Hai Ananthema,
Ja idd, ik weet van 1 vriendin dat ze ook op dit forum was, en zij wil ook graag weer zwanger worden, dat we dat vanelkaar weten vind ik oke, maar meer hoeft niet, hahaha.
Ehm, over die lijn...hahaha, ik heb gewoon een vet dikke buik, 'men' zegt dat t wel meevalt maar dat is meer beleeftheid vlgns mij, hihi.Ik moet echt noooodig wat oefeningen gaan doe en t menu wat omstellen.
Mn meisie is inderdaad zooo lief, ze begint met mama zeggen, en heel vaak zegt ze dan mimmi, zo snoepig, verder nog niet echt woordjes maar wel heerlijk gebrabbel.En ze kan ook lkkr boos worden, hahaha, ze heeft al best door wat 'nee' inhoud en dan mopperd ze dr lustig op los...
Mn arts heeft me gelukkig nu antibiotica voorgeschreven, hopelijk is nu alles snel weg. brrrrr wat een ellende, hahaha.
Hoe is t verder bij jou, is t mooi weer daar? hier zaaaaalig.Helaas wonen we op een boven woning zonder balkon, maar we hopen dit jaar iets ander te vinden.Heb jij een beetje tuin ofzo?
Gezellig hoor, ff kletsen, maar k moet nu zo wat 'nuttig' gaan doen hahah, anders mopperd manlief.
Nou, tot vlgnd x, XXX JIG