hey meiden
Welkom anke jij hoeft niet lang meer te wachten ik zou ook donderdag ochtend testen zeker als je weet dat je eigenlijk altijd regelmatig bent
En is zeker leuk dat je dan op je bruiloft dan eigenlijk met drie bent
Zit vol spanning op leepat en nina te wachten hoop zo dat het gelukt is zou toch leuk zijn na zon lange tijd.
Wel vervelend zeg Ci lo telkens geen internet dat die monteur maar snel mag komen
Mijn zus heeft ook al een tijdje problemen met der provider kan ook regelmatig niet internetten, terwijl wij dezelfde provider hebben en ik maar af en toe geen internet hebben (is nog vervelend)
Denk echt dat je zwanger bent met al die kwaaltjes van jou zeker omdat je zegt dan jet het bij je vorige zwangerschappen ook had,
He nathalie ik vond ook altijd dat de maand zo snel ging toen ik nog niet bezig was met zwanger worden, nu kan het niet snel genoeg gaan, toch gek
He jou klus tijd komt er toch aan,, succes
He ramona ik had ook die kwaaltjes vorige maand hoopte toen ook echt dat het een voor teken was, had wel ook erg veel last van mijn borsten toen
werd uiteindelijk 3 dagen overtijd ongi, had niet getest dus weet niet of ik wel zwanger was of zo
Nu verwacht ik niks en ga me ook proberen niet op kwaaltje te focussen, dan kan het alleen maar meevallen
we zitten al af te tellen naar de 19de nog 11 nachtjes slapen
Nou we blijven hier nog even duimen voor iedereen
groetjes sonja