WIE IN JULI NOD !!!

Hoi ci lo,

Kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor! Het is zo onzeker, maar hoop blijven houden hoor! je weet het niet..misschien dat er al een klein wondertje in je groeit, en je gevoel je niet in de steek laat!
Nog 4 nachtjes.. ik doe ook mee van het weekend, heel spannend! We gaan ervoor!

groetjes
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Hoi anoniem2008,

Wat spannend aankomend weekend je NOD al!!! Heb je nog last van kwaaltjes??

groetjes ramona

He hoi..
Het is wat met het internet... we worden er allemaal afhankelijk van.. grr.
Zeker als je even op het net wilt en dan kan het niet... aah kan mn nagels er dan wel afbijten incl vingers.. haha
Ik wacht gewoon het weekend af. Als ik het maandag nog niet ben, dan ga ik wel testen..
Iets zegt me nogsteeds dat ik gewoon zondag ongesteld ga worden. Juist omdat we het zo graag willen, zijn we er steeds mee bezig. Alles wordt gevoeld en extra waargenomen. Tenminsten dat heb ik. Had ik dit eerder wel of niet, hmm voel me niet helemaal lekker.. is dat die misselijkheid die ze beschrijven..
Ik weet het ook niet... was er maar een kijkertje die je even op je buik kon zetten en je zo even de waarheid alvast kon vertellen..
Wat ik wel heel bijzonder vind is dat ik steeds zo droom, dat deed ik eerder echt niet. En juist de laatste dagen ben ik er helemaal niet mee bezig geweest en dan kreeg ik die dromen..
Ach... hopeloos om een vrouw te zijn!!! Mannen zijn er weer veel nuchterder in.. die voelen ook niet wat wij voelen.. Mijn man zei gisteren heen nuchter nadat ik hem verteld had wat mijn collega zei:" nou ik zie helemaal niets anders aan je..."
en bedankt... dat wou ik weer net niet horen... Vervolgens legt hij dan wel weer voor het slapen zijn hand op mijn buik.. slaaplekker kleintje zegt ie dan.. haha
zondag zondag zondag....waaah wat duurt dan nog lang!!!

ramona bedankt voor je berichtje ja ik moet gewoon wat rustiger worden in mijn hoofd.
hier heb ik alleen me zelf maar mee en dan duren die laatste 4 dgn een eeuwigheid.
ik hoop dat het gauw zondag is ik ga zaterdag maar laat naar bed anders slaap ik dadelijk weer niet. ik heb ook elke nacht als ik in bed lig telkens het gevoel dat ik moet plassen. en dan ga ik eruit om te plassen en even later heb ik het zo weer.
als je zwanger bent dan heb je dat ook dat weet ik als geen ander maar nu is dat toch nog veels te vroeg.aaaaaaaahhhhhhhh maar goed wachten tot zondag.
liefs ci lo...

Hoi ramona...
Ja ik weet het ook niet wat ze precies bedoelde..
Ze zei dat ze het kon zien omdat je ogen wat dieper liggen.. Ze vond me er moe uit zien.. Terwijl dat echt niet zo was.. en ik had ook geen waterige ogen..  
Het rare is dat ze het bij de andere 2 collega's ook al eerder had gezien en die bleken nadien dus ook zwanger te zijn..
raar he...

hai isa lente

die dromen van jou zijn heel erg mooi geniet ervan.
ik heb de laatste tijd alleen maar rare dromen wat ik normaal ook heb als ik zwanger ben dan heb ik ook vaak last van nachtmerries.

en wat jij zij over het kunnen zien of je zwanger bent ik vroeg het aan mijn moeder kun je het zien aan mij nee zegt ze ik zie niets.
de dag erop komt een goede vriend van mijn man en zegt volgens mij ben je zwanger ja je bent echt zwanger ik kan het aan je zien je bent wat voller in je gezicht geworden.

liefs ci lo...

o ja anoniem
voor jou ook spannend sorry dat we je vergeten waren maar dat komt omdat ik en isa al wat langer met elkaar praten  en de nod van elkaar weten.
liefs ci lo...

Hoi Isa Lente,

Misschien is dat wel een voorteken en heb je van het weekend gewoon een postitief testje in handen.

PS. mijn vriend is ook super lief hij. Hij vraagt vier keer op een dag hoe het met me is en of ik al wat voel. Hij gaat er zo in mee is helemaal geweldig als of je er niet met zijn tweeen maar met zijn vieren achterstaat. Echt Super!!!!!

groetjes ramona

Hoi Ci Lo,

Ik weet niet of dat te vroeg is. Ik ben sinds vorige week donderdag al zo slecht en het volgens mij die zondag ervoor de eisprong gehad dus dat is dan ook super snel. Maar een kennis van mij is ook zwanger en die had alles al twee dagen na de eisprong dus ja je weet het niet. Meid ik hoop het zo voor je!!

groetjes ramona

Terug
Bovenaan