WIE IN JULI NOD !!!

Goedemorgen.

Helaas inderdaad te vroeg. Wilde even kijken of we alweer mensen konden
feliciteren maar we moeten nog geduld hebben.
Zo meteeen even douchen en dan door het slechte weer heen boodschappen doen.
Vanmiddag moeten we weer werken dus hopelijk tot vanavond. Probeer voordat ik ga werken nog wel even te kijken

Groetjes Debbie

Uhm ik weet niet of dit een goed teken is dat Leepat nog niet geweest is. Maar ik hou meedere opties open. Of ze is zwanger en loopt nu gillend door het huis, door de straten en is door het dolle heen. Of ze heeft negatief getest en zit een beetje in een dipje. Of de rd-tjes zijn gekomen en is ze heel teleurgesteld (knuffff) en wil ze ff tijd voor zichzelf. We hopen natuurlijk allemaal het eerste.

Liefs Nathalie

Het blijft inderdaad stil hier op het forum.

Net mijn boodschappen gedaan door alle regenbuien heen. Van mij mag het wel weer ophouden zeg. Wordt er alleen maar deprie van.
Gisteravond op tijd naar bed gegaan maar kon absoluut niet slapen. Vanmorgen was dochter lief er ook weer op tijd met het gevolg dat ik nog steeds moe ben.
Ook last van mijn onderrug. Geloof dat ik weer van alles ga voelen Had ik twee maanden geleden ook last van. Zit denk ik een beetje tussen mijn oren.

Besloten om maar even de strijk weg te gaan werken.

Leopat, we zijn nog steeds heel hard aan het duimen voor je. Hoop dat je ons niet te lang laat wachten.

Nina, weet jij al wat?

Debbie

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
Nina,

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
16/7
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje

Ohhh ja voor Nina is het ook heel spannend. Sorry meis was ff vergeten dat voor jou vandaag ook je nod is. We duimen ook heel hard voor jou hoor. Hoe is ie daar?

Bears *adem in adem uit* hihi Laat je niet gek maken door je lichaam (ook al is het moeilijk als je van alles begint te voelen) We slepen elkaar er wel door heen. We gaan gewoon heel erg meeleven met de meiden hier, en dan vergeten we ons zelf misschien ff een beetje, hihih (geen idee of het werkt)

Liefs Nathalie

Dank je wel Nathalie het gaat al weer wat beter, ben een beetje moe, heb buikpijn en mijn buik rommeld (heb geen honger) maar ja afwachten maar weer.

Nou ben erg benieuwd hoe het met Leepat is ben zo benieuwd!!!

groetjes ramona

Ik ben bang dat Ci Lo haar verbinding er weer uit ligd, want die hebben we vandaag ook nog niet gezien en is eigenlijk niks voor haar. Of ze is lekker aan het genieten met haar gezinnetje dat kan natuurlijk ook. Ohh jeetje tis alweer bijna 11.30 uur ja.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan