WIE IN JULI NOD !!!

hallo nina
hoe gaat het met jou heb jij je al getest?

hallo anke
jij hebt vandaag je nod hoe staan de zaken ervoor en heb je al getest of ga jij je later testen?

hallo isa lente
voor jou duurt het ook niet meer lang nog 3 dgn he wanneer ging jij je ook alweer testen.
het staat mij bij dat je zei 13 juli maar ik kan me vergissen.
liefs ci lo...

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje  negatief getest 8/7
Nina,

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje

14/7
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
Chantalle, 25 jaar: 1e ronde, 2e kindje

16/7
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje

hallo meiden

ik ben een beetje depri.
alle dagen voelde ik me zwanger maar nu de laatste 2 dagen begint mijn buik pijnlijker te worden. niet dat ik dat normaal heb voor een ongie maar ben meer bang dat ik dus wel zwanger was en dat het toch heeft losgelaten. alle nachten nog steeds koud en vol gevoel in mijn buik last van mijn borsten. mijn riem heb ik gisteren bij mijn ouders gelaten ik heb er al een week last van ik kan hem niet meer om hebben.
mijn man en moeder zeggen dat ik me te druk maak dat daar die zere buiken van komen. ik heb al 2 nachten haast niet geslapen ik ben best wel down omdat ik haast zeker ben dat ik wel zwanger ben.
graag reacties die kan ik wel gebruiken.
liefs ci lo...

He meid (ci lo0
Wat balen dat je nu last hebt van je buik, maar het hoeft echt niets te zeggen!!
Het kan ook je baarmoedermond zijn die zich nu wat aanspant omdat er van alles gebeurt in je baarmoeder.
Ik denk dat je jezelf wat wilt beschermen voor het geval dat je niet zwanger bent, daarom maak je je nu wat druk..
Niet doen, krijg je alleen maar zware nachten van!!
Rustig afwachten, meer kan je echt niet doen.
Ik voel inmiddels ook niets meer.. ik weet het ook niet meer.
Ik droom steeds over een klein babytje.. elke ochtend word ik weer met een smile wakker en denk ooh zal dit een teken zijn??
Ik durf er ook niet meer steeds aan te denken. Je denkt van alles te voelen en daarna is het weer weg...
Nog even volhouden Ci lo... het weekend wordt ons weekend.. het weekend van de waarheid... ieie..
Dikke knuffel...

lieve  isa lente

bedankt voor je lieve woorden die had ik echt even nodig ik voel me nu een stuk beter.
hopelijk word dit ons weekend.
wanneer ga jij je dan testen?

ik wou dit net ook al versturen maar toen kwam de monteur en vloog ik weer van het net omdat hij buiten aan het kastje had gezeten.
hij heeft buiten het signaal versterkt en binnen moet er iets vervangen worden nu moet het goed komen gelukkig ik ben nl zeer verslaafd aan dit forum.
liefs ci lo...

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));Hoi Ci Lo,

Je moet je niet zo druk maken, ik doe het nu ook, heb ik dit wel of heb ik dat wel, klopt dit wel of dat. Ik dacht gister weet je wat ik doe ik koop gewoon ovulatietesten en dan kijk ik daar wel mee zie op andere dat ze daarmee ook mee kunnen zien of ze zwanger zijn. Nu is het streepje wel lichter dan de test wat dat nou precies betekent ik weet het niet hoor. Ik dacht echt zwanger te zijn ben sinds vorige week donderdag al misselijk, duizelig en moe. Vandaag niet meer zo moe maar wel duizelig en misselijk. Ik weet het op een gegeven moment ook niet meer. Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik had er gister met mijn moeder ook over van ik ben sinds een tijd al zo beroerd en ik weet dat je sommige dingen gewoon wilt voelen maar die misselijkheid die is er echt die is niet nep!!! Nou ik ga gewoon wachten tot volgende week ook al lijkt het een jaar te duren maar goed. We slepen elkaar er gewoon doorheen. En er waren trouwens nog meer meiden die dachten dat ze ongi werden maar toch zwanger raken. De innestelbloeding kan zelf nog een week na je ongi komen of helemaal niet!!   Meid maak je niet zo druk (doe je toch wel maar geef je zelf iets rust anders raak je in de stress en mocht   je zwanger zijn moet je maar denken dat ik niet goed voor die kleine)

Nou hoop dat je je iest beter voelt en anders gooi het er maar uit...

Dikkek kus Ramona

Hoi Isa Lente,

Wat bedoelen ze met die blik en die stand?? Kijk je dan op een bepaalde manier als je zwanger bent??

groetjes ramona

Terug
Bovenaan