte ik in de eerste ronde gelijk zwanger, hoop nu ook(maar ja kans is natuurlijk klein).
Heb wel al een paar dagen last van buikpijn en moeheid, en wat slijmverlies, maar weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, vorige had ik dit niet en verloor ik alleen wat bloed(dacht toendertijd dat ik mijn menstruatie kreeg, maar dit was achteraf de inesteling dus ja.....weet ook allemaal niet meer!
K kan alleen zeggen zo'n week wachten duurt lang!

groetejs chantalle

Hoi Ci Lo,

Ben aan het werk vandaag en net in die tijd was de baas op de zaak dus sorry voor het niet reageren.

Op zich misschien te vroeg maar dan heb ik zelf iets meer rust, is het goed dan super is het niet goed dan weet ik dat en als ik dan di nog niet ongi ben kan ik weer testen.

groetjes ramona

hej voor degene die al voor een 2e kindje   gaan of derde of misschien nog meer zoals ci lo,   hoe lang ddurde het bij jullie vorige kinderen toen jullie zwanger werden? grtjes

hai chantalle

leuk dat je meekletst welkom.
ja die kwaaltjes lijken echt op een zwangerschap.
en je kunt best wel weer de 1e ronde zwanger zijn.
is mij al 2x gebeurd en hoop nu weer.
ik ga voor mijn 4e kindje lekker druk al die kindjes.
dus jij hebt er al een leuk dan zijn ze straks lekker samen.ik zal je zo even toevoegen aan de lijst.
liefs ci lo...

hey meiden

Welkom anke jij hoeft niet lang meer te wachten ik zou ook donderdag ochtend testen zeker als je weet dat je eigenlijk altijd regelmatig bent
En is zeker leuk dat je dan op je bruiloft dan eigenlijk met drie bent

Zit vol spanning op leepat en nina te wachten hoop zo dat het gelukt is zou toch leuk zijn na zon lange tijd.

Wel vervelend zeg Ci lo telkens geen internet dat die monteur maar snel mag komen
Mijn zus heeft ook al een tijdje problemen met der provider kan ook regelmatig niet internetten, terwijl wij dezelfde provider hebben en ik maar af en toe geen internet hebben (is nog vervelend)
Denk echt dat je zwanger bent met al die kwaaltjes van jou zeker omdat je zegt dan jet het bij je vorige zwangerschappen ook had,

He nathalie ik vond ook altijd dat de maand zo snel ging toen ik nog niet bezig was met zwanger worden, nu kan het niet snel genoeg gaan, toch gek
He jou klus tijd komt er toch aan,, succes

He ramona ik had ook die kwaaltjes vorige maand hoopte toen ook echt dat het een voor teken was, had wel ook erg veel last van mijn borsten toen
werd uiteindelijk 3 dagen overtijd ongi, had niet getest dus weet niet of ik wel zwanger was of zo

Nu verwacht ik niks en ga me ook proberen niet op kwaaltje te focussen, dan kan het alleen maar meevallen
we zitten al af te tellen naar de 19de nog 11 nachtjes slapen

Nou we blijven hier nog even duimen voor iedereen

groetjes sonja

hej ramona, ik voel me trouwens precies zoals jou, moet ook veel boeren, en pijn in mn buik, heb ik anders nooit, ook niet als ik ongi moet worden. Heb t gevoel alsof mijn buik ieder moment kan knappen. Net alsof je teveel gegeten hebt! Had ik bij mijn eerste geen last van, maar hopen da t dit een zwangerschaps kwaal is! ben benieuwd, duurt aleen zoalng dat wachten, ben veel te nieuwsgierig! grtjes

hej sonja,

je hebt wel gelijk hoor, teveel focussen is niet goed, ik doe dat nu ook, omdat t bij de mijn eerste, yfke ook zo snel ging allemaal. Maak me zelf hartstikke gek, moet echt afleiding zoeken om nieet bij alles te denken dat t misschien wel zwangert ben weer! grtjes

Terug
Bovenaan