Wie is (aanstaande) mama in het buitenland???

Hallo allemaal,

Wat is het hier rustig.... Hoe is het met iedereen?? Hier prima, wij zijn net terug van een weekje NL, hebben t erg leuk gehad met heerlijk weer en een mooie bruiloft als besluit...
ook lkkr inkopen gedaan, koekjes, brood beleg en kleertjes voor Jette...
Maar toch zijn we ook wel blij weer thuis te zijn.

Nou, iedereen een fijne week gewenst en hopellijk gauw een keer goed nieuws van één van ons!!!

************             ************             ************             ************

XXX JIG

Hoera! Daar zijn we weer! Dus blij dat je weer thuis bent? Wij gaan in mei pas weer naar nederland. Soms is het best moeilijk om een goede tijd te vinden om te gaan, want als ik vrij kan nemen heeft mijn man weer geen vrij etc. We zijn voor het laatst in September geweest. De stroop is bijna op! En ik heb helemaal geen vlokken meer! Paniek! :)

Ik vraag me af hoe lang mijn cyclus deze keer wordt. Het lijkt erop dat mijn cervixslijm draderiger en doorzichtiger wordt nu, maar vorige maand klopte er uiteindelijk ook geen hout van mijn observaties...

Verder alles goed met jullie?

Ja hier is alles goed, verkoudheidje buiten gesloten dan...mn kleine meid houd me lekker bezig dus vandaar dat k niet zo vaak online ben, maar k probeer 'bij' te blijven...

XXX JIG

Hoi!

Vervelend nou dat je verkouden bent. Mijn man en ik hebben ook de ene na de andere verkoudheid gehad. Nu is het wel een beetje over, behalve dat mijn oor dicht zit. Zo irritant! Alles goed met je meisje, J_I_G? Ik vraag me trouwens af waar je username vandaan komt. Je hoeft niet te vertellen waar de letters precies voor staan, maar zijn het je initialen? "Anathema" heeft verder niks met mijn naam te maken; het refereert aan een boek. Of twee boeken eigenlijk.

Vandaag met een vriendin Londen in geweest om te winkelen. Heb een prachtige roze jurk gekocht als verjaardagskadootje van mijn moeder - hoewel ik hoop dat ik daar gauw niet meer in zal passen! En als ik niet zo snel zwanger wordt kan ik hem juist veel aan.

Het was hier pas moederdag, en ik heb heel listig van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn moeder (die niet weet dat we bezig zijn voor een kindje) te vragen hoe lang het duurde voor ze zwanger was van mij. Ik heb gehoord dat dat genetisch kan zijn, dus dat als het heel lang duurde voor je moeder dat ook voor jou zo kan zijn. Ze zij 6 maanden. Hopen dat dat voor mij ook zo is!

liefs en tot gauw

a

Hai Anathema,

Hier gaat t nu wel weer wat beter maar k ben zoooo ziek geweest, bleek toch ietsie erger verkouden dan gedacht maar nu is t bijna voorbij (hoop ik hahah) Met ons meissie gaat t super, ze is zooo schattig en bijdehant ook, heeft al zo veel dingetjes door, wordt lekker ondeugend, heeerlijk.Idd is JIG zoiets van initialen ja, ik was voor mn 1e zwschp onder een andere naam op t forum en wilde weer ff anoniem zijn, zwanger worden vind ik persoonlijk iets wat je niet aan de grote klok hangt, en op dit forum kan je dan anomiem toch lkkr je hart luchten enzo....Nou ik kruip in mn bedje, tot gauw,

XXX JIG

Hopelijk pas je je jurk niet al te lang, mare moet je ff waarschuwen, hahahah hoop niet te veel dat je m na een evtentuele zwangerschap zooo weer aan kan hoor, hihi, ik moet er behoorlijk wat voor doen om een beetje ''in vorm '' te komen.

Ojee, wat een goed punt! Ik had er nog eigenlijk niet aan gedacht dat je figuur misschien wel voor heel lang verdwijnt! Nou ja, ik kan wel wat extra gewicht gebruiken, ben erg dun. :) Hoewel het natuurlijk alleen maar op 1 plaats is, dat extra gewicht, dat zou wel raar staan. Of niet? Jij kan me in ieder geval goeie inlichtingen geven.

Ik ben het helemaal met je eens, hoor. Het is goed om zo anoniem mogelijk te blijven op het internet. Je moet je toch ook blijven herinneren dat iedereen dit kan lezen zonder dat je er iets van weet. Het lijkt wel alsof we hier met zn tweeen aan het kletsen zijn op het moment, maar voor hetzelfde geld hebben we 20 stille lezers die nooit iets zeggen. Halloooo iedereen!!!

:)

Ach, je dochtertje klinkt zo lief! Zegt ze ook allemaal grappige dingen?

Hai Ananthema,

Ja idd, ik weet van 1 vriendin dat ze ook op dit forum was, en zij wil ook graag weer zwanger worden, dat we dat vanelkaar weten vind ik oke, maar meer hoeft niet, hahaha.
Ehm, over die lijn...hahaha, ik heb gewoon een vet dikke buik, 'men' zegt dat t wel meevalt maar dat is meer beleeftheid vlgns mij, hihi.Ik moet echt noooodig wat oefeningen gaan doe en t menu wat omstellen.
 Mn meisie is inderdaad zooo lief, ze begint met mama zeggen, en heel vaak zegt ze dan mimmi, zo snoepig, verder nog niet echt woordjes maar wel heerlijk gebrabbel.En ze kan ook lkkr boos worden, hahaha, ze heeft al best door wat 'nee' inhoud en dan mopperd ze dr lustig op los...

Mn arts heeft me gelukkig nu antibiotica voorgeschreven, hopelijk is nu alles snel weg. brrrrr wat een ellende, hahaha.

Hoe is t verder bij jou, is t mooi weer daar? hier zaaaaalig.Helaas wonen we op een boven woning zonder balkon, maar we hopen dit jaar iets ander te vinden.Heb jij een beetje tuin ofzo?

Gezellig hoor, ff kletsen, maar k moet nu zo wat 'nuttig' gaan doen hahah, anders mopperd manlief.

Nou, tot vlgnd x, XXX JIG

Terug
Bovenaan