WIE IN JULI NOD !!!

Hey leuk er is nog iemand. Was niet mega lange stukken getypt gelukkig, dus ik kon er zo ff doorheen. Ci Lo meis net als wat Leepat zeg we zijn er voor je. En je moet niet denken dat je voor paal staat of dat we je een zeur vinden, want dat is echt niet zo.
Jij hebt nu zoveel kwaaltjes, en tuurlijk ben je bang als je ineens buikpijn voelt dat het allemaal voor niks is geweest. Maar meis neem een lekkere warme kruik ofzo mee naar bed en probeer eens rustig te slapen. Die stress nu al is ook niet goed hè. Kun je geen test doen die een paar dagen voor je nod al kunt doen? Niet dat ik je wil aansporen om te testen hoor. Want ik ben zelf iemand die liever na nod wacht dan ervoor te testen. Maar misschien geeft het je wat rust meis. Als je zo nog door moet tot zondag, nou dan gaan het lange dagen worden. Denk er maar eens over na. Maar aan de andere kant. Morgen is het al donderdag. Dus de dagen komen dichterbij en we slepen je er gewoon doorheen hoor meis.

Patricia, lekker gezwommen meis. Heerlijk dat je mannetje ook mee ging. Mijn mannetje is niet zo;n waterrat helaas. Ik zelf zwem paar keer per week. Di ochtend hydro therapie en morgen ochtend therapie zwemmen.

Hoe is het met Nina? Eind van de maand zijn lekker veel meiden met hun nod zeg.
Gaat nog spannend worden. Hopelijk veel glitters. We zijn in elk geval op de goede weg.

Patricia heel veel geluk bij ha morgen. Goed van je dat je alvast urine mee neem, wie weet meis! Dat je je niet echt zwanger voeld, wil niet zeggen dat het niet zo is hè, hihih. Ik hoop het voor je. Denk aan je en duim voor je.

Ik ga nu nog ff berichtje typen om beetje meer uit te leggen wat hier vandaag allemaal gebeurd is en wat er allemaal aan de hand is,hihih

Liefs Nathalie

hai nat
jij ook bedankt voor je lieve woorden.
ik heb er ook over na gedacht met dat eerder testen maar had al besloten om het gewoon 13 juli te doen.
lag jij net ook van het net?
liefs ci lo...

Ci Lo,

wat lief dat je dat zegt, tuurlijk leef ik mee hier met iedereen of iemand nu voor de 1e ronde gaat of ik in ronde 19 zit.

Ik zal je eerlijk vertellen ook al zijn wij zo lang bezig ik heb zoveel meegemaakt in anderhalf jaar tijd (alleen maar ellende en stress), dat ik nu pas voor het eerst 1 ronde ervan aan het genieten ben dat ik bezig ben met zwanger worden dus ik zie dit niet echt als ronde 19 snap je wat ik bedoel?

dus ik geniet er net zo van als de andere meiden tja ik ga dan wel morgen naar de HA maar zie dat niet als iets negatiefs en ben er ook niet zenuwachtig voor.

ik ben ook een binnenvetter zeker over dit onderwerp praat ik met niemand over.

dus meid barst maar los met alles

kussss
patries

De site deed ff raar, happerde. Gelukkig had ik mijn tekst opgeslagen
Ci Lo heeft gelijk Patricia. Bij jou heb je echt niet het idee dat je al in ronde 19 zit
Echt respect hoe je ermee om gaat.

Heel erkenbaar hoor Ci Lo. Ook al komt het niet over hier, ik ben ook binnenvetter.
En daarom is juist dit forum zo heerlijk. Want ik merk gewoon dat ik hier heel veel klets.

Maar dan vind ik het wel weer moeilijk om dingen over mezelf te vertellen.
Dan denk ik van dalijk krijg jullie heel zwaar beeld van me
En ieder huisje heeft zijn kruisje. En wil dan niet alleen over mezelf prate enzo.

Liefs Nathalie

ja nat dat kan ik ook wel begrijpen daarom is het ook fijn dat we hier onze ei kwijt kunnen.   hihihihhi ei kwijt kunnen grappig he
even de humor er maar weer eens in gooien.

patricia ik voel me nu een stuk beter dankje.
en nat natuurlijk ook.
ci lo

ja de website deed even raar

dank je Nathalie en ik vind niemand een zeur hier iedereen doet zijn verhaal en vind het zeker van jou leuk dat je iedereen zo steunt jij bent zo positief ook al heb jezelf genoeg aan je hoofd. ik zie je ook bij iedere topic tevoorschijn komen en geeft ook bij iedereen een positief en lief antwoord, als ik meer tijd zou hebben en niet zoveel zou werken zou ik ook meer op de site zijn maar goed.

nou lieve meiden ik vond het super gezellig maar ga lekker mijn mandje in morgen naar de HA ben beneiuwd laat het jullie weten.

dikke kusss
Patries

en Ci Lo ik vind je een super wijfie!!!!!!!!!

lekker slapen

Zoals ik vanmorgen of vanmiddag al omschreef is er een topic voor me geopend een tijdje geleden. Omdat bleek dat veel meiden eigenlijk mee lazen in topic waar ik veel klets. En dan ineens niet meer wisten waar ze het gelezen hadden enzo. En toch wel erg benieuwd waren hoe het met me gaat enzo. Echt onzettend lief. Voelde me helemaal vereerd. Ik ben ontzettende babbel die graag voor anderen klaar staat en gewoon heel erg mee leeft. Dat maakt het ook dat ik in meerdere topics mee klets denk ik, hihih.

Ff wat meer over mezelf. Ik heb een medisch verleden. Op mijn 12e kreeg ik van de een op andere dag pijn in mijn lies, en plek in mijn bil. Dat werd van kwaad tot erger. Om lang verhaal kort te maken hoe dat ging. Ik heb epifysiolyse, maar dat is pas na 6 weken ontdekt. Dus 6 weken met kapotte heup gelopen.

Hier een site, waarop jullie kunnen lezen wat epifysiolyse is. Die vond ik laatst en is handig en overzichtelijk. Zelf kan ik het minder goed uitleggen.
http://www.ortho-care.eu/item.html&objID=1794

Daarnaast heb ik hypermobiliteit, misschien kennen sommige meiden die term wel. Het komt er in het kort op neer dat mijn banden en spieren niet altijd de overbewegelijkheid van gewrichten op vangt. Waardoor ik dus blessure gevoelig ben, snel iets kneus. Ik heb altijd eigenlijk al zwakke enkels gehad. Al van kinds af aan. Toen kreeg ik dat met mijn heup. Soms zit mijn knie zomaar opslot dan krijg ik mijn been niet meer recht. Gelukkig heb ik dat al een tijd niet meer gehad. Ik heb zelfs een aantal jaren geleden mijn duim gebroken omdat ik de afstandbediening van de salontafel wou pakken. Dat is dan wel ff extreem voorbeeld. Ik kan geen ledematen uit de kom ofzo krijgen hoor. En mijn duim kan ik ook niet naar mijn pols klappen. Hypermobiliteit is er namelijk in verschillende klasses.

Door mijn medische verleden zijn chronische pijnklachten ontstaan.
Ik heb eigenlijk elke dag pijn. Sta daar zelf lang niet altijd meer bij stil omdat mijn pijngrens heel hoog is. En tis gewoon de ene dag dragelijker dan den andere.

Ik ben een doorzetter met veel wilskracht, dat heeft me al ver gebracht. Zie mezelf niet als iemand met een handicap. Ik noem het zelf beperkingen. In dagelijks leventje probeer ik zoveel mogelijk te lopen, maar lange afstanden heb ik rolstoel nodig.

Of dit alles nog niet genoeg was werd ik in maart vorig jaar van achteren aangereden. En zit ik nog dagelijks met de gevolgen van dat ongeluk dmv whiplash.
Maar we gaan door!

Mijn mannetje en ik hebben een grote kinderwens
Op dit moment veel tegen slagen in het leventje.
Ga ze niet allemaal opsommen als jullie het niet erg vinden, hihih
Maar we proberen zoveel mogelijk te genieten.
Te genietn van het leventje en van elkaar, met hopelijk als bevestiging over een tijdje een klein wondertje met wie we ons leven mogen delen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan