Nou, dit keer was ik echt heel erg op tijd (28 dagen). Liever helemaal geen rd natuurlijk, maar goed, de onzekerheid van 'is het raak of niet' is toch heel wat vervelender. Vol goede moed de 5e ronde in. Heb er wel een beetje de p... in hoor
Oh, Anathema, moest je ook dreinen??

wat is dat toch met mannen, hebben ze dan helemaal geen nestel-gevoel? Mijn man is erg dol op kinderen, dus ik dacht: nou, als ik er eenmaal aan toe ben wil hij vast ook erg graag. Maar néé hoor, hij was opeens heel verstandig (hoe moet dat allemaal, we zitten hier maar tijdelijk etc etc.). Maar nu we weten dat we hier niet langer dan 8 maanden blijven (dan is het in totaal zo'n 3 jaar) wil hij toch ook wel heel graag. Maar tóch begrijpt ie het niet als ik de laatste dagen voor mijn NOD een beetje zenuwachtig ben... zouden mannen dan tóch van Mars komen?
Ja, ons zigeuner-bestaan is soms wel wat lastig, maar ook wel leuk. Al zie ik er wel naar uit nu eens te settlen hoor! Dat wordt waarschijnlijk Istanbul, zijn ouders en vrienden zijn erg aardig (die van mij ook, hoor,

) en hij is sowieso veel meer aan zijn land gehecht dan ik aan Nederland (wat is dat toch, ik lees bij jullie ook niet dat je verschrikkelijke heimwee hebt of zo... Is dat iets typisch voor Nederlanders? Het enige wat ik erg mis is ontbijtkoek en haring...). Maar ik zie wel dat je door dat vele verhuizen niet echt een hechte vriendenkring op kan bouwen, dus nu moet het een keertje uit zijn! Mijn familie ziet het niet helemaal zitten, Istanbul. Hebben er erg grappige ideeen over (iedereen loopt met een hoofddoekje en overal staan moskeeen en je kan er niet slapen want de muezzin roept je iedere keer weer wakker met zijn 'call to prayer&apos

die niet helemaal met de werkelijkheid overeenkomen. Maar ja, vooroordelen zijn moeilijk uit de weg te ruimen...
Erg gezellig hoor, zo'n koffie-pauze met mede-Nederlanders, al is het dan virtueel. 'k vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen!