WIE IN JULI NOD !!!

Hoi nathalie,

Ja het is inderdaad jammer, had er uiteraard op gehoopt maar ergens wist ik al dat het negatief zou zijn.

Ik ga morgen de HA bellen kijken of ik snel terecht kan ben echt heel benieuwd.

ik heb nu helemaal nergens geen last meer van zo gek ik  heb ook niet het gevoel dat ik nu ongi moet worden, werd vanmorgen sinds tijden weer uitgerust wakker heb ook net 12 uur gewerkt en zou zo nog 8 uur kunnen werken heb energie over.  

hoe is het verder met jou meid?

groetjes
leepat

Hoi Ci Lo,

zo jammer dat je pc zo vervelend doet, lief dat je aan me gedacht heb. Maar zoals je hebt kunnen lezen heb ik negatief getest. en ben ik nog niet Ongie. Maar het lijkt me sterk dat als ik over een paar dagen nog niet ongi ben dat ik dan ineens positief test zou dat mogelijk kunnen zijn dan?

vervelend dit hoor baal echt wel een beetje nu maar hopen dat de HA morgen zegt dat ik snel langs kan komen. ik hou jullie op de hoogte

liefs
leepat

Op welke dag van je cyclus zit je nu dan Leepat?
Heb je wel beetje regelmatige cyclus dan?
Kan het misschien zijn dat je eisprong later is geweest
of dat je over paar dagen als nog positief test. Ik hoop het voor je!

Hier gaat het zijn gangetje. Beetje zenuwachtig voor morge
En best wel moe. Maar ik leef gewoon met jullie mee dan gaat mijn tijd misschien ook wat sneller. Ik moet nog tot 26 juli. Maar we klussen gewoon lekker en zien het allemaal wel. Mijn temperatuur is wel aan de hoge kant, daar snap ik eigenlijk niks van. Maar ja ga mezelf niet gek maken door te denken van ohh zou het toch dan toch? Ondanks dat ik wat bloed heb verloren.Ik heb het op dit moment eigenlijk druk met revalideren en andere belangrijke afspraken dat heel veel energie opslokt eingelijk.

Hopelijk kun je snel bij ha terecht idd. Liefs Nathalie

ik zit iedere keer op een cyclus van 31 dagen vorige maand was ik 7/6 ongie geworden dus nu zou ik dan op 8/7 zitten. ik heb altijd rond dag 17 mijn ei. en hebben rond die tijd ook volop geklust dus ik zou niet weten waar ik fout ga dan. Laten we het hopen dat ik ernaast zit en alsnog positief test. ik hou je op de hoogte.

echt vervelend voor je dat je zoveel aan je hoofd heb het is ook eerlijk gezegd een beetje verslavend om hier te kijken wat er gekletst is en hoe het met de andere meiden gaat.

Hoop dat je snel revalideert en goed met je gaat het is niks om je zo ellendig te voelen

veel liefs
Patricia (dit is dus mijn naam vind leepat zo gek staan hihi)

Hallo Iedereen!!
Spannend allemaal he, iedereen hoopt zo dat ze zwanger zijn! Ik hoop het ook voor iedereen!
Ik lees nog wel iedere dag mee uit nieuwsgierigheid, maar ik heb zelf helemaal niet het gevoel dat het bij mij raak is deze maand. We hebben wel geklust toen mijn buik zo raar deed van onderen maar daarvoor en daarna is het er niet meer van gekomen. Misschien dat ik daarom ook niet verwacht dat het raak is.. Tottt vandaag...!!
Het is zo raar. Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes, behalve dat ik gewoon wat snoterig blijf zonder dat er ook maar iemand in mijn omgeving verkouden is. Nouja dat vond ik wel bijzonder maar daar gaf ik verder ook geen aandacht aan.
Nou had ik gisteren en vandaag late diensten en werkelijk waar, ik heb van 3 mensen de vraag gekregen of ik misschien zwanger was. Aan de ene kant niet raar, want ze denken het te zien aan mijn vlekjes naast mn ogen. (pigmentvlekken van de zon... maar lijkt op het zwangerschapsmasker) Ze waren bijna weg, maar ze lijken nu weer iets erger. Het was mij om eerlijk te zijn niet opgevallen. En tja ik heb natuurlijk wel even in de zon gezeten de laatste dagen.. Dus het kan gewoon van de zon komen. Maar vanavond vroeg 1 collega zo uit het niets.. leuk he baby's. Niet iets voor jou?? Uiteraard geen antwoord op gegeven.. haha..Maar later in de avond kreeg ik echt een raar gevoel onder in mijn buik.. zowel links al rechts. Dus dat zei ik.. ze vloepte het er zo opeens uit.. Jij bent zwanger he! Ik neeeh, niet dat ik weet.
Ik zie het aan je ogen... die blik, die stand.. Dat had ik ook en dat hebben zwangere vrouwen altijd als ze zwanger zijn.. Noujaaa weet ik veel.. haha
En nu begin ik dus te twijfelen.. Het zou toch niet echt waar zijn he!!! aaaah
Ik voel nogsteeds een raar gevoel onder in mn buik. Net of er iets verkrampt onder in mn buik.. raar, raar ,raar!
Nouja... zondag zal ik meer weten.. dan horen die RD'tjes te komen... Hope not!!
We zullen zien!!
Spannend... ik krijg opeens weer kriebels..
Nouja we zullen zien!!
Groetjes!!!

Hier een spannend ochtendje, omdat keuring heb van het Ciz
Wou jullie toch ff een fijne dag komen wensen.
Als die mevrouw weg is kom ik wel weer ff gezellig kletsen.

Liefs Nathalie

hallo meiden

daar ben ik weer kan even op het net de monteur is nog niet langs geweest.

lieve patrica (leepat)
wat balen voor je hopelijk kun je gauw naar de gynacoloog.
en je kunt altijd over een paar dagen weer testen als je het nog niet bent.

welkom alle nieuwe meiden leuk dat je jullie meekletsen maar pas op het is verslavend.

hai nat ik word echt gek van het inet probleem aangezien ik nog al verslaafd ben aan het forum. doe jij het ook een beetje rustig aan neem niet te veel hooi op je vork.
liefs ci lo...

Goedemorgen dames,

Helaas vanmorgen ongesteld geworden  volgende maand maar weer proberen!

Groetjes,

Anke

Terug
Bovenaan