Hallo Iedereen!!
Spannend allemaal he, iedereen hoopt zo dat ze zwanger zijn! Ik hoop het ook voor iedereen!
Ik lees nog wel iedere dag mee uit nieuwsgierigheid, maar ik heb zelf helemaal niet het gevoel dat het bij mij raak is deze maand. We hebben wel geklust toen mijn buik zo raar deed van onderen maar daarvoor en daarna is het er niet meer van gekomen. Misschien dat ik daarom ook niet verwacht dat het raak is.. Tottt vandaag...!!
Het is zo raar. Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes, behalve dat ik gewoon wat snoterig blijf zonder dat er ook maar iemand in mijn omgeving verkouden is. Nouja dat vond ik wel bijzonder maar daar gaf ik verder ook geen aandacht aan.
Nou had ik gisteren en vandaag late diensten en werkelijk waar, ik heb van 3 mensen de vraag gekregen of ik misschien zwanger was. Aan de ene kant niet raar, want ze denken het te zien aan mijn vlekjes naast mn ogen. (pigmentvlekken van de zon... maar lijkt op het zwangerschapsmasker) Ze waren bijna weg, maar ze lijken nu weer iets erger. Het was mij om eerlijk te zijn niet opgevallen. En tja ik heb natuurlijk wel even in de zon gezeten de laatste dagen.. Dus het kan gewoon van de zon komen. Maar vanavond vroeg 1 collega zo uit het niets.. leuk he baby's. Niet iets voor jou?? Uiteraard geen antwoord op gegeven.. haha..Maar later in de avond kreeg ik echt een raar gevoel onder in mijn buik.. zowel links al rechts. Dus dat zei ik.. ze vloepte het er zo opeens uit.. Jij bent zwanger he! Ik neeeh, niet dat ik weet.
Ik zie het aan je ogen... die blik, die stand.. Dat had ik ook en dat hebben zwangere vrouwen altijd als ze zwanger zijn.. Noujaaa weet ik veel.. haha
En nu begin ik dus te twijfelen.. Het zou toch niet echt waar zijn he!!! aaaah
Ik voel nogsteeds een raar gevoel onder in mn buik. Net of er iets verkrampt onder in mn buik.. raar, raar ,raar!
Nouja... zondag zal ik meer weten.. dan horen die RD'tjes te komen... Hope not!!
We zullen zien!!
Spannend... ik krijg opeens weer kriebels..
Nouja we zullen zien!!
Groetjes!!!