WIE IN JULI NOD !!!

lieve patricia en nat
ik stop er ook mee de kids zijn morgen weer vroeg op.
bedankt voor jullie steun en hopelijk slaap ik vanavond beter.
patricia succes morgen.

dikke kus aan jullie
ci lo...

Meiden, ik denk ook dat het komt omdat ik ondanks mijn revalidatie therapie best veel vrije tijd heb. En door gezellig met jullie te kletsen alle ellende ook ff kan vergeten
Maar juist lekker kan kletsen over de leuke dingen in het leven

Ik krijg echt zoveel lieve reacties dat ik altijd zo positief over kom
Terwijl ik af en toe zo iets heb van pff zijn ze mijn verhalen nog niet zat, hihih

Weltrusten Patricia, heelll veel succes morgen meis *duimduimduim*

Liefs Nathalie

jeetje meid dat jij nog zo positief bent echt petje af hoor. Je zal wel moeten om uiteraard leuk door het leven te gaan. Deze beperkingen moeten ook niet je leven gaan leiden (als je begrijpt wat ik bedoel).

wat heb jij al veel meegemaakt. Weet zelf niet wat het is om altijd pijn te hebben maar mijn schoonmoeder heeft fybromyalgie in een ver stadia en heeft dus ALTIJD pijn en kan vaak geen kant op dus weet wel hoe ellendig het voor je kan zijn.

ik zal  eens op die site kijken heb wel  vaker van deze  (sorry weet even niet meer hoe je het schrijft) namen gehoord.

Moeilijk hoor ik  weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat je snel zwanger bent zodat je een stuk afleiding hebt en je kindje mag gaan opvoeden!!!

je hebt daarnet al geslapen heb je geen moeite om straks naar bed te gaan dan?

liefs
Patries

nu ga ik echt naar me bed voor de zoveelste keer mijn man zit op de bank en ik zeg al vanaf 23:00 uur dat ik naar bed ga en nu om 00:20 zit ik nog achter mijn laptop echt verslavend dit hahahaha

weltruste allemaal

Hahhah ja dat krijg je idd met een laptop hè Patricia.
Ik lig nu met mijn lappie in bed hoor. Dank je voor je lieve complimenten
Ik hoop dat mijn mannetje ook zo naar bed komt, dan kan ik lekker tegen hem aankruipen. Voel beetje onrust in mijn lijf namelijk.
Het is niet dat ik dalijk niet kan slapen hoor. Heb eigenlijk wel wat te lang geslapen vanavond, dat was niet te bedoeling, maar blijkbaar had ik het nodig.

Weltrusten meiden. Ik kijk zo nog wel ff op Ci Lo ook nog online is.

Liefs Nathalie

goodmorning ladies

ben al een uur op de kids waren op tijd wakker.
ik heb vannacht eindelijk weer lekker geslapen dat babbelen voor het slapen gaan met patricia en nathalie heeft mij goed gedaan.
vandaag nog 3 dgn te gaan het schiet op.
soms denk ik zal ik een dag eerder testen maar ik moet sterk blijven en tot zondag wachten. en dat doe ik ook.

nina hoe is het met jou laat even wat van je horen.

isa lente en anoniem kunnen jullie het nog volhouden hoe gaat het met jullie?

liefs ci lo...

Goedemorgen nog ff snel een berichtje voordat ik lekker ga zwemmen
Ci Lo fijn dat je het zo goed heeft gedaan en je vannacht weer beter hebt geslapen
Dat heeft een mens nodig meis, want anders gaat het niet goed komen.
We slepen je gewoon mee naar zondag, komt helemaal goed!
Nog maar 3 nachtjes slapen. Het is net als vroeger aftellen voor je verjaardag
Dan moest je ook gewoon wachten, kon je het cadeautje niet eerder uitpakken, hihih

Meis fijne dag en tot strakkies! Wens alle meiden heel veel geluk vandaag!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan